Gå til innhold

-Vil ha babyMooSe-


MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Bare så du vet... Jeg pleide ha el dag 15-21...

men da jeg ble gravid hadde jeg el FØR dag 13!....

så jeg trodde jeg var safe de dagene før.. :hoho:

Endret av Shade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Leiababe

Masse, masse lykke til med røykeslutt. Jeg vet at det er vanskelig(vært igjennom det selv..), men du klarer det. Dessuten har du jo en god motivasjon :)

Håper på full klaff for deg denne måneden da..

GOD PÅSKE :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Endelig har jeg litt ro i kroppen til å sitte her og sløøve litt. :sjarmor:

Kjenner på kroppen at det har gått unna nå, med fire dager med tidlig/sent/tidlig/sent jobbing..

Skal jobbe på lørdag og søndag som kommer også. Hadde egentlig lyst til å ha en dag av i helgen så jeg kunne være litt sosial, men trenger pengene så sårt! Blir deilig når lønna kommer...Bare synd det er 2 mnd innestående i kommunen.. :ler:

Ellers er det MYE pollen nå, og kroppen min liker ikke det spesielt godt..Kjenner meg i elendig form og det virker nesten som man er trøtt og sliten hele tiden! Men, har kjøpt allergipiller idag da..Håper de funker. ;)

Røykinga går faktisk bra aå langt Lisee, mye bedre nn forventet! :ler: Har fått skikkelig øm hals, men det er fordi kroppen begynner å "lege seg selv" og det gjør jo at jeg ikke har så lyst på røyk, akkurat som når man er syk...Passer bra det. :ler: Men, jeg gomler jo litt ekstra unødvendig da..Som nå spiser jeg deilig Marabou sjokolade.. :sjenert: Mannen er ikke igang med sluttinga helt, han skal imorgen sier han. Håper jeg klarer det! Takk for lykke til ønsking Lisee og Leiababe :klem:

Du har rett ang motivasjon Leiababe, jeg har virkelig lyst til å være en ikke røyker. :smilorange: Er det lenge siden du sluttet? Har du klart å holde deg osv?

Jeg har prøvd mange ganger, men aldri prøvd hardt nok... Har savnet den for mye! Akkurat nå skjønner jeg ikke hvorfor, er jo så deilig å ikke røyke.. :) Enn sålenge... :sjenert:

Er spent på prøvinga også, tror vi traff EL bra denne gangen, for jeg kjente nemlig at det stakk i eggstokken.. ;)

Håper på et knøøtt i magen! :hjerter_rundt::gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv bloggen min nå.............. ;)

GOD PÅSKE

Oi det STAKK i eggstokken? :hoho:

Håååååååååååååååper det klaffet vennen!!!!!!! ;:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lenge siden du sluttet? Har du klart å holde deg osv?

Du spurte Leiababe.. Jeg syns det er heeeeeeerlig å ikke røyke

savner det aldri... men liker lukten, kjenne på den iblant ;)

ble fristet for første gang på et år istad, for ei venninne var her.

Hun sa NEEEi... du BLIR hekta av bare En... Jeg holdt meg

Holdt meg til Carlsberg!" :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå holder jeg på å fly fra forstanden. Stter her å dytter i meg alt mulig av søtsaker og snacks, har SÅ lyst på en liten røyk.. :lol::sjokk: Æsj, så kjipt at det skal være sånn!

Ikveld skal jeg ut med ei venninne, gleder meg veldig! Sjeldent jeg er ute for tiden..

Blir deilig! Får be de holde røyken unna meg.. :sjenert::legrine: Hvis jeg tar et trekk blir jeg sikkert skuffa, prøvde her om dagen og det smakte dritt!:kvalm:

Bra du ikke savner røyken Epica ;) Kjente stikininger i eggstokken så det må vært EL.

Spennende! Men, tror ikke jeg er gravid... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen. Takk for i går :)

Hadde det kjempemoro... men mannen var ikke så imponert over meg da jeg kom hjem akkurat :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Det var utrolig moro! :legrine:

Kjære vene, vi ble jo skikkelig "fnisne" og vel så det.... :sjenert::ler:

Jeg sov over der jegm så slapp mannen min å se formen, tror det var lurt. ;) Var kjempe, kjempegøy! Sjeldent det blir sånne turer for min del da.. :ler:

Kjenner det litt i hodet idag ja... :sjenert: Pga :vin:

Men, at jeg i det hele tatt gadd å gå på Hawk skjønner jeg ikke, liker meg ikke så godt der akkurat. Skulle se etter Jeanette, som også var ute og ho var jo ikke noe sted!...Vi dro derfra etter to minutter omtrent.. Ho andre snella vår var en smule "på druen" så jeg måtte få henne hjem i seng. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooooood påske vennen! :klem:

Hørtes gøy ut med jentetur ut! :sjarmor::vin:

Håper dere snart blir :gravid:

Når er IKM?? ;)

Klarte du å holde deg vekke fra røyken? :overrasket::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Kosellig at så mange er innom. :) Epica, Munchy og Amalie :klem:

Gikk ikke heeeeelt rabarbra med den røykekuttinga nei.. :sjenert: Jeg røyket på onsdagen, men ikke noe dagen etter..Etter det igjen har jeg røyket SVÆRT LITE, men noe... :sjenert: Men, er ikke slik at jeg røyker alle de jeg "ikke trenger" og går mange timer imellom hver gang...

Hoppet bare innom her en kjapp tur, jeg må nemlig tilbringe påskeaften over ei nynorsk bok "flytande bjørn" men, det er min skyld da, kunne nok ha lest litt mer tidligere. Har jobbet og stresset fælt egentlig. På´n igjen imorgen tidlig, med 133% betalt. :sjarmor:

Nå må jeg forte meg å løpe til boka, tok meg selv i å gyve løs på mannens påskegg, og det vil jeg ikke. :fy_fy::ler2:

Skal snart lage mat til mannen og meg. Han skal rett på jobb igjen, og jobbe til langt på natt...Men, men tetter påske blir det nye boller. Med fast jobb istedetfor. :sjarmor: Gleder meg!

Nå skal jeg lese litt før jeg starter på middagen, sette meg i go´kroken med en varm te og boka...Stille og rolig...mmm.. :lese: (håper den er bra!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flink du er da, leser nynorskbok og greier. Også syns jeg du er flink med røykekuttinga jeg, er bare å stå på videre. jeg er sikker på at du klarer det!

Ha en fin lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Hei hei! En stund siden jeg har vært innom nå, så har ikke sett spm ang røykinga.. Jeg slutta for ca to år siden. Men, skal innrømme at jeg tar en liten røyk en gang i blant hvis jeg er litt på en snurr. Da virker det noen ganger som en god ide :ler: Men stort sett er jeg veldig flink da :sjenert: Savner det ikke sånn i hverdagen. Men var litt vanskelig med en gang, spesielt på jobb, i pauser og sånn.. Men er sikker på at du klarer det :klem:

Håper forresten du har hatt en super påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei alle sammen..

Sitter her å ordner med innbydelsen til maennens 30 års lag, skal arrangere overraskelsesfest for han :)

Snille Lisee er så grei å skal lage et oppsett på innbydelsen for meg. Moro!

Må jo forte meg, er jo ikke så lenge igjen til!

Takk for mange hilsener her inne, har ikke vært så mye her i det siste. Mye jobb i påska.

Lisee, Leiababe og May Helen :klem::klem::klem:

Boka var ganske bra, men noe skuffende slutt desverre.. Har hatt oppgaver om boka på skolen i hele dag, og måtte freføre resultatet. Fikk full score - :sjarmor:

Det var ikke verst!

Har hatt samtale med læreren idag også (elevsamtale) og det gikk bra. Heldigvis.

Mulig jeg hopper inn senere!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt samtale med læreren idag også (elevsamtale) og det gikk bra. Heldigvis.

Mulig jeg hopper inn senere!

:klem:

ææææææææææ leste har hatt samleie med læreren i dag.

Er for mange dager siden jeg har hatt sex nå kanskje :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sint på meg selv nå jaa! :sur: Skrev nettopp en laaangt innlegg, så klarte jeg å stenge hele Safari... :frustrert:

ææææææææææ leste har hatt samleie med læreren i dag.

Er for mange dager siden jeg har hatt sex nå kanskje 

Du bør nok vurdere litt :humpe: snart ja Amalie_85 :hoho:

Har hatt en kjempefin dag,

*elevsamtalen :sjarmor: gikk fint

*gått 1 times tur i skogen med staver i pent vær

*fått ny klessnor i hagen av mannen min! :husarbeid: Deilig!

*vært på quiz med mannen og noen venner, koselig! (kom på 3 plass) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...