Amalie_85 Skrevet 11. mars 2007 #61 Del Skrevet 11. mars 2007 Prøver å skjerpe meg hele tiden. men funker like dårlig hver gang men nå er det praksis det skal bli deilig ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 11. mars 2007 #62 Del Skrevet 11. mars 2007 Enig ang sirkus... Jeg hadde aldri el symptomer... håper det klaffet denne mnd!! :kyss: Tenk, om bare noen uker er du kanskje gravid! Goooood søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #63 Del Skrevet 12. mars 2007 Hei og hå folkens! En liten oppdatering.. Igår var dag 16 i syklusen, så derfor , må bare stå på.. Spent på om det skjer noe... Tidlig ferdig på skolen idag, fantastisk! Har endel lekser/lesing... Var i en butikk som skal stenges og derfor har de kjempesalg på alt, masse black design ting og sånt, kjøpte en gave til ei venninne og en fin ramme i offwhite smijern, som jeg satt bryllupsbilder i til meg selv. Ikke så ofte jeg shopper, men er jo så deiligh med noe nytt.. Jeg kjenner meg igjen i det du skriver Amalie Men, nå må jeg bare være flink, snart ferdig allerede jo..Hjelp.. Fikk igjen historieprøven fra forrige fredag, fikk 4/5 ok det..Men, blir ikke fornøyd før jeg får 5 jeg da.. Godt å høre at det er flere enn meg som ikke har symptomer på eggløsning Lianna! Var redd jeg ikke hadde EL, men det vet jeg jo at jeg har.. Hvis det ikke klaffer denne mnd så kjøper jeg EL tester. Men, stresser ikke.. Tenk om jeg ble gravid snart ja...*drømme* Nå skal jeg sitte her å slappe av litt, før jeg lager middag til mannen min som slutter på jobb kl 14.00 Etter middag skal jeg gjøre noen lekser, deretter i stallen. Hadde tenkt til å gjøre endel i huset idag, men får se hva jeg rekker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 12. mars 2007 #64 Del Skrevet 12. mars 2007 Innom og oppdaterer meg i boka di Håper alt står bra til med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lennox 73 Skrevet 14. mars 2007 #65 Del Skrevet 14. mars 2007 Titteien:))))) Håper dagen din blir bra i dag snuppa Jeg bare smiiiiiiiiiler om dagen jeg snart er det din tur.......lykken kommer ikke rekandæs på ei fjøl.....man må gjøra noe men sjøl:))))))hihi....... Postitive tanker og masse masse englestøv sendes til deg. suss på nesen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #66 Del Skrevet 14. mars 2007 Hei og hå! Ømme bryst idag... Er jo i den "fasen" med fruktbare dager...Sikre EL tegn Du har helt rett Lennox man må gjøra noe med det sjøl! Får stå på... Har hatt en koselig dag med mormoren min idag! Tatt leksefri også, selvom jeg ikke burde.. Har kjøpt garn og strikkepinner idag, strikker et skjerf til mon svigermor med sologarn! Min nye hobby som får meg til å slappe av.. Natti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 15. mars 2007 #67 Del Skrevet 15. mars 2007 Heisann.Ja nå får du stå på siden det er el og greier.Nettopp ferdig med mens så jeg begynner likesågodt nå jeg. Best det klaffer denne gangen,for oss begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 15. mars 2007 #68 Del Skrevet 15. mars 2007 Strikking og greier. Det får man si, riktig flink er du Tvi tvi for full klaff under EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 15. mars 2007 #69 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg sender noen gode graviditetsvibe mot deg og håper det klaffer for dere denne måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 18. mars 2007 #70 Del Skrevet 18. mars 2007 Når er IKM vennen? Strikker altså? Wish I was as flink as you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #71 Del Skrevet 18. mars 2007 Hei alle sammen! Nå er jeg så trøtt, å bare sove... Men, jeg kommer sterkere tilbake og skriver i dagbøkene deres Skogmusa. Leiababe, May Helen og Lianna IKM ER DEN 24 MARS! Spent... Natta alle sammen! Stod opp kl 06.30 idag fordi jeg hadde senvakt, så nå er jeg bare helt utslitt. Gleder meg til å sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 19. mars 2007 #72 Del Skrevet 19. mars 2007 Innom for å ønske deg en god uke. Lykke til ved IKM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #73 Del Skrevet 19. mars 2007 Bare hopper innom med en litt kjip nyhet, men jeg fortviler ikke... Har plutselig fått mensenliknende bblødning, mest sannsnlig så er det det. Litt for tidlig da, men. Synes det er litt rart jeg.. Noen som har en naturlig forklaring?? :klø: Jeg tror det kommer av stress...Det er bare rot i hodet mitt om dagen, må bare ordne med ting nå. Kutte ut det som ikke er vesentlig. Må si opp hestegreiene også, dvs si ifra at jeg ikke kan hjelpe til med ham lengre, og det blir forferdelig. Redd hun skal klikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 19. mars 2007 #74 Del Skrevet 19. mars 2007 Så du strikker. Jeg leste i Hakkesprettboka at det er en av de sikre tegnene på at du er gravid. Og disse mens smerter, sikkert bare egget som fester seg. Tror du ikke? Krysser fingre for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #75 Del Skrevet 20. mars 2007 Du hadde nok rett May Helen i at strikking er et graviditetstegn.. Det viser seg at jeg var gravid, men mistet det igår, det var helt forferdelig! Så ting komme ut, som skulle bli et foster...Har aldri opplevd det tidligere..Og unner ingen å oppleve det heller. Har ikke klart å gå på skolen idag, det var veldig dumt for vi hadde skoleskrivingstest idag, og jeg bestemte meg for at jeg skulle på skolen uanset, men da jeg stod i dusjen på morgenen idag, ble jeg så svimmel at jeg måtte sette meg ned.. Det var ordentlig vemmelig..Kjentes ut som jeg skulle besvime! (har gjort det ca 3 ganger i løpet av livet, så jeg vet hvordan det føles) Mister mye blod, så det er den natulige forklaringen på svimmelheten.. Prøver å tenke positivt, selvom jeg ble veldig lei meg.. Gir meg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 20. mars 2007 #76 Del Skrevet 20. mars 2007 Uff vennen! Så utrolig trist da. Vet akkurat hvordan du har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #77 Del Skrevet 20. mars 2007 Tusen takk Lisee Har du også opplevd det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 21. mars 2007 #78 Del Skrevet 21. mars 2007 Hei MiNNiMooSe. Det var trist å høre at du mistet. Jeg har hørt at det ikke er så uvanlig at det skjer. Altså at egget blir befruktet, men klarer ikke å klamre seg fast og blir skylt ut med neste mens. Kan tenke meg at du er langt nede nå. Det er vondt å miste. Selv om det ikke kom så langt. Spesielt siden du er en prøver. Håper dette ikke tar fra deg din glede og iver etter en baby. Ønsker det masse lykke til videre med prøving. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 22. mars 2007 #79 Del Skrevet 22. mars 2007 hei vennen trist å høre du mistet .. eneste trøst er at du vet du kan bli gravid, så neste gang skal det gå bra vettu! hvordan har uka di vært så langt da? .. håper du har det bedre nå.. jeg skal starte ny dagbok etterhvert, men har stengt den nå.. får så lite tid til KG .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 22. mars 2007 #80 Del Skrevet 22. mars 2007 Hvordan går det med deg? Bare innom og sjekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå