Gå til innhold

-Vil ha babyMooSe-


MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Ja, da var jeg igang.:hoppe:

Er nå i pp2 og har hatt regelmessig mens siden jeg sluttet med p piller for to måneder siden. :)

Har vært hos gynekolog og alt ser fint ut, så nå er livet rett og slett veldig spennende!

Vi bestemte oss for å begynne å prøve, dette er noe vi har tenkt lenge på å endelig blitt enige om å starte prøvingen. Har IKM i månedskiftet og gleder meg til evt testing. Er veldig øm i puppene, og det har jeg blitt etter el- perioden, så det KAN jo bety noe, men det finner jeg ut snart. ;)

Synes det er greit med en prøvedagbok for å ha oversikt over sykluser osv. Kjempekjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: i den lille elgeboka di :) Gleder meg til å følge med deg her.

Hva skjer i helga da? Ta en :vin: eller :kaffe: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lisee!

Takk for besøk! Koselig. Leste i dagboken din om den rampete grisen din, måtte jo bare le.. :ler:

Håper det forsvunnede kommer til rette. I helgen skal vi i 30 år´s lag til mannen til en tidligere felles "bekjent" KG´er av oss begge... Skjønner du hvem jeg mener? Orker ikke skrive navn...Rett og slett fordi jeg ikke vil bli "gjenkjent". :sjenert:

Jeg skal muligens jobbe kveldsvakt imorgen (hvis jeg får byttet) og i begravelse på dagen.

Men, det finnes jo muligheter f.eks på søndag? Høres veldig fristende ut med :vin: men, på en søndag bør det vel bli :kaffe: ... :ler: Jeg skal høre med mannen min når han kommer hjem jeg, for hans far har nemlig bursdag den dagen, og jeg vet ikke hva som skjer mht ennå.

Spennende med prøvingen nå da! :Nikke:

Så koselig om vi kunne vært på tjukka samtidig vettu... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt besøk av ikveld, kjempehyggelig. :)

Har akkurat spist noen rundstykker og har mest lyst til å putte fingeren i halsen, er skikkelig uvel... :kvalm:

Tror kanskje det er fordi det er litt lenge siden jeg spiste. :sjenert: Men, men.

Snakket med mannen min nettopp han kommer hjem morgen tidlig. Er på jobb i natt.

Fysj, vi skal i begravelse imorgen, og jeg gruer meg veldig. Ikke at noen vanligvis gleder seg for sånt, men jeg har vært i så få begravelser før.

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Driver å tenker mye på røykekutt om dagen, vil gjerne klare det før jeg blir gravid. Så derfor har jeg dårlig samvittight for at jeg røyker i det hele tatt nå som vi prøver.. :sjenert: Leser EASYWAY metoden av Allen Carr nå, for andre gang. Fulgte ikke instruksene veldig nøye sist, og brukte altfor lang tid på den også. Hadde jo glemt hva jeg hadde lest forrige gang hele tiden.. :ler:

Så nå er jeg seriøs. Tror mye av grunnen til at det er vanskelig er at man er redd for hvordan livet vil bli uten røyken..Dumt og teit... :ler:

Er egetnlig litt trøtt nå, tror det blir å hoppe i køya snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiababe! Glemte å si tuuusen takk jeg, er så trøtt aat jeg så ikke engang at du hadde skrevet til meg.. :sjenert: Men, veldig koselig at du besøker meg i den nye boka mi. ;)

:klem:

Føler meg skikkelig uvel nå, er ordentlig ekkelt..Spiste noen rundstykker som jeg varmet i ovnen istad og nå er jeg kvalm..Lyst-til-å-kaste-opp-kvalm... :kvalm:

Håper ikke det er noe influensa på gang! :riste::forvirret:

Har vanskeligheter med å tro at evt symptomer skal komme så fort også, hvis det skulle være sånn at jeg er gravid... Er nok bare ønsketenking uansett.. :ler:

Er ikke av den "stressa" sorten, men nå begynner jeg å lure...Akutt kvalme og ømme bryst... :sjenert:

Vi får se, ikke lenge til IKM nå.

Må finne frem klær til mannen min, som han skal ha på seg i begravelen imorgen. Må stryke skjorten hans også... Det er så kjedelig synes jeg. Men, alt for vakringen min... Gleder meg til han kommer hjem fra nattskift. :)

Er trøtt som en sokk, får bare komme igang med klesprosjektet så legge meg..

God natt alle sammen! :vinke:

Endret av MiNNieMooSe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter her litt før jeg snart skal på jobb, har kveldsvakt idag. Ble oppringt fra en annen sone og ble spurtom å jobbe imorgen kveld, men det kan jeg ikke. Skal i 30 års lag, men da sa jeg ja til en dagvakt fra 07.30 til 14.00. Blir rart med annen sone, nye pasienter... :sjenert:

Har vært i begravelse i dag..Triste greier... :tristbla:

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Fikk noen blødninger på morgenen idag, som jeg har fortsatt...Ble litt lei meg... IKM er ikke før im nesten en uke, så der kan vel ikke være mensen? Har ikke hatt noen symptomer på at det kan være det. Har bl.a hatt veldig smerter ved mens etter pilleslutt... Lurer fælt nå... :sjenert:

Får bare se om det fortsetter, ikke så mye annet å gjøre.

Nå må jeg skifte til jobbantrekket, og si hadet til mannen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig i går!

Men akutt kvalm, øm... og blødninger. Får da håpe det er pga noe positivt da. Krysser fingre jeg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Der var du ja.Med nytt navn og greier.Skulle skrive i boka di her en kveld men kom ikke inn.Da skjønte jeg mindre :ler: Bra du var her da.og ikke hadde stukket for alltid.

Rare greier det med blødningen din da du :klø: Blør det som det pleier når du har mensen eller?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har jobbet i ett de siste dagene, må jo det nå fremover. Prøve å tjene litt penger.

Mannen og jeg sitter å veter på å bli hentet, vi skal på fest. :vin::perebrus:

Blir koselig sikkert, en kompis henter oss snart.

De blødningene er nok mensen ja... :sur: Men, vanvittig mye mer enn vanlig skogmusa... Også en uke for tidlig. Må si jeg ble litt skuffet, trodde lissom det var "noe" siden jeg hadde så mange symptomer...Har ikke hatt sånne symptomer for perioden før. Men kroppen er nok litt annerledes uten piller også da, og jeg kan jo ikke klage akkurat. Er jo bare pp2.

Får prøve igjen med friskt mot. :rosasmil:

Veldig koselig med besøk også Lisee! :sjarmor:

Syklusen min er visst annerledes denne mnd Cr@sh. Får være enda mer "effektive" rundt neste el, og kanskje investere i noen EL tester snart, så jeg vet når det er...

Nå er jeg veldig sulten! Bra det blir matservering på festen da.

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh :kyss:

Nå har vi akkurat kommet hjem. Har hatt det kjempekoselig! Men, mannen og jeg synes det var veldig godt å komme hjem, vi er begge slitne etter en "hard" helg med mye jobbing og snuing av døgnet..

Imorgen skal vi i bursdag til svigerfar, og etterpå skal jeg forberede meg til prøve på mandag. (som jeg gruer meg til) :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper prøven går bra vennen! :kyss:

Hmmmm... Blør du enda?..

Håper det ikke er tanta! :grine:

Hvis ikke skal det klaffe neste PP! :sjarmor:

Ha en fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så hyggelig at så mange har vært i dagboka mi. :sjarmor:

Akkurat kommet hjem fra skolen, er elt fantastisk å være ferdig sååå tidlig! :danse:

Hadde tenkt til å få klippet håret etter skolen, men mannen ville visst ha meg hjem litt først... :ler:

Søt han. :hjertesmil:

Igår var siste blødningsdag... Det må ha vært tanta Lianna :roll: Får bare prøve igjen, kan jo ikke bli utålmodig så fort.. :ler: (selvom det er typisk meg!)

Tusen takk for lykkeønskinger Skogmusa, Cr@sh og Lisee! :klem:

:kyss: :kys_2: Det var matteprøve forresten Cr@sh!. :klem: Jeg satt og regnet i hele går jeg, bortsett fra da vi var i bursdag til svigerfar som var koselig Leiababe :klem:

Var ikke der så lenge da. Han hadde visst noe arbeid han måtte gjøre, og det hadde jo jeg også, så det passet bra. ;)

Har ellers hatt en fin uke med ferie og en koselig helg. :sjarmor:

Nå er det ny uke, nye muligheter.

Mannen min er på vei hjem med kinamat til oss, er kjempesulten!

Endret av MiNNieMooSe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia innom og sniker litt på nye dagboka de.. ;) Igang med ny prøve period no el? sender litt babystøv.. :sjarmor: Har hatt litt prøvings i helga.. :kgblunk: så får vi se..... har helt slutta å trpo på ting no då men men.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...