Gå til innhold

Teller ned mot Juni...


Gjest Munchy

Anbefalte innlegg

Gjest Munchy

Det var lenge å vente ja... Oss gikk det heldigvis veldig kjapt med, under to måneder fra første gang jeg snakket med lege til konsultasjonen den 11.

Jeg må på kurs i oslo 2-3 mai... skummelt, er så pysete når det gjelder å reise langt vekk for flere dager helt alene :roll: Men det går jo alltid bra selvfølgelig, og nå er jeg i det minste (litt) på vei fremover i "karrieren", noe som er veldig etterlengtet. Får veldig bra tilbakemeldinger også for tiden, så det er ganske kjekt å jobbe nå, men travelt også da.

Får egentlig ikke tid til så mye annet enn jobb om dagen, har kun fri søndagene denne måneden og jobber til syv hver dag. Heldigvis kunne vi ikke fått en bedre søndag enn denne helga da, var faktisk over 20 grader og vindstille i hagen :) Var ute med ei venninne og gikk tur med baby og hunder på formiddagen også slappa jeg og mannen av i bikinien i hagen resten av dagen (okei, bare jeg i bikini da, hehe) og spiste årets første grillmåltid :sikle:

I morgen skal en annen god venninne av meg på ultralyd for første gang, blir kjempespennende å se om de får vite kjønnet (så jeg kan begynne å kjøpe gaver med en gang! ;) )

Nei, nå skal jeg spise opp crispo-sjokoladen min også er det vel leggetid :)

Good Nait!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også ei venninne som er gravid nå :) Det er god nok grunn til å få babynykker... Hun skal forresten ha ultralyd på fredag og er 3 måneder på vei. Håper de får vite hva det er! :)

Deilig å endelig kunne starte grill-sesongen! :) Ha en fin dag på jobb!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Munchy

Ikke rart vi får babynykker nei, her synes jeg de spretter ut og produseres på løpende bånd for tiden :) To stk jeg kjenner som har født de siste to ukene og to til som venter i løpet av året. Bittebittelitt misunnelig kanskje, men det er jo kjempekoselig da.

En fin dag til deg og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Munchy

Har nå fått oppdatering fra ultralyd; det blir en skikkelig livlig gutt! :hoppe: Å det er så kjekt! *lengte etter min tur!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Munchy

Var på besøk og fikk se ultralydbilder i går.

*smelt* :hjerte: Det var jo helt tydelig et menneske jo! Kunne se ansiktstrekkene, de små hendene og at han lå og suttet på tommelen. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Munchy

I dag går mannen av jobb, så i kveld blir det kos :) Lyst til å lage en god middag, men vet ikke helt hva jeg skal finne på. I morgen får vi hustegningene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! Henger med på fredagskos med kjæresten! Jeg tenkte også å overraske kjæresten med noe godt, men må nok tenke litt ekstra på den.. Alt av mat er liksom så brukt opp føler jeg...

Spennende med hustegningene da :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Munchy
Jepp! Henger med på fredagskos med kjæresten! Jeg tenkte også å overraske kjæresten med noe godt, men må nok tenke litt ekstra på den.. Alt av mat er liksom så brukt opp føler jeg...

Ja jeg vet. Synes det er kjempevanskelig å finne noe som frister for tida... Har jo matlyst men alt er ... ja opppbrukt som du sier:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får prøve å være litt originale:) Jeg tenkte å sjekke ut litt på nettet og se om det dukker opp noen gode tips! Har også vurdert en kyllingsalat jeg syns er kjempegod, men frykter at kjæresten ikke er det største salatmennesket... Hmmm *grublegruble*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Munchy

Kyllingsalat er jo kjempegodt, men kanskje ikke det man helst forbinder med mannemat nei, he he.

Noen dager siden jeg har fått oppdatert, vil ha internett hjemme :sur: Vi har fått hustegningene og de så veldig bra ut, var ca sånn som forventet da. Vi må jo helst gjøre det billigst mulig, men samtidig vil vi ikke bygge hus hvis det ikke har potensiale til mye plass og mange rom, så de kommer til å bygge det med alt vi trenger i første etasje og helt uinnredet 2 etasje. Så når vi en vakker dag vinner i lotto og får råd til å innrede der og har vi et hus med to stuer, to bad og fire store soverom :) Hvis det ikke blir for dyrt uansett, det finner vi ut om ca 3-4 uker, da skulle de være ferdige å prise...

I dag fant vi nye eiere til en av kattungene, så da er det allerede nye hjem som venter på to av dem, heldigvis. Må jo ha dem noen uker til, men da blir det iallfall ikke stress og hastverk med å få dem vekk. Er jo viktig å få gitt dem til noen, samtidig så skal det jo være skikkelige folk de flytter til, så det er ikke lett.

Mannen strøyk på teorien i dag :forvirret: Tre feil for mye. Så nå får han ikke prøve igjen før 6. mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Munchy

Ja jeg vet, har nok av ting å få plass til... Dessverre blir det ikke nok peng til kjeller, men så greit ut i forhold til boder.

Nå har jeg satt meg opp på ferie uke 23, 24 og 25. Så blir det godt med ro og fred for egget til å feste seg :) Skal bli superdeilig, har ikke hatt ferie egentlig på over to år. Kun en uke som vi var på færøyene i fjor.

Er skikkelig opp og ned i humøret om dagen, føler så fort at alt er deprimerende og håpløst. Sikker pga p-pillene, reagerte voldsomt følelsesmessig på dem da jeg gikk på dem tidligere. Ble helt utenfor... Var faktisk så ille at det var grunnen til at jeg sluttet på dem i sin tid. Gleder meg til alt dette hormongreiene er over, reagerer så negativt på alle medisinene jeg får jo. (Håret har forresten heller ikke sluttet å dette av, må gå med hårbånd for å skjule det, men prøver å la være å stresse for mye). Ser for meg at jeg får to unger på rappen også fjerner hele eggstokkene. Håper det er mulig iallfall. Er drittlei nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Munchy

Oppdatering :)

Fikk mensen i dag så nå har jeg ringt Haugesund og fått lagt planen framover. Blir en liten forskyvning fra det de sa til meg opprinnelig... Begynner på sprayen igjen den 22, skal ta den tre ganger daglig i 14 dager også begynner jeg på stimuleringssprøytene sammen med sprayen tirsdag den 5te. Så er det ni dager på sprøyter/spray før jeg skal inn på ultralyd for å sjekke om folliklene/eggposene er klar for uthenting fredag den 15de. Isåfall får jeg med meg en siste sprøyte som skal starte eggløsningen med fra sykehuset, setter den selv hjemme og drar inn igjen for uthenting/befruktning/innsetting over helga i uke 25... :) Så ferien ble jo litt feil da, siden jeg tenkte jeg skulle slappe mest mulig av noen uker etterpå. Satt meg opp i uke 26 i tillegg i dag, får håpe det går i orden.

Kom hjem fra oslo i går kveld, var to veldig fine dager der borte, kjekt og lærerikt kurs :) Ute og spistepå Mona Lise på onsdagskvelden, på leverandørenes regning, og det er jo alltid kjekt, hehe. Kjempegod mat. Og når jeg kom hjem hadde mannen shaina opp hele huset og satt rødvin og to glass på bordet :rødme:

Slutter kl to i dag, og har FRI i morgen! :tommel: Første lørdagen på over en måned.

Står i avisa i dag at en 20-åring er dømt for sex med ei som nettopp hadde fylt 14 og bodde på barnehjem.. viser seg at det er en jeg har jobbet sammen med... fy faen så jævlig :frustrert:

Har fått tid på mandag hos den nye fastlegen min så han kan få sett på om det er mulig å få redde noe av hodebunnen/håret mitt :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Munchy

Nok en nydelig dag i dag og :) Vi er hos svigers og bygger garasje, og snart er det grillmat :nam: Tenker vi blir her til i morgen.

Da jeg dusja i dag datt håret av i store tjafser. Begynner å tro at det er en eller annen sykdom jeg har pådratt meg som ikke har noe med medisineringen å gjøre. Får bare vente og se hva legen sier på mandag. Men det er veldig frustrerende å dra fingrene gjennom håret og se at det løsner masse hårstrå hver gang. Jeg vurderer å ta en Britney hvis legen sier det ikke er noe å gjøre med det, for det er faktisk en liten påkjenning å bare miste mer og mer for hver dag, bedre å bare bli ferdig med det. Men vi får se, det må jo være noe som kanskje kan hjelpe.

Går og venter på å bli tante for andre gang... :-D Sambo sin bror og kona som venter sin andre. Hun hadde visst hatt noen rier denne uka. Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Munchy

Gikk greit hos legen. Han trodde det kanskje er psoriasis. Derfor håret faller av og, har så voldsomt med eksem i hodebunnen.

Fylte 7 :overrasket: glass med blod fra meg. Så vi får se hva de viser

Endret av Munchy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Heisann! Har lest gjennom dagboken din nå, veldig spennende siden vi skal gjennom det samme på nyåret. Ser det er lenge siden du har skrevet, hvordan går det med deg?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...