Gjest Gjest_Nie_* Skrevet 7. januar 2008 #21 Skrevet 7. januar 2008 Også kommer det ann på hva man skal gjøre da. De plassene jeg har vært på konsultasjon hos sier at om det bare er neseryggen som skal opereres blir det nesten alltid bra. Det er verre når man skal operere nese tippen. Jeg vil operere hele nesen. Noen som er fornøyd? Og hvor gjorde dere det?
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 7. januar 2008 #22 Skrevet 7. januar 2008 Også kommer det ann på hva man skal gjøre da. De plassene jeg har vært på konsultasjon hos sier at om det bare er neseryggen som skal opereres blir det nesten alltid bra. Det er verre når man skal operere nese tippen. Jeg vil operere hele nesen. Noen som er fornøyd? Og hvor gjorde dere det? jeg skal i såfall operere bare neseryggen. det kan stemme at det er verre med nesetippen ja. det jeg tenker på er hvor blir det av huden, siden nesa blir mindre "strekt" føler at det vil bli slapt:P men det trekker seg sikkert sammen. har trossalt født ett barn, og magen gitt jo tilbake så.
Gjest Gjest_gjest1_* Skrevet 7. januar 2008 #23 Skrevet 7. januar 2008 ingen som har noe erfaringer å dele og noen klinikker å anbefale?
Puppeguri Skrevet 20. januar 2008 #24 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har så utrolig lyst til å fikse litt på nesa mi. Jeg vil få ned en ganske markant kul på neseryggen. Er det noen som har før og etter bilder jeg kan få se? Klem
Sarah_83 Skrevet 21. januar 2008 #25 Skrevet 21. januar 2008 Hei, Jeg operete nesen min for en måneds siden. Nesa mi var for bred med en rar nesetipp så jeg operete hele nesen min. Jeg var veldig nervøs dagen før jeg skulle opereres... klarte nesten ikke å sove hele natta siden jeg hadde hørt så mye negativt om slike operasjoner. Jeg fikk narkose under selve operasjonen. Da jeg våknet var det absolutt ingen smerter. Jeg fikk smertestillende tabletter som jeg måtte ta minst to dager (ifølge leger/kirurger). Jeg ble sendt hjem etter to timer.... var ikke slapp eller svak men var allikevel veldig forsiktig med å stå opp fra senga de første dagene. Andre dagen ble jeg litt kvalm og mistet matlysten... drakk bare cola/juice og spiste frukt. Etter to dager fjernet de tampongene slik at jeg fikk pustet igjen med nesen. Det gjorde heller ikke noe vondt. Gipsen ble fjernet etter en uke. Da jeg så meg i speilet tenkte jeg `Jippi`. Er det virkelig nesen min? Så smal og søt Jeg hadde ingen blåmerker heller så jeg har vært kjempe heldig. Jeg angrer absolutt ikke for det jeg gjorde... nå pleier jeg ofte å stå foran speilet for å se på nesen min som jeg virkelig liker. I løpet av en måned har den liten hevelsen gått ned (som bare jeg la merke til). Ingen andre syntes at nesen var hoven så det var bare bra. Hvis det er flere der ute som er misfornøyd med nesen sin så `Go for it`. Det gjør absolutt ikke noe vondt. Ikke tenk og hør for mye på andre for da blir du bare mer nervøs. Tro meg eller ei.... jeg vil kalle denne operasjonen for `Piece of cake`. Hvem som helst kan klare dette. Kos dere Hilsen; Sara. hei sara, hvor opererte du deg hen? og hva kostet det?
Cuba Skrevet 24. januar 2008 #26 Skrevet 24. januar 2008 Godt mulig alle kan klare operasjonen, men jeg tenker ikke på dagene etter som enkle og hverdagslige som Saras. Da jeg våknet opp fra narkosen var det ingen smerter og jeg trodde nesten ikke de hadde gjort noen ting. Men på kvelden begynte det. Jeg hostet noe som selvfølgelig ikke var bra for tampongene som var oppe i nesa. Fikk dempet det etterhvert, men senere begynte jeg å nyse. Og det sier seg vel selv at det heller ikke er noe særlig bra. Fikk beskjed om å prøve å nyse gjennom munn, noe jeg ikke var vant med. Det hjalp å ligge i mørket så husker jeg lå mye på soverommet uten lys. Ikke hadde jeg matlyst i det hele tatt. Hjelper ikke akkurat på at man har en stor bandasje under nesa. Man føler seg ganske lammet med alt det greiene i ansiktet. Tror det var andre dagen at jeg begynte å kaste opp. Tror ikke det varte så veldig lenge, men det er selvfølgelig ikke særlig gunstig. Og får man det opp i nesa blir det jo der pga tampongene. Klarte heldigvis å unngå det. Disse dagene var ikke de beste dagene i mitt liv, men det var verdt det. Jeg angrer absolutt ikke. Det hjalp mye da jeg tok ut tampongene. Det var veldig deilig og befriende! Selv om jeg heller ikke syns det var særlig behagelig. Særlig venstre gjorde rimelig vondt. Kjentes ut som hele hodet skulle følge med ut. Men.. opererer man bør man ikke regne med at alt skal foregå smertefritt. Da blir man som oftest skuffet tror jeg. Bedre å bli litt positivt overrasket om man har i bakhodet at det faktisk kan bli ganske ubehagelig. Lykke til hvertfall, tror ikke man vil angre uansett. Bare man er sikker på kirurgvalg og ikke tar forhastede beslutninger.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #27 Skrevet 28. februar 2008 Kanskje noen kan anbefale noen gode selvtillitskurs for de som har postet innleggene over her? For en verden...
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #28 Skrevet 28. februar 2008 Jeg betalte 28 000, men det hadde visst gått opp litt.. Rundt 30 000 tenker jeg! Du skal ikke lengre enn til dyktige plastikkirurger i Sverige for å finne langt rimeligere pris! Utlandet har dyktige spesialister og halve prisen.
Gjest Maja Linnea Skrevet 24. mars 2008 #29 Skrevet 24. mars 2008 Hei!! Jeg er en jente på 18år som sliter med selvtilitten pga nesa mi:( Har blitt mobbet for den opp gjennom tenårene, å kan nå nesten ikke vente med å få tatt neseplastikk! Må bare få spart opp det siste jeg mangler av penger Kan noen Anbefale en klinikk, eller kirurg?? Jeg har lest om de fleste på nett.. men er fortsatt usikker...? Jeg skal i utgangspunktet ha ny nesetupp.. Å går kun til den beste på dette området! Noen som kan hjelpe????
Gjest Gjest_Hannah_* Skrevet 13. juni 2008 #30 Skrevet 13. juni 2008 Kan ikke dere som har fortalt om vellykkede neseoperasjoner VÆR SÅ SNILL å fortelle HVOR dere har gjort det?! Har bestemt meg for å ta en neseoperasjon, og driver nå med å finne riktig klinikk, men det er helt umulig hvis ikke folk vil dele erfaringene sine. Så jeg beeeer dere om å dele deres syn om de ulike klinikkene. På forhånd TUSEN TAKK!!
Gummiloppa Skrevet 13. juni 2008 #31 Skrevet 13. juni 2008 (endret) Kan ikke dere som har fortalt om vellykkede neseoperasjoner VÆR SÅ SNILL å fortelle HVOR dere har gjort det?! Har bestemt meg for å ta en neseoperasjon, og driver nå med å finne riktig klinikk, men det er helt umulig hvis ikke folk vil dele erfaringene sine. Så jeg beeeer dere om å dele deres syn om de ulike klinikkene. På forhånd TUSEN TAKK!! Jeg opererte neseryggen på Christiania Park Klinikk i Oslo, og betalte 18000. Ble kjempe fornøyd! Nå er jeg endelig fornøyd med nesa mi som jeg ikke kunne fordra før Endret 13. juni 2008 av Tillepike
Gjest Gjest_Hannah_* Skrevet 13. juni 2008 #32 Skrevet 13. juni 2008 Jeg opererte neseryggen på Christiania Park Klinikk i Oslo, og betalte 18000. Ble kjempe fornøyd! Nå er jeg endelig fornøyd med nesa mi som jeg ikke kunne fordra før Tuuusen takk for kjapt svar! Har hørt at neseryggen er det letteste å opere. Jeg vil gjerne gjøre min smalere, og det er vel både dyrere og vanskeligere. Men det får koste hva det koste vil, jeg SKAL ha en fin nese! Men det avhenger av at kirurgen er litt "kunstnerisk flink" også, derfor er jeg meget interessert i å finne den perfekte kirurgen.
Gummiloppa Skrevet 13. juni 2008 #33 Skrevet 13. juni 2008 Tuuusen takk for kjapt svar! Har hørt at neseryggen er det letteste å opere. Jeg vil gjerne gjøre min smalere, og det er vel både dyrere og vanskeligere. Men det får koste hva det koste vil, jeg SKAL ha en fin nese! Men det avhenger av at kirurgen er litt "kunstnerisk flink" også, derfor er jeg meget interessert i å finne den perfekte kirurgen. Det skjønner jeg veldig godt, nesa sitter tross alt midt i fjeset så da vil man jo helst at resultatet skal bli bra når man eventuelt legger seg under kniven... Men har hørt veldig mye bra om Nobel Clinic og Klinikk Bunæs, men har ingen personlig erfaring derfra
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2008 #34 Skrevet 16. juni 2008 Noen som kan anbefale en kirurg i bergen?
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 16. juni 2008 #35 Skrevet 16. juni 2008 Jeg opererte neseryggen på Nobel Clinic og er godt fornøyd
Gjest Gjest_søster_* Skrevet 22. juli 2008 #37 Skrevet 22. juli 2008 Noen som kan anbefale en kirurg i bergen? Den beste i Bergen er John Olav Nordgaard. Han driver Plastikkirurgisk Institutt som ligger i Laguneparken. Han har lang erfaring og er i tillegg en svært trivelig og seriøs mann. Jeg har jobbet i bransjen, og vil ikke anbefale noen andre fremfor ham.
Gjest Gjest_siri_* Skrevet 3. september 2008 #38 Skrevet 3. september 2008 hei! kan jeg spør hven du opererte deg hos? siri
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 #39 Skrevet 23. desember 2008 Jeg opererte neseryggen på Nobel Clinic og er godt fornøyd Hva skjedde før operasjonen? Fikk du se før-etter bilder? Hvordan ble du og kirurgen enige om hvordan nesen din skulle se ut etter operasjonen? Brukte han dataprogram for å vise deg forventet resultat?
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 #40 Skrevet 23. desember 2008 Jeg opererte meg hos Oslo Plastikkirurgi for litt over en uke siden, og er meget fornøyd hittill. Det endelige resultatet er selvsagt månedsvis unna foreløpig, men jeg ser allerede betraktelig bedre ut enn jeg gjorde før.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå