Gå til innhold

er det viktig for deg å være anonym her?


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Jeg er heller ingen kjendis men er veldig nære familie med en kjendis i foretningsbransjen (er vel bare en person her inne som vet etternavnet mitt) + en på Fakta Morgana /konkurenten!  :)

Hvorfor er det teit å henge på et forum som dette der man deler erfaringer i glede, nøytralitet og sorg? Er det så veldig teit da?

Jeg glemte å si at jeg kjenner noen som kjenner en kjendis, eller fler, til og med en internasjonal :tunge1: Og egentlig kjenner jeg en slags kjendis jeg også, i hvert fall i en engere krets. Men da teller det kanskje ikke :ler:

---

Nei, det er vel ikke sååå teit å henge på et forum. Det er bare litt nerdete og vitner om en altfor ustrukturert fritid for min del (jeg er bare strukturert på jobb, og det fordi jeg jobber hele døgnet, så noe må jeg jo få gjort).

Men mest så er jeg en person som liker å holde ting for meg selv, jeg holdt f eks mannen i mitt liv hemmelig for omverdenen i hårreisende lang tid. Uansett; det er ikke krise om noen kjente leste her og gjenkjente meg; da er de jo "like teite" som meg :) Og jeg er vel ikke så annerledes her enn i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriver ikke noe jeg ikke kan stå inne for, så egentlig har det ikke så mye å si om jeg er anonym eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Jeg glemte å si at jeg kjenner noen som kjenner en kjendis, eller fler, til og med en internasjonal :tunge1:  Og egentlig kjenner jeg en slags kjendis jeg også, i hvert fall i en engere krets. Men da teller det kanskje ikke  :ler:

Når jeg tenker meg så kjenner jeg faktisk mange kjendiser, men tenker ikke på at dem er det, da det er omgangsvenner! (merker det først når vi er ute sammen)Dennis Storhaug og Ingar Helge Gimle eks. er noen jeg kjenner godt, og de kjenner jo mange kjendiser, som igjen kjenner......bla,bla, men det teller jo ikke :)

Sånn sett er jeg forsiktig med hva jeg skriver her inne

Er i slekt med en kjendis :) wooov :sprettoy: så interresant......... :ironi:

Skriver aldri om personlige ting om disse menneskene her inne- passer på det

Ellers så kan jeg si at jeg er 36 år, grønne/brune øyne og mørkt hår, er forlovet, har en sønn på 15 år, ble gravid da jeg var 19 år, 2 foreldre som fortsatt elsker hverandre, 3 søsken, 3 katter.....før jobbet jeg med barn, nå jobber jeg med dyr!

Bor i Oslo!

Gjett hvem jeg er? :ler:

Jeg kan være hvem som helst! De som kjener meg igjen sier jeg bare :vinke: hei,hei til!

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellsippa

Dette er mitt fristed, og jeg ønsker ikke å bli gjenkjent. Derfor er jeg forsiktig med hva jeg skriver. Jeg forsøker å lskrive så nøytralt som mulig, men allikevel meningsfullt. Hvis noen tror at de kjenner meg igjen, kan jo det hende. Men det kan like godt hende at de tar feil. Det bor jo tross alt noen millioner mennesker i dette landet. At noen konkret vet hvem andre er blir en annen sak enn å gjette seg til det ut fra innlegg. Hvis de ikke er for konkret og personlig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mitt fristed, og jeg ønsker ikke å bli gjenkjent. Derfor er jeg forsiktig med hva jeg skriver. Jeg forsøker å lskrive så nøytralt som mulig, men allikevel meningsfullt. Hvis noen tror at de kjenner meg igjen, kan jo det hende. Men det kan like godt hende at de tar feil. Det bor jo tross alt noen millioner mennesker i dette landet. At noen konkret vet hvem andre er blir en annen sak enn å gjette seg til det ut fra innlegg. Hvis de ikke er for konkret og personlig da.

Samme her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke livredd for at noen skal vite hvem jeg er, men synes det er greit å være noenlunde anonym. Blant annet fordi jobben min gjør at de fleste i min by vet hvem jeg er, og dette blir derfor som et "lite fristed "på en måte. Så jeg er nok kanskje litt forsiktig med å gi ut for mye personlig informasjon ;)

Det samme her. Har ikke behov for å bli gjenkjent men ingen krise hvis jeg skulle bli det heller.

Skriver under her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker å være noenlunde anonym, legger ikke ut navn og slikt, akkurat. Men om noen skulle gidde å lese gjennom alle innleggene mine og det er noen som kjenner meg godt, så ville de sikkert kunne gjette seg til hvem jeg er. Så det er ikke så veldig nøye, egentlig. De som kjenner meg såpass godt at de kjenner meg igjen her vet nok allerede om mye av det jeg skriver, så ingen krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Vil helst være anonym, selv om jeg ikke skriver noe her som ikke kan leses av kjente. Legger sjelden ut om veldig personlige ting, men syns likevel det er litt rart om noen jeg kjenner skulle lese det, uten at jeg helt vet hvorfor. Men forgår ikke om noen kjenner meg igjen heller. Er uansett tilbakeholden med opplysninger som kan avsløre meg alt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo gjerne være relativt anonym da, men det kommer jo ann på hvem som gjenkjenner meg også, det har ganske stor betydning.

Jeg er vel litt anonym, siden jeg aldri nevner navn på personer, men om man leser dagbok og innlegg kan man nok finne ut hvem jeg er, hvis man virkelig vil.

Forøvrig kjenner jeg èn person her inne irl, iallfall som jeg vet om :)

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være anonym, men det er ikke "farlig" for meg hvis noen gjenkjenner meg. Skriver bare ting her inne jeg kan stå for, og som det ikke er krise hvis noen finner ut av.

Mener det samme. Når jeg vil være anonym logger jeg meg ut og er gjest, men dette skjer veldig sjelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er ikke viktig å være anonym. Jeg har jo t.o.m bilde av meg selv her. Men det begrenser jo selvfølgelig hva en uttaler seg om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil meir enn gjerne vere anonym. Ikkje fordi det er pinleg å henge på KG, men fordi eg her utleverer meg. Ofte set eg ting på spissen, og ofte merkar eg at eg vert "skarpare" i kanten her enn eg egentleg er.

Ting eg tenker og lurer på vert så mykje meir ekte med ein gong ein ser det svart på kvitt.

Derfor saknar eg nok også dette at ein kunne vere anonym tidlegare, og er ikkje så aktiv som før.

Så ja: er viktig for meg å vere anonym! :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil gjerne være anonym, men blir jeg ferska så er det helt greit. :) Hadde satt pris på å få vite det, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke viktig for meg å være anonym her. Men det er jo opptil enhver om hvor mye man ønsker å dele med andre av personlige erfaringer og lignende. Og hver enkelt bruker jo forumet til å få svar og skrive ned/samt stille spørsmål om ting de grubler på osv. Jeg vil ikke si at forumet er et tidsfordriv.

Man klarer nok å holde seg nogenlunde anonym her så lenge man ikke oppgir navn og adresse i forumet..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Nei, jeg er ikke opptatt av å være anonym. Det betyr ikke at jeg skriver alt om meg selv eller legger ut bilder av meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...