Gå til innhold

-Vil ha babyMooSe-

MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Prøvde sende deg PM, men innboksen din er full :grine:

Jeg har fått meg privat blogg ;) men du kan lese den, kan sende deg link når du har slettet innboksen din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff det var leit og lese at du hadde mistet.Kan tenke meg at det ikke er noe morro i det hele tatt.masse trøste :klem: til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere alle sammen!

Tusen takk for støtte skogmusa og Shade Setter pris på det.

Har "kommet meg" etter hendelsen nå, har snakket med legen også og hun sa at det bare var til å fortsette å prøve. Blir litt frustrert da, for ei annen jeg kjenner som mistet fikk beskjed av SAMME lege :overrasket: å vente en mnd med prøvingen i tilfelle det lå noen resten der inne, som kunne forårsake uvelhet i neste svangerskap.. Får vel bare se hva som skjer.

Har hørt at det er vanlig å bli fort gravid etter en SA da, blir jo spennende å se det nå..

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Har sovet en stund idag, lå lenge våken og slappet av også. Har først fått på meg stallantrekket nå. :ler: Skal nemlig ut å ri! Håper ikke det blåser så mye... :sjenert:

Ikveld skal jeg i bursdag, blir koselig.

Hopper inn her senere jeg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kommet hjem fra bursdagen, var sååå koselig. Og VELDIG deilig at det var alkoholfritt :)

Er så mye bedre å våkne og være i form imorgen.. :ler:

Har masse å gjøre imorgen også. Må stå opp tidlig og gjøre litt husarbeid, så dra i stallen og deretter lese til prøve..Geeez!

Prøven MÅ som vanlig gå bra, er ikke helt forberedt. Har så ALTFOR mye å gjøre om dagen, vet ikke hvordan jeg skal få til alt engang..Skolen er det viktigse..Ahhhgg....

Gleder meg til å bli ferdig!

Nå skal jeg stille klokken min og sove straks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Nyyydelig vær idag! Blir så glad av det.. Skulle ønske jeg ikke hadde en million ting å gjøre.. :sjenert: Blir deilig å ri på tur da. :)

Var vanskelig å stå opp idag, tar litt tid før klokka "inne i hodet" omstiller seg.. :ler:

Har satt på en vaskemaskin, tatt en dusj og ryddet litt.. Nå er det røykepause... :ler::sjenert:

Mannen og jeg har satt dato for slutting 1 april. :sjarmor:

Er litt øm i kroppen idag, litt vondt i ledd osv.. :klø:

Er endelig ferdig med den &%$#" blødningen og, endelig! Aldri blødd så lenge før jeg..

Nå får jeg lese avisen, så sette igang med husarbeidet igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leiababe

Hei hei. En stund siden jeg har vært innom her nå.. Så leit det som skjedde. Men har også hørt at det ikke er helt uvanlig at det skjer. Trist blir man jo uansett om det er vanlig eller ikke.

Men man må jo bare prøve å holde motet og humøret oppe, og det virker jo som om du er flink til det :)

Håper du koser deg i finværet da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Leiababe :klem:

Jeg prøver.. ;) Føler at jeg må for at det skal gå bra..

Har akkurat kommet hjem fra stallen, red laaang tur! Nå er mannen min hjemme igjen også.. :sjarmor: Han snekrer litt i huset. Blir så fint så. :)

Nå skal jeg hive meg i dusjen og deretter MASSE skolearbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit at du mistet. Men en bra ting å tenke på er at det er nok en grunn for at du mistet. Da hadde det nok ikke vært levedyktig. Så det er jo bedre å miste så tidlig for å si det på en "slem" måte. Håper alt er bra med deg. Det går nok bra like vel.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amalie!

Takk for gode ord, og du er ikke "slem"! Du har helt rett... Tenker positivt jeg. Nå vet jeg jo at jeg blir fort gravid.Har ifølge sykluskalenderen EL imorgen og helgen, men har ingen symptomer...Vurderer å kjøpe L tester snart, er brare så redd for at det skal bli så hysterisk. Det orker jeg ikke.. :sjenert:

Begynner sent på skolen idag, kjenner jeg overhodet ikke har lyst! til å dra dit, men det må jeg. ar lissom tre timer naturfag og deretter matte... :forvirret: Matte er mye bedre nå so jeg har en ekstra time i uka, forstår det bedre! Må jobbe med matte i påska også, har prøve rett etter ferien. Og imorgen har jeg historieprøve...Hjelp...Den har jeg helt fortrengt.

Får begynne å lese litt nå før jeg går i dusjen.. :dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mange som blir fort gravide etter en SA. :kose:

Jeg sitter hjemme og laxer med litt :vin::sjarmor:

Har lagt snuppa nå.

Åååå, nyyydelig vær om dagene.. herlig!

Så du blir fullt opptatt med jobbing hele helga?

Håper du snart får koooooose deg litt og nyte solskinnet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuuuuusen takk dere søøte snupper! Leiababe og Shade :klem:

Jeg tar en bitteliten lesepause nå, typisk meg å sitte siste kvelden Lieiababe... :sjenert:

Jeg skal jobbe kveldsvakt på lørdag og tidligvakt på søndag i hjemmesykepleien Shade

Greit å tjeme penger, er helt krise her nå.. Fint med ekstra cash da ja! :sjarmor:

Synd at man har to mnd inneståend ei kommunen bare, men alt som tjenes er bra: ;)

Har jo påskeferie fra imorgen av, og har bare tre jobbevakter til uka, så det blir deilig å slappe av litt også. Har endel skolearbeid å gjøre også, og ikke minst husarbeid!!!

Blir ikke mye tid til sånt or tiden...Får ta det igjen til sommeren..

Skal snart søke høgskole også, blir spennende!

Nå roper historieboka på meg, duty calls. :lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå.

Sitter her åslapper av litt før jeg skal på jobb om 3, 5 timer..

Har verdens beste mann, han overrasket meg med frokost på verandaen idag. :) Var såå koselig å sitte ute i det fine varme sommerværet. Så hadde han kjøpt et stykke av yndlingskaka mi til meg. Snill han! :hjerter_rundt:

Tror forresten jeg har EL nå, ifølge kalenderen...Ble litt :humpe: igår, så nå krysser jeg alt jeg har for full klaff. :sjarmor:

Nå skal jeg dusje stesønnen mens mannen tar seg en hvil!

Skriver sikkert mer senee..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satser på det klaffet!! :hoppe:

Ååååååå sååå spennende...... :hjerter_rundt:

Så god mann du har., trenger litt sånt i hverdagen. ;)

Lykke til med skolearbeid-lesing... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjolahopp!

Hadde en superbra vakt på jobben idag, noen pasienter ar bare såå herlige at jeg bare hadde lyst til å klemme dem! :legrine:

Skal på igjen imorgen tidlig og burde sovet for lengst.. :sjenert: Mannen min venter på meg, så vi kan sovne sammen. Deilig det! :hjerte:

Men, EGENLTIG så sitter jeg å drøyer ut tiden, for vi har avtale om at imorgen er den første dagen i vårt røykfrie liv..Har så lyst til å klare det, mht babyplanleggingen osv. Og helsa og pengene det koster ikke minst!

Så nå sitter jeg her å røyker.. :sjenert::pirat:

Imorgen skal jeg shine huset etter jobben.

Har ellers endel å gjøre i påskeferien, må gjøre ferdig et foredrag og øve matematikk..Har prøve første dag etter ferien!

Skal ta meg en dusj før jeg legger meg.Fryser sånn! :fryser: Deilig å tine opp kroppen med en varm :dusje:

Ja, må tenke på søvnen nå jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med røykeslutt! Husk at det er de første dagene som er vanskeligst... og det går over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...