angelou Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #161 Del Skrevet 27. juni 2007 Greide å holde måltidsplanen min igår, fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. juli 2007 #162 Del Skrevet 8. juli 2007 Huff, jeg har vært dårli i det siste... Men nå er jeg tilbake i sporet igjen. Lever på salat og sundt. Skal skal ned minst 1,5 kg neste uke!! Reiser til syden på lørdag. Vekten står på stedet hvil. 58,5 kg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 9. juli 2007 #163 Del Skrevet 9. juli 2007 Sist gang jeg veide meg for ca 2 uker siden var vekta 78,8. I dag er den 78,6. En liten nedgang. Kan ha noe med at maten smaker annerleders og jeg blir mett mye fortere enn før. Ellers er jeg i fin form. Skal prøve å trene 2 ganger i uken. Samt at jeg skal skaffe meg sykkel snart, og da skal jeg sykle til og fra jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #164 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg har ikke gått opp noe mer, nåla stopper fortsatt på 3,6 kilo opp Strålende fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 9. juli 2007 #165 Del Skrevet 9. juli 2007 Ned 0,5 sist uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå