Gå til innhold

-Vil ha babyMooSe-


MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Gjest marthepia

Marthepia gjett om jeg skal nyte livet i helgen.. :Nikke: Mulig svigermor tar ungen imorgen, håper det så jeg kanskje kan finne på noe  med ei venninne..

Koselig at du likte avataren min forresten, har alltid vært svak for Hello Kitty, søøøt. :sminkedokke:

Ikke lenge til termin nå? Er du spent? Kan vel skje nårsomhelst? Så heldig du er!

Har du et barn fra før av? Det visste jeg ikke. Jeg er svak for hello kitty selv jeg. Elsker den katta. Kjøpte nettopp en genser til Emma med hello kitty på :hjerter:

TERMINDAGEN er her hos meg. Går bare å venter i spenning.. Det kan skje når som helst. rart å tenke på egentlig.. ;)

Ha en flotters dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei Marthepia "ungen" er min mann sin, han hadde et barn fra før. ;)

Jeg har ingen, men gleder meg fælt til å få et..*drømme*

Igår ble jeg spådd av ei sigøynerdame med 60 års erfaring! Herremin hatt...Hun sa ting som hun virkelig ikke kunne vite om meg...Helt rå var hun, men jeg fikk ikke lov til å fortelle noen hva jeg ble spådd...Det sa hun strengt :ler: så det tør jeg ikke! :legrine:

Idag har vi levert siste pusen, kjørte den til flyplassen...Huff, det er trist men jeg vet hun får det bra. Var bare så fælt å dra fra henne på flyplassen, stakkars lille gullet mitt :tristbla: ..Flyet har heldigvis landet nå. Venter spent på sms fra mottakeren. :)

Nå skal jeg sitte her å sløve, så henge opp tøy. Mannen min er å kjøper seg mat, jeg ba ham ta med en is til meg, jeg.

:sikle:

Ellers blir det sofasliting og Twin Peaks senere ikveld, tenker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en deilig kveld.

Vi har vært på sirkus vi da. Var ikke så gøy som i fjor, så vi drar nok ikke til neste år tror jeg. Men vi får se hva det blir til. Nå sitter vi å sløver forann tv`n, kjenner jeg er skikkelig trøtt, så egentlig burde jeg bare gå å legge meg, men vil lissom sløve litt jeg.

Ha en fin kveld da

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Hei hei. Innom med en liten :klem: Hørt noe fra den nye katte eieren? Spennende da, og skjønner det er litt trist. Men den får det nok kjempebra skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MiNNiMooSe

Takk for hilsen i boka mi.

Jeg elsker katter. Hvorfor måtte du gi katten fra deg? Har dere flere katter?

Lykke til i PP3. Krysser fingre at det klaffer.

PS: Så du liker ikke matte. Hvis du har noen spørsål om matte, så er det bare å spørre. Jeg elsker matte. min favoritfag på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på sirkus på mange år jeg Amalie har følelsen av av det er veldig dyreplageri det de driver med... Vet ikke jeg, sikkert en gammel greie, det har vel blitt bedre? Ellers hadde de vel ikke fått lov å holde på slik...

Er mer av den oppfatningen av at elefantene skal løpe i det fri jeg, men sånn er jo ikke verden... :tristbla:

Håper du fikk sløvet og koset deg i helgen! :klem:

Leiababe Katte"mottakeren" sendte meg melding med en gang hun fikk kommet seg hjem, og lille kattepusen har det bra... :hjerte: Huff så fælt det var å gi henne vekk fra meg på en flyplass... :tristbla: Det gjorde vondt i hjertet, men jeg er evig takknemlig for at alt gikk fint med henne..Fikk et fint bilde hvor hun lå og koset på sofaen... Åhhh, som jeg savner henne!

Tusen takk forresten, for at du "beroliget" meg med at det kom til å gå bra. :)

May Helen!

Vi hadde allerede 2 voksne før hun ene fikk et kull på 5 kattunger. Skulle selvsagt ønske at vi bodde på bondegård og kunne beholde alle sammen men det går jo ikke..Så derfor måtte vi gi dem bort, og utrolig nok så klarte vi å gi bort alle sammen..

Jeg elsker katter jeg også! Dyr generelt! :hjerte::hjerte::hjerte:

Driver med hest også, så har vi verdens søteste løvehodebustetrollkanin. :)

Du elsker matte ja! Da kan du kanskje ta privatimer med meg da? :ler:

Er mer glad i språk jeg, det ligger mer for meg... ;)

Tusen takk for besøk i dagboka mi! :klem:

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Idag har jeg vært på skolen, og etter det dro jeg rett på treningstudioet og trente styrke. En liten evighet siden jeg var der sist, nesten ille... :sjenert: Men, nå har jeg fått med meg timeplanen over de forskjellige partiene osv. Tenkte å trene imorgen også. Muligens, har en "tight" timeplan imorgen, så mulig jeg BØR slappe av de timene jeg har mellom jobb og skole.. Kan trene på onsdag også. :trene:

Har ridd på lang tur i skogen idag også, mørkt og kaldt! :fryser:

Nå må jeg gjøre lekser..Begynner å bli litt vel sent å gjøre dem, men jeg må. Og trøtt er jeg også...Gleder meg til å kose puta! :sove:

God natt folkens!

Ps: Sorry at jeg er så dårlig på å besøke dagbøkene ders, skal gjøre det "godt" igjen når jeg får tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallois!

Idag har det vært full fart. Vært på skolen,dro hjem, så på jobben og deretter til ei venninne som hadde party. Kjøpte meg noen gode hudpleieprodukter. :)

Er kjempetrøtt nå, har blitt sent to kvelder på rad, det er ikke bra.. :Gjesp:

Orker ikke skrive så mye akkurat nu, men imorgen så. :) Da skal jeg lese på prøve også, typisk meg å begynne i siste liten... :sjenert:

Har prøve på torsdag og fredag! :overrasket:

Nå skal jeg ta en :dusje: så skal jeg :sove: etterpå....

God natt!

Ifølge forrige menstruasjon så er jeg inne i den fruktbare perioden nå, el imorgen tror jeg... Ble litt

:humpe: istad og igår, :ler: Håper det skjer noe... MaNNemooSen er heldigvis like ivrig som meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si lykke til med prøver på torsdag og fredag.

Og håper dere traff blinken denne PP. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Vi har EL omtrent samtidig vi da. Tenk om det klaffet samtidig også.. Hadde jo vært koselig :) Håper på klaff denne måneden for oss begge.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Tusen takk for besøk, har vært litt opptatt de to siste dagene...

Tusen takk for lykkeønsking May Helen :kyss:

Er veldig spent, skal opp på skolen å lese litt nå før prøven..

Tror el har vært Cr@sh, nå er jeg bare veldig øm, akkurat som tanta er på vei..

Vå må bare håpe Leiababe Synes vi fortjener det jeg... :sjarmor::):ler:

Nå på jeg på skolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok dyrerene har det ganske fint nå i forhold til hvordan de hadde det før.

Men men.

Ha det fint på skolen da.

Må være hjemme jeg nå i noen dager :(

Fikk en lastebil i ræva på bilen vi satt på i går, så nå er alt ganske mørbanka.

Men heldigvis ikke noe knekte eller klemte kropsdeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi Amalievennen! :tristbla:

:hår: :hår:

Håper det går bra med deg? HUff.....Så vemmelig!

Godt du ikke brakk noe.. Men, jeg kan tenke meg at det var en forferdelig opplevelse allikevel..

Ble bilen skikkellig skadet eller?

Ta det med ro nå da...Det må du.... :troest:

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Jeg har hatt prøve og det beynte veldig bra, men etterhvert så dabbet det veldig av... :tristbla:

Kommer tilbake med karakteren når jeg får den!

Nå skal jeg lese engelsk frem til klokken halv seks, da skal jeg til ei venninne å klippe henne. Så får jeg sett den nydelige ungen hennes også, lenge siden!

Forloveren min tok forresten grav test idag, og fikk en svak strek...Håper hun er gravid! Da blir jeg sååååå glad. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja bilen blir kondemnert, men den ser ikke så ille ut, men den er nok helt klart rammeskjev......men han får vel igjen på forsikringen vil jeg tro. så vi får håpe at alle klarer seg uten mye om og men.

må si du er flink til å lese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amalie Det virker kanskje som jeg er flink til å lese, men jeg er egentlg ikke det... :sjenert: Har ikke nok selvdisiplin til å lese så mye som jeg burde..

Den bilen ordner det seg sikkert med, det som er bra er jo at dere er hele..

:troest::klem:

Tok meg fri fra skolen idag, har vært sammen med tanten min idag.Koselig. :ler:

Ellers har jeg fått gjort litt i huset, og spist deilig middag sammen med mannen min og barnet hans.

Nå skal jeg en tur til min stemor å hente noe..

Imorgen skal jeg ut en tur! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt kos å gjøre ting sammen med andre av og til selv om man egentlig skulle ha vært på skolen :ler:

regner med at han får igjen på forsikringen på bilen. så det blir vel en ny en på han etterhvert.

ha en fin lørdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:) Hallo sugarhoneybonebeibe

:kghjerte: Jeg elsker deg.......jeg digger deg.....jeg beundrer deg.......du er engelen te maj

:rosaengel:

hihi...... hilsen tatte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Munchy

Hei :)

Bra å høre at dere fikk gitt bort alle kattungene, er ikke alltid like lett å finne gode hjem til dem... Skjønner godt at du ville beholdt alle sammen, selv bor jeg på en slags bondegård (gammelt hus med forfallen låve i landlige omgivelser :) ) og vi har "samlet opp" fem katter mens vi har bodd her. Må omplassere noen nå når vi skal flytte til et byggefelt, ikke kjekt nei :( Har også drevet med hest i mange år, og kaninoppdrett, deriblant av løvehode. Glad i dyr jeg også ja :hjerter:

Ellers masse lykke til med prøvingen, håper det klaffer denne PP :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for så mye besøk! :klem::klem::klem:

Amalie :klem: Veldig deilig med en "Grodag" iblant ja... :legrine: Men, må skjere meg nu, snart ferdig på skolen jo! Det skal bli løøøøvely!

Skogmusa :klem: Etter den 28 dagers syklusen, så er jeg på dag 16 idag, men jeg har INGEN symptomer til EL :klø: Rart...Sist kjente jeg det veldig godt..

Lennox Sitter å venter på deg nå jeg, jeg vil mate endene i Gamla staden idag. :)

Blir koselig. Tusen takk for fine ord til meg! Love you too.. :kyss:

Munchy Så hyggelig med flere dyreelskere her! Da har vi jo masse å snakke om, jeg har jo kanin jeg også, hun er sååå søt.

:hjerter:

Så heldig du er som bor på gård da *drømme* men, skjønner utrolig godt at det blir trist for deg å omplassere "barna" dine... :tristbla: Sånt er helt forferdelig..

Koselig at du stakk innom boken min, håper på å prates mer her inne. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...