Gå til innhold

Hvem har størst KUK her?


Gjest Kuken i buret.

Anbefalte innlegg

jeg har målt iq til over 131 på psykologisk test. Er 197cm høy. jeg har litt over middels penis , 18cm, litt usikker på hvordan jeg måler lengde nøyaktig. Og 15,5cm omkrets. likevel er jeg den dårligste i senga på hele forumet her... sliter med å få erkesjon.. muligens pga jeg er ganske nevrotisk og lite opptatt av sex og damer. er forøvrig kjekk og litt damemagnet, men gidder aldri benytte meg av det. (er ikke homo)

Anonym poster: 108b24032b8e0049b0618c3181a70d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har målt iq til over 131 på psykologisk test. Er 197cm høy. jeg har litt over middels penis , 18cm, litt usikker på hvordan jeg måler lengde nøyaktig. Og 15,5cm omkrets. likevel er jeg den dårligste i senga på hele forumet her... sliter med å få erkesjon.. muligens pga jeg er ganske nevrotisk og lite opptatt av sex og damer. er forøvrig kjekk og litt damemagnet, men gidder aldri benytte meg av det. (er ikke homo)

Anonym poster: 108b24032b8e0049b0618c3181a70d2b

Du måler på oversiden av penis (i uerigert tilstand) ved roten og ned til glansen. Du kan vel umulig vite om du er den dårligste i sengen blant alle mennene her.

Anonym poster: 3037247e830791148c802c29be94cb25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål:

Hvordan måler man lengden?

Det mest objektive er å presse linjalen mot skambenet, men nysgjerrig på hva alle her inne som måler gjør, da det kan skille en del i forhold til å kun måle fra huden og utover.

Jeg har 18,5 cm når jeg trykker linjalen mot benet, men rundt 16,0 cm om ikke og jeg er rimelig slank.

Jeg er kanskje litt nysgjerrig fordi jeg har hørt at 18,5 cm er stort, men selv synes jeg den ser normal ut og har aldri opplevd noen som synes den er for lang. :)

Anonym poster: 7f47d3fa90a36bc09c5ca2b37f2bb1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål:

Hvordan måler man lengden?

Det mest objektive er å presse linjalen mot skambenet, men nysgjerrig på hva alle her inne som måler gjør, da det kan skille en del i forhold til å kun måle fra huden og utover.

Jeg har 18,5 cm når jeg trykker linjalen mot benet, men rundt 16,0 cm om ikke og jeg er rimelig slank.

Jeg er kanskje litt nysgjerrig fordi jeg har hørt at 18,5 cm er stort, men selv synes jeg den ser normal ut og har aldri opplevd noen som synes den er for lang. :)

Anonym poster: 7f47d3fa90a36bc09c5ca2b37f2bb1e6

Skjønner at du er nysgjerring,18,5cm er rimelig stort!!!!! men 16 er rimelig usual.

Anonym poster: c6f56d1e2db89237f4029f06d465b2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er nysgjerring,18,5cm er rimelig stort!!!!! men 16 er rimelig usual.

Anonym poster: c6f56d1e2db89237f4029f06d465b2ea

Det er derfor jeg er nysgjerrig på hvordan folk måler. :)

Med den første type måling er jeg stor i følge statistikken, men bare litt over normalen om jeg måler på den andre måten, så det er godt mulig det er det som er rett basert på "normale" reaksjoner.

Uansett fornøyd. ;)

Anonym poster: 7f47d3fa90a36bc09c5ca2b37f2bb1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er faktisk helt uvanlig at menn måler pikken og forteller hvor stor den er... Aldri hørt om det før !?!

Nå er det faktisk en tråd som omhandlet dette, enten kommer du med mål eller så driter du i å kommentere i det hele tatt!!! Er du kvinne har du ingen kuk og skal selvfølgelig ikke uttale noe som helst her :tommelopp:

Hmmm.. LITT rart at en gutt kommenterer at en KVINNE ikke skal kommentere noe på KVINNEGUIDEN :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det mest objektive er å presse linjalen mot skambenet, men nysgjerrig på hva alle her inne som måler gjør, da det kan skille en del i forhold til å kun måle fra huden og utover.

Det blir i så fall brutto størrelse. Netto er det du vil klare å stappe inn i noen, og det er det som teller. Det hjelper ikke om du er en halvmeter til rumpeballene hvis bare 5 cm stikker ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hmmm.. LITT rart at en gutt kommenterer at en KVINNE ikke skal kommentere noe på KVINNEGUIDEN :sjokkert:

Tenk at du faktisk gidder å lete frem en fire år gammel tråd, det synes jeg er rart.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du faktisk gidder å lete frem en fire år gammel tråd, det synes jeg er rart.

Faktisk så ble siste innlegg skrevet 15, okt så det er nok ikke jeg som har funnet frem denne tråden, om noen begynner å kommentere en tråd så kommer det faktisk opp på forsiden :sjokkert:

Endret av Mb26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir i så fall brutto størrelse. Netto er det du vil klare å stappe inn i noen, og det er det som teller. Det hjelper ikke om du er en halvmeter til rumpeballene hvis bare 5 cm stikker ut.

Fettvevet er mykt, så man greier å presse inn mer enn det man måler kun fra hud.

Noen jenter eller menn her inne som kan bekrefte HVORDAN de måler?

I flere studier jeg har lest om størrelse, presiserer de at de presser linjalen inn mot skambenet. Grunnen er at det er en mer objektiv metode.

Anonym poster: 7f47d3fa90a36bc09c5ca2b37f2bb1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har FINEST kuk her?

Anonym poster: c8070a7ed1a6947297cc8169a5f3dd6e

Hva er en fin kuk da?

Anonym poster: 91202c2b68928fc6a0ce36b7345ea7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fettvevet er mykt, så man greier å presse inn mer enn det man måler kun fra hud.

Med mindre man har en BMI over 40 så stemmer vel neppe dette :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmålet er vel heller hvordan kvinner vet hvor stor en kuk er. Hvor mange kvinner har faktisk målt partnerens kuk? Det høres for meg ut som en noe sær ting å gjøre mens man har sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre man har en BMI over 40 så stemmer vel neppe dette :)

Jeg har en fettprosent nesten ned mot 10 og for min del presser jeg linjalen lett inn 3 ekstra cm, så jo, det stemmer at man har "litt" mer å gå på.

Uansett interessert i å vite hvordan folk faktisk måler. :)

Anonym poster: 7f47d3fa90a36bc09c5ca2b37f2bb1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en fettprosent nesten ned mot 10 og for min del presser jeg linjalen lett inn 3 ekstra cm, så jo, det stemmer at man har "litt" mer å gå på.

Uansett interessert i å vite hvordan folk faktisk måler. :)

Anonym poster: 7f47d3fa90a36bc09c5ca2b37f2bb1e6

Jeg ligger på 15% og hvis jeg skal tippe, er det eventuelt kanskje snakk om en cm? Maks. Og uansett - disse cm vil man jo ikke få brukt til noe - selv om jeg har lest poenget ditt. Men det maker jo ikke sense. Ja det er klart man får trykka inn en linjal som har en overflate på 0.25 kvadratcentimeter inn litt ekstra, men altså.. Ja nei det maker bare ikke sense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger på 15% og hvis jeg skal tippe, er det eventuelt kanskje snakk om en cm? Maks. Og uansett - disse cm vil man jo ikke få brukt til noe - selv om jeg har lest poenget ditt. Men det maker jo ikke sense. Ja det er klart man får trykka inn en linjal som har en overflate på 0.25 kvadratcentimeter inn litt ekstra, men altså.. Ja nei det maker bare ikke sense.

Vi trenger ikke om å diskutere om hvor vidt man får brukt det ekstra fettlaget skjuler, men poenget er at det vil hos mange utgjøre en stor forskjell når man måler. For min del er det nesten hele 3 cm.

Så, er jeg over gjennomsnittet med mine 18 cm når jeg presser linjalen mot skambenet eller er jeg akkurat på gjennomsnittet med mine 15-16 målt fra hud?

Av den grunn er jeg nysgjerrig på hvordan folk måler. Mitt inntrykk er at de fleste presser linjalen innover. :)

Anonym poster: 7f47d3fa90a36bc09c5ca2b37f2bb1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...