Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #41 Skrevet 26. desember 2008 IKKE operer dere på Pilestredet!! Har operert meg der 4 ganger, da det ble 3 operasjoner jeg ikke ble fornøyd med. Det ser fortsatt ikke ut i måneskinn. Det er umulig å få rettet opp i nå. Bruk masse tid for å finne en lege dere trives med!
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #42 Skrevet 26. desember 2008 IKKE operer dere på Pilestredet!! Har operert meg der 4 ganger, da det ble 3 operasjoner jeg ikke ble fornøyd med. Det ser fortsatt ikke ut i måneskinn. Det er umulig å få rettet opp i nå. Bruk masse tid for å finne en lege dere trives med! Ja da hjelper det vel lite at reoperasjon er gratis. Selv om det er surt å betale nytt beløp hos Bunæs for å gjøre ferdig neseoperasjonen med en reoperasjon...
Gjest junki Skrevet 8. januar 2009 #43 Skrevet 8. januar 2009 Ja, samme her..har en papegøyenese:-( som jeg gjerne har lyst å banke litt innover eller fikse litt på...Alle i familien har slike neser så ønsker ikke å endre ryggen akkurat..men banke den litt innover slik at den ikke stikker såå langt ut av ansiktet..har hatt komplekser ganske lenge.. Hvor har dere gjort det ??? og Hva koster det???
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 27. januar 2009 #44 Skrevet 27. januar 2009 Er misfornøyd med nesen min. Har dessverre sett mange fæle neseoperasjoner på TV, ofte må de jo knekke nesebeinet ! Grøss ! Men det er bare nesetippen jeg gjerne ville gjort noe med, jeg ville hatt den smalere. Noen som har meninger / erfaringer med dette ? Hei:) Oppererte nesetippe min den 28 mars-08, fjernet all brusken fra nesetippen min slik at den skulle se mindre ut:) Men idag et år senere nesten, så vil/skal jeg ta en til opprasjon, fikk ikke nesen min slik som jeg ville, den er enda spiss:( så jeg skal opp på ny time snart og snakke om nesen min, håper jeg får opprasjonen gratis siden jeg er missfornøyd, er kipt å spytte ut 27 tusen ijenn... Så du må verr spesifikk når du skal opperere nesetippen din! vis gjerne bilder! Håper dette hjalp. Å du kjenner ikke noen smerte!!! ingenting!! Barre utrolig ubehagelig me tambonger i nesen i ei uka å med gips på. Men er villig til å gå ijennom det samme for du får ein utrolig mye bedre sjølvtillit etter på med det samme tenkte jeg å ta fettsuging av hals, hehe d e litt avhengighetende Hilsen Jente 20 år
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 27. januar 2009 #45 Skrevet 27. januar 2009 IKKE operer dere på Pilestredet!! Har operert meg der 4 ganger, da det ble 3 operasjoner jeg ikke ble fornøyd med. Det ser fortsatt ikke ut i måneskinn. Det er umulig å få rettet opp i nå. Bruk masse tid for å finne en lege dere trives med! Hei. Måtte du betale for den 2 opprasjonen, siden du var missfornøyd? skal selv nå opperere nesen min for 2 gang, fikk du det gratis?
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #46 Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hei. Måtte du betale for den 2 opprasjonen, siden du var missfornøyd? skal selv nå opperere nesen min for 2 gang, fikk du det gratis? Håper du kan svare meg på dette va mail: Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 27. januar 2009 av Skya
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #47 Skrevet 20. april 2010 Hei !!! Jeg opererte nesen min for 3.gang for 1 mnd. siden- De 2 første gangene gjorde jeg det på Colosseum klinikken. Det angrer jeg på nå etter at jeg opererte 3.gang hos Jarl Bunæs ( Klinikk Bunæs)JEG ER STOR FORNØYD!!! jeg anbefaler på det sterkeste å henvise alle som ønsker et bra resultat til å gjøre det hos Bunæs. Jeg var så fornøyd med resultatet at jeg gråt av den positive overraskelsen jeg fikk da jeg for første gang fikk se den nye nesen min. Jeg hadde faktisk time på nobel klinikken og legen der anbefalte meg til å dra til Bunæs for han var den beste i norge på vanskelig nesekirurgier, da kan det vel tenke seg at en vanlig nese operasjon hvor man ønsker forandringer er piece of cake for han! :) :)
Djenni Skrevet 20. mai 2010 #48 Skrevet 20. mai 2010 Kan noen vise før og etter bilder eller skrive webside hvor jeg kan se? har ikke funnet så mange før og etter bilder og prøvde å finne neser som jeg liker. Det var vanskelig og. Men jeg må prøve hva jeg vil ha til kirurgen. Har dere hatt mange blåmerker etterpå? Som jeg skjønner, det er Nobel Klinikk og Bunæs som spesieliserer seg i det feltet.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2010 #49 Skrevet 15. juli 2010 Jeg hadde en hump på nesa som jeg var lite fornøyd med. Ordnet dette da jeg var 15 år. Og nå synes jeg nesa mi ikke kan bli stort bedre. Den er kjempefin, og jeg er kjempefornøyd! Hvor? =)
Gjest Arni Skrevet 25. januar 2011 #50 Skrevet 25. januar 2011 Hei, Jeg operete nesen min for en måneds siden. Nesa mi var for bred med en rar nesetipp så jeg operete hele nesen min. Jeg var veldig nervøs dagen før jeg skulle opereres... klarte nesten ikke å sove hele natta siden jeg hadde hørt så mye negativt om slike operasjoner. Jeg fikk narkose under selve operasjonen. Da jeg våknet var det absolutt ingen smerter. Jeg fikk smertestillende tabletter som jeg måtte ta minst to dager (ifølge leger/kirurger). Jeg ble sendt hjem etter to timer.... var ikke slapp eller svak men var allikevel veldig forsiktig med å stå opp fra senga de første dagene. Andre dagen ble jeg litt kvalm og mistet matlysten... drakk bare cola/juice og spiste frukt. Etter to dager fjernet de tampongene slik at jeg fikk pustet igjen med nesen. Det gjorde heller ikke noe vondt. Gipsen ble fjernet etter en uke. Da jeg så meg i speilet tenkte jeg `Jippi`. Er det virkelig nesen min? Så smal og søt Jeg hadde ingen blåmerker heller så jeg har vært kjempe heldig. Jeg angrer absolutt ikke for det jeg gjorde... nå pleier jeg ofte å stå foran speilet for å se på nesen min som jeg virkelig liker. I løpet av en måned har den liten hevelsen gått ned (som bare jeg la merke til). Ingen andre syntes at nesen var hoven så det var bare bra. Hvis det er flere der ute som er misfornøyd med nesen sin så `Go for it`. Det gjør absolutt ikke noe vondt. Ikke tenk og hør for mye på andre for da blir du bare mer nervøs. Tro meg eller ei.... jeg vil kalle denne operasjonen for `Piece of cake`. Hvem som helst kan klare dette. Kos dere Hilsen; Sara. Hvor er det du har gjort det? og hvor mye har det kostet?
Gjest Ladyinred Skrevet 26. januar 2011 #51 Skrevet 26. januar 2011 Kan noen vise før og etter bilder eller skrive webside hvor jeg kan se? har ikke funnet så mange før og etter bilder og prøvde å finne neser som jeg liker. Det var vanskelig og. Men jeg må prøve hva jeg vil ha til kirurgen. Har dere hatt mange blåmerker etterpå? Som jeg skjønner, det er Nobel Klinikk og Bunæs som spesieliserer seg i det feltet. Hei Djenni. Jeg vet om et sted hvor du kan finne før og etter bilder: http://www.plastikkirurgi.nu/forum/neseplastikk/809-neseoperasjon-i-polen.html Tror du må melde deg inn for å se, men det er verdt det. je ble så inspirert. så sinnsykt bra resultat!!! Jeg vil så gjerne ta en neseoperasjon, men jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg vil ta operasjoen her i norge eller utlandet. tenker på pris...Hva tror du/dere?
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2011 #52 Skrevet 26. januar 2011 Hei Djenni. Jeg vet om et sted hvor du kan finne før og etter bilder: http://www.plastikkirurgi.nu/forum/neseplastikk/809-neseoperasjon-i-polen.html Tror du må melde deg inn for å se, men det er verdt det. je ble så inspirert. så sinnsykt bra resultat!!! Jeg vil så gjerne ta en neseoperasjon, men jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg vil ta operasjoen her i norge eller utlandet. tenker på pris...Hva tror du/dere? Hei, Du finner et nyere forum på dette emnet her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=357832&st=0
Gjest Merethe Skrevet 2. februar 2011 #53 Skrevet 2. februar 2011 Midt i blinken!! Takk for linken!! Nesen var blitt kjempefin. Har tatt kontakt med Revive klinikken jeg også, bare får å høre ca prisomslag og om jeg er en passende kanditat Veldig bra service der! Jeg har sendt bilder på mail som skal vurderes en av de nærmeste dagene. Venter spent på tilbakemelding!! Jeg har tenkt mye på hvor jeg vil utføre operasjonen jeg også "ladyinred", men ut i fra bildene å bedømme så virket klinikken veldig seriøs og kvaliteten på operasjonen så veldig bra ut!! Hei Djenni. Jeg vet om et sted hvor du kan finne før og etter bilder: http://www.plastikkirurgi.nu/forum/neseplastikk/809-neseoperasjon-i-polen.html Tror du må melde deg inn for å se, men det er verdt det. je ble så inspirert. så sinnsykt bra resultat!!! Jeg vil så gjerne ta en neseoperasjon, men jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg vil ta operasjoen her i norge eller utlandet. tenker på pris...Hva tror du/dere?
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2011 #54 Skrevet 11. mai 2011 Det skjønner jeg veldig godt, nesa sitter tross alt midt i fjeset så da vil man jo helst at resultatet skal bli bra når man eventuelt legger seg under kniven... Men har hørt veldig mye bra om Nobel Clinic og Klinikk Bunæs, men har ingen personlig erfaring derfra u womens makes me crazy why cant u just answer the guy or women who is asking where the f. is the best clinic? and stop talking talking talking b.sh.!
Gjest skuffet Skrevet 6. mars 2012 #55 Skrevet 6. mars 2012 Bunæs Puppestunt: Min kone ønsket seg en oppstrammming av bysten etter å ha ammet våre to barn, dr. Bunæs hadde på det tidspunktet (ca 2001) en klinikk på Kaldnes i Tønsberg. Jeg reagerte litt på at prisen ikke var nøyaktig, han SA 20 000 til oss første gangen, og ville ha kontanter, men prisen inkl alt viste seg å være 22 500. Dette fikk vi vite på oppmøtedagen, så det var bare å sette seg i bilen og kjøre til minibanken. Allerede da skulle vi ha bakket ut, men kona ØNSKET SEG dette så veldig, at vi nok var litt for ukritiske. Hun fikk 3 Vival i venterommet (åpent) og beskjed om å vente til de virket. Hun satt da og var temmelig fjern i påsyn av dem som kom og gikk, og dette var også uprofft. (kona var da helt "vekk", og husker det ikke.) Jobben han gjorde var fæl. Puppene er ulike (mer enn fra før). Brystvorten på den ene siden er slakk, og begge to er 100% uten følelse. Nå, en stund etter har det vist seg at de riktignok har beholdt fasongen ganske bra, men de er HELT uten følelse...trist for oss begge. Vi forsøkte å påpeke at formen og ulikheten ikke var sånn kona ønsket de, men han var totalt uvillig til å diskutere dette. Vårt råd er: Hold dere langt unna den kjeltringen, han skulle pokker meg hatt juling for å skamfere folk på den måten.
Gjest arild Skrevet 16. juli 2013 #56 Skrevet 16. juli 2013 Er misfornøyd med nesen min. Har dessverre sett mange fæle neseoperasjoner på TV, ofte må de jo knekke nesebeinet ! Grøss ! Men det er bare nesetippen jeg gjerne ville gjort noe med, jeg ville hatt den smalere. Noen som har meninger / erfaringer med dette ? kontakt mulkas Group eller mulkashelse . mulkas.com Tyrkia de har verdens ledende kirurger og grei priser
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå