Gjest Leiababe Skrevet 30. april 2007 #141 Del Skrevet 30. april 2007 Bare innom med en liten mandags Håper alt står bra til med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #142 Del Skrevet 2. mai 2007 Hei alle sammen! Det går jammen unna om dagen her hos meg. Tiden flyr som vanlig, og jeg savner virkelig TID. Jeg skjønner ikke hvordan folk har tid til å kjede seg, jeg gjør det aldri! Har ikke tid til å kjede meg. Det er jo bra det da. Idag har jeg vært på en kjempefin plass og grillet med mange i familien, og mannen min, Kjempekoselig. Og ikveld har jeg vært sammen med noen venner, m åsi jeg er supersosial..Heheh.. Imorgen blir det matte, matte, matte... Æsj, Har heldagsprøve på torsdag, men det er siste før tentamen. Nå har jeg bare en norskprøve å konse på før eksamen, har ikke ord for hvor gira jeg er på å bli ferdig! Har søkt høgskolen også, blir spennede å se om jeg kommer inn. Må sjekke med sjefen min når jeg begynner å jobbe, blir full turnus på meg i sommer. Med unntak av et par uken før skolestart. Mannen min begynner å jobbe imorgen han, blir rart.. Vant til at han er hjemme hele uka. Når det gjelder prøvingen, så er vi veldig gira fortsatt, mannen også. Moro det. Har prøvd å tenke på litt andre ting også... Blir så slitsomt når man bare fokuserer på det.. Blir gøy å se om mensen kommer denne mnd da.. Håper ikke det.. Er så klar for en liten i magen.. :rødme: Nå får jeg vel gå å kose puta, er forresten helt bitt av facebookbasillen om dagen! (Som alle andre også er om dagen virker det som..) God natt! Ps: Imorgen er det fullmåne en fin tid til å bli grvid på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 2. mai 2007 #143 Del Skrevet 2. mai 2007 Når er det du ca skal ha mensen da? håper jeg og tror du hadde kledd å være jeg vil og men jeg får vente jeg vil lyst å bli gift og jeg og hoppe i fallskjerm Nei alt til sin tid vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 2. mai 2007 #144 Del Skrevet 2. mai 2007 Takk for i kveld! Var moro, deilig og veldig hyggelig Koselig familie har du også... Lykke til i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #145 Del Skrevet 3. mai 2007 ...MORNING GLORY... Skikkelig koselig morgen, stod opp sammen med mannen som begynner kl 07.00 i den nye jobben sin. Er så deilig at han har lik døgnrytme som meg om dagen! HÅÅÅPER han liker seg der jeg da, og blir en stund... Er vel en slags prøveperiode nå i begynnelsen.. Sitte rher å roer´n litt før prøva, er spent men gruer meg ikke. Regnet litt med mannens hjelp og det gikk stråålende. Så jeg gleder meg bare til å få prøva overstått, for nå må jeg begynne å forberede meg til norskprøve 9 mai, som er det siste vi har før eksamen...Hjeeeelp.. Tusen takk for at du håper for meg Amalie_85 Koselig.. Så bra at du likte meditasjonen Kvist Det må vi gjøre mer vettu... Er ganske fersk, så jeg får ikke helt til det der "madana, mohanaaa" japayoga greiene.. Ha en fin dag alle sammen! Ps: Var på dag 18 igår, med skikkelig vondt i eggestokken, må ha vært EL. Har prøvd så godt som det går i det siste.. så håper på klaff! *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 3. mai 2007 #146 Del Skrevet 3. mai 2007 God morgen, og lykke til på prøva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 3. mai 2007 #147 Del Skrevet 3. mai 2007 Gikk det bra på prøven? Håper det blir klaff for dere denne måneden da. Tvi tvi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 4. mai 2007 #148 Del Skrevet 4. mai 2007 Håper det gikk bra med prøven Du får slappe litt av i helgen og nyte det gode været. God Helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #149 Del Skrevet 8. mai 2007 Lenge siden sist jeg var her! Er en aktiv "facer" om dagen. . Prøver å få prøvetenking litt p avstand om dagen, orker ikke gå å lure, tenke og fundere så mye på hvor lang tid det skal ta. Tar heller en og en dag om gangen.. Tusen takk for gode ønsker Amalie_85, May Helen og Leiababe Koselig at dere ikke har glemt meg, selvom jeg ikke har vært så aktiv i det siste.. Begynner å bli spent på om tanta kommer denne gangen da, må innrømme det.. IKM er ett rundt hjørnet, om en uke idag. Har vært litt kvalm de sisete dagene, men det kan like godt være stress, nerver mht planleggingen av mannens SURPRISE party på lørdag.. Gleder meg veldig til det, se reaksjonen hans og alt. Nå er det nattinatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 14. mai 2007 #150 Del Skrevet 14. mai 2007 Hei og hopp! Bare innom og lusker litt i dagboka di. Har IKM vært?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #151 Del Skrevet 15. mai 2007 Fortsatt like treig her inne jeg... Er fire dager over IKM nå, men ORKER ikke håpe på noe. Tok en test rett før IKM og den var negativ. Vet innerst inne at jeg ikke er det og mest sannsynlig så kjem tanta straks..Litt forsinket bare... Koselig at du hopper innom Leiababe Bra med deg? Håper det Sitter å tar en kaffe nå før jeg skal på skolen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 15. mai 2007 #152 Del Skrevet 15. mai 2007 OIIIIIIII!!!! 4 dager forsinket?? Må ta en ny test vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #153 Del Skrevet 17. mai 2007 Testet på onsdag, fikk to med en svaaaaaaak strek....Ble en smule overrasket så jeg dro derfor til legen for å ta en ny HCG (tenkte at den var sikrere) og der var den negativ... :klø: :klø: Skjønte ingenting, var forberedt på det motsatte...Men, hun sa at det kunne vise negativt fordi det er lite HCG i begynnelsen også.. Og at jeg burde ta en ny test etter en uke igjen, siden jeg har forsinket mens. I hjemmetesten stod det at jeg burde teste på nytt etter 48 timer, hvis det kom en strek nr 2 som var svak, g det var den jo. Så jeg tror jeg skal kjøpe en ny test imorgen...For sikkerhets skyld...Føler det på meg at den blir negativ, men. Vi får sjå imorgen. Viktig at det er morgen urin da. Urinprøven hos legen var ikke morgenurin heller.. Idag har jeg jobbet, fint med godt betalt på slike dager Skal jobbe imorgen også, haar vært en liten tur på tivoli med en gammel klassevenninne og noen andre, koooselig. Men, ble hinsidiges K V A L M....Æsjamæien! Nå må jeg bare legge meg...Fortsatt uvel av karusellene, aldri blitt slik før, tok jo bare tre stk. Thihi.. IKM var lørdag 12... Spent på testen imorgen, men den er garantert negativ Epica jeg bare veeeeet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 18. mai 2007 #154 Del Skrevet 18. mai 2007 Åhh, dette er spennende. Jeg håper det går bra for deg og at du faktisk er gravid. Håper neste gang du skriver at du kommer med noen gode nyheter. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 18. mai 2007 #155 Del Skrevet 18. mai 2007 OIOI! Så spennende! Gleder meg til å høre hva slags resultat du får nå :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 18. mai 2007 #156 Del Skrevet 18. mai 2007 Åååååå så utrolig spennende. Og jeg som ikke kommer hjem før seeeent i morra så jeg får ikke sett hva resultatet er (visst du er inne å skriver om det i morgen tidlig da) Guuuud så spennende :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #157 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg er ....... GRAVID!!!!!! :gravid: :gravid: :gravid: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Det er helt utrolig..Veldig, veldig moro! Mannen min ble såååå glad og er bare så utrolig skjønn...Heldige meg.. Var på jobb igår og vente febrilsk på at apoteket skulle åpne. Da det endelig åpnet fikk jeg kjøpt en Clearblue test. De andre jeg har pbrukt var Quick Response, så jeg tenkte å prøve noe nytt. Det hjlap jo litt når det stod mer ennn 99% sikker også! Men, jeg er helt utrooolig kvalm. Først nå skjønner jeg hva SVANGERSKAPSKVALME er! Men, men...Det hører jo med...I nat har jeg sovet forferdelig dårlig, ingen stilling som er behagelig i mer enn 30 sekunder...Det var slitsomt... Synes jeg ar sterke symptomer allerede egentlig. Har regnet ut at jeg er ca 5 uker og 3 dager på vei. Jeg er så glad, så glad så glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #158 Del Skrevet 19. mai 2007 Så nå er det vel på tide tat jeg skifter nabolag... Håper vi treffes i gravidtråden snart alle sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. mai 2007 #159 Del Skrevet 19. mai 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ grattis :D så utrolig morro! :D :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #160 Del Skrevet 19. mai 2007 Tusen takk Amalie! Veldig glad for at du var såpass diskret dadu ringte istad, det er nemlig ingen som vet det bortsett fra forloverne våre pluss dere her inne... Derfor vurderte jeg å ikke skrive noe her, men jeg stoler på dere, og hvem skulle dere sagt det til lissom.. :rosasmil: Siden jeg mistet sist, så vil vi være litt forsiktige med å fortelle det til folk. Ikke helt ennå...Bare her.. Hehe.. Jeg er ialfall lykkelig, lykkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå