Shiloh Skrevet 12. april 2007 #121 Del Skrevet 12. april 2007 :kaffe: Syns du er flink som kutter ned vertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 12. april 2007 #122 Del Skrevet 12. april 2007 Skal du være med på mandag? Sjekker med de som ville! Men ingen har sagt noe så får se om det blir noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 13. april 2007 #123 Del Skrevet 13. april 2007 Planer for helga? Kooooose deg masse, goood helg vennen! Har dere ferieplaner? Vi skal kanskje til Dannmark! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 13. april 2007 #124 Del Skrevet 13. april 2007 MOOOOOOooooooooooooooooOOOOose!! Håper du kozer deg ikveld! Nå ser vi Senkveld! Sommer hos deg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 14. april 2007 #125 Del Skrevet 14. april 2007 Heisann. Lenge siden jeg har vært innom her nå.Håper dere traff rett på el denne gangen da.Det hadde vært stas vel?!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 16. april 2007 #126 Del Skrevet 16. april 2007 Hatt en fin helg? Hvordan går det med deg? Er syklusen i gang igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 16. april 2007 #127 Del Skrevet 16. april 2007 Hei og hopp! Håper du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 16. april 2007 #128 Del Skrevet 16. april 2007 Hyggelig å møte deg i dag. Hvordan er det med hodet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 16. april 2007 Forfatter #129 Del Skrevet 16. april 2007 Hei alle sammen. Væt lite her i det siste, hatt altfor mye å gjøre og har prioritert litt dataFRI tid. Skal ta en runde her når jeg får litt ro i kroppen til å sitte her igjen, har noen heldagsprøver jeg må forberede meg mentalt for, som er i slutten av uka. Har plutselig fått litt angst for netse år... Tenk om jeg ikke kommer inn? Typisk meg å tenke negativt, men er litt redd for at det skal skje.. Vært mye nå, mht økonomien osv. Er så sliten av det. Men, har vært på KG treff idag, og det var veldig koselig!!! Takk for idag Amalie 85 går bedre med hodet, men det var rart...Ble jo så uvel.. Det fortsatte hjemme også.. Tror det er alt stresset i hodet mitt jeg. Var deilig med en avkoblingskveld med dere. Beklager at jeg ikke fikk tid til å svare alle her inne, setter utrolig stor pris på at dere er innom her hos meg å "besøker" meg! Nå må jeg legge meg.. Har en million ting jeg MÅ gjøre imorgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 17. april 2007 #130 Del Skrevet 17. april 2007 Så bra det ble bedre. Var kjempe hyggelig å ha en sånn kveld, så det må vi gjøre flere ganger. I dag leser jeg egentlig til prøve. Men det går utrolig dårlig. Jeg har og fått sånne nerver som du. "tenk om jeg ikke klarer det, tenk om jeg må gå om igjen" sånne ting hele tiden, og det er så stressende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 19. april 2007 #131 Del Skrevet 19. april 2007 Uffda vennen, du får jo aldri slappe av! Ferie i år da? ha en kjempefin kveld og helg! :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 19. april 2007 Forfatter #132 Del Skrevet 19. april 2007 Hei folkens! Hyggelig med besøk.. Jeg er ikke helt i vater, så jeg er ikke så mye her om dagen. Driver å besvimer og sånn.. Slitsomt.. Får vel stikke tilbake til senga mi, der er det trygt og godt å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. april 2007 #133 Del Skrevet 19. april 2007 uff da, det er ikke bra. Har du vært å sjekka jern i kroppen da? jeg må spise jern fordi jeg blir svimmel og sånt visst jeg ikke gjøre det! Tummelt når du sier sånn nei gå å legg deg og bli bra du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 20. april 2007 #134 Del Skrevet 20. april 2007 Besvimer du? *streng tone* Nå er det vel på tide å roe ned litt? Har du fått deg en legetime da vennen, kan jo ikke ha det sånn. Ønsker deg en fin, fredelig og avslappende fredag i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 20. april 2007 #135 Del Skrevet 20. april 2007 Vet du hvorfor du besvimer så mye? Har du vært hos legen? Det høres uansett ikke bra ut. Det er en av kroppens sygnaler om at alt er ikke helt bra. Dette må du sjekke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 21. april 2007 Forfatter #136 Del Skrevet 21. april 2007 Hei dere! Ikke så aktiv her om dagen...Skal komme sterkere tilbake, jeg lover! Er fortsatt litt dizzy... Men prøver å ta det litt roligere.. Ha en flott helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 25. april 2007 #137 Del Skrevet 25. april 2007 Ja, du må prøve å ta det med ro! Ikke bra at du går rundt sånn vettu. Håper i alle fall du føler deg bedre nå. Hvordan går det ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 26. april 2007 #138 Del Skrevet 26. april 2007 Hei, Elgeberta, hvor er du? Savner deg her vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 27. april 2007 Forfatter #139 Del Skrevet 27. april 2007 Her er jeg! Mooooooooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 28. april 2007 #140 Del Skrevet 28. april 2007 Skjer det mye for tiden eller? Lite aktiv er kanskje at våren og varmen har kommet så vi beveger oss mer utenfor dørene? Jeg gjør hvertfall det hvordan er hodet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå