Amalie_85 Skrevet 26. februar 2007 #21 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg blir jo totalt forvirra jo nytt navn, nye dagbøker og alt. finner jo ikke noe da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 26. februar 2007 #22 Del Skrevet 26. februar 2007 Heia Håper prøven gikk bra og at du får toppkarakter.Det hørtes vanskelig ut da,matte,ikke mitt fag.Smisket med læreren så jeg ikke fikk styk-karakter på videregående husker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 26. februar 2007 Tjokkatjo! Mannemoose og jeg har hatt maraton i tv serier idag, sett på 24. Det er så spennende! Man klarer jo ikke la væe å se neste episode med en gang når man har hele sesongen.. Har spist sjokolade også...*dårlig samvittighet* Har drevet å kikket på litt studiekataloger, det nærmer seg tiden for å søke, som er 1 april. Har jo lissom vært ganske sikker på hva jeg vil søke lenge, men nå lurer jeg lissom litt...Ikke så lett... Litle Lady Var igang med 2 pp ja, men så fikk jeg blødninger (tanta kom for tidlig) så det ble ingen spire denne mnd. Så derfor starter 3 pp nå...Du må ikke slutte å tro på at det funker! (lett for meg å si) De aller fleste sier at man må slutte å tenke for mye på det, for da er det større sjanse fo at det skjer noe. *håpe* Men, det er lett å bli utålmodig...Sånn er jeg også. Amalievennen Du fant meg jo! Fikk du ikke pm? Koselig at du er "back" Går det ra på skolen? Håper det snuppa! Om noen år er det din tur til å flytte inn i dette nabolaget også. Skogmusa Blir nok ikke noen toppkarakter nei.. Matte er det svakeste faget mitt desverre. Så vi er like der. Har aldri ligget for meg desverre, men er jo utrolig moro når man får til da. Klarte meg akkurat i karakter til jul, må jobbe hardt for å klare det... Så kjekt at du klarte å smiske med læreren da...Ikke alle lærere som er til å godsnakke med akkurat. (desverre!) Nå skal jeg legge meg straks, elsker å sove! Begynner ganske sent på skolen immorgen, men godt å være uthvilt. Mannen min venter på meg også, leser Donald han...Søøøøtingen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 27. februar 2007 #24 Del Skrevet 27. februar 2007 Amalievennen Du fant meg jo! Fikk du ikke pm? Koselig at du er "back" Går det ra på skolen? Håper det snuppa! Om noen år er det din tur til å flytte inn i dette nabolaget også. ← Nei jeg fikk aldri noe pm Men jeg fant deg jeg så får jeg jo fulgt med, det er jo bra. Skolen går bra det, men gruer meg så mye til eksamen nå Gleder meg til å være i nabolaget jeg og men da er vel du utflytta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 27. februar 2007 #25 Del Skrevet 27. februar 2007 Innom og ønsker deg en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. februar 2007 #26 Del Skrevet 28. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #27 Del Skrevet 1. mars 2007 Lisee og Cr@sh Hei og hå! Oppe sent idag, har harr besøk av tanta mi. Skravlet og sett første episode av en gammel serie, Twin Peaks. Skummelt! Er skikkelig trøtt nå...Men, sitter oppe å venter på at mannen skal komme hjem... Det var så vemmelig istad, vi satt i stua og så ringte det på og jeg begynte å lure fordi klokken var litt over midnatt... Da jeg kom ut var det ingen der... :hår: Æsj, det var ekkelt...Mannen sa det kunne være fordi det evt var lite batteri på ringeklokka...Da jeg sjekket virket den aldeles fint... Jaja, han kommer snart hjem da. Begynner heldigvis sent på skolen imorgen! Har skikkelig kjedelig skoledag imorgen... Får besøk av en klassekamerat etter skolen, vi skal lese til historieprøven på fredag..Huff, jeg som har lest sååå lite. Får lese litt på senga vel. Må nok komme meg i seng, tror neppe jeg får lest noe før jeg slokner når jeg er så trøtt.. Driver forresten å planlegger 30 år´s lag for mannen min. Tenkte å ringe rundt for å sjekke ut om lokaler osv i løpet av neste uke. Har begynt med gjestelisten. Spørsmålet nå blir hvordan jeg skal klare å lure han. Veldig spent på el denne mnd, siden hele syklusen er på bærtur. Får bare stå på litt med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 1. mars 2007 #28 Del Skrevet 1. mars 2007 Kjenner til de kjedelige timer. Og nå begynner eksamen å nærme seg uff å huff å uff, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #29 Del Skrevet 1. mars 2007 Amalie Har du kjedelige fag på skolen også? Æsj... Når har du eksamen da? Er du på skolen hver eneste dag eller? Jeg vet om ei annen som går første året på førskolelærer og det virker som det er mye obligatorisk... Et godt tips til eksamen er å lese litt hver eneste dag... Men, lettere sagt enn gjort! Imorgen har jeg historieprøve, som jeg skal ha bra karakter på, men jeg har bare lest litt. En fra klassen kommer til meg i ettermiddag, så skal vi øve litt. Greit sånn. Oi, som tiden går, må kaste i meg mat før jeg skal på skolen! :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 1. mars 2007 #30 Del Skrevet 1. mars 2007 Amalie Har du kjedelige fag på skolen også? Æsj... Når har du eksamen da? Er du på skolen hver eneste dag eller? Jeg vet om ei annen som går første året på førskolelærer og det virker som det er mye obligatorisk... Et godt tips til eksamen er å lese litt hver eneste dag... Men, lettere sagt enn gjort! Imorgen har jeg historieprøve, som jeg skal ha bra karakter på, men jeg har bare lest litt. En fra klassen kommer til meg i ettermiddag, så skal vi øve litt. Greit sånn. Oi, som tiden går, må kaste i meg mat før jeg skal på skolen! :lese: ← Fagene er kanskje ikke alltid så kjedelige, men til tider har vi dårlige lærere. Har dessverre ikke vært hver dag, men bare vært borte en gang fordi jeg var på jobb, og så har det vært lege eller ikke følt meg helt tipp topp. Ikke vært hjemme bare for å være hjemme. Vet lissom ikke helt hva jeg skal lese egentlig. Føler at vi har holdt oss litt utenfor bøkene, og så har vi noen svenske bøker som jeg ikke skjønner Men det ordner seg vel nok håper jeg. Er virkelig redd kjenner jeg, men det som er ille er at jeg blir så stressa inni meg. Helt forferdelig. Håper det går bra på prøva i morra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #31 Del Skrevet 2. mars 2007 Amalie Huff da.. Vet hvordan det er når de ikke holder seg til bøkene, det er frustrerende! Har en sånn lærer jeg også.. Synes du burde lese fagplanen jeg og sjekke målnene, kanskje det kan hjelpe deg til eksamen? Det gjorde jeg til prøven idag. Tror det gikk greit iallfall. Det gjør jo som oftest det hvis man bare er godt forberedt! ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Har en hektsisk helg foran meg, skal masse ting. Håper jeg får slappet av litt og sett endel på tv serien som jeg skal ha foredrag om, om en måned. Liker ikke foredrag... Nå skal jeg inn til svogeren min en tur. Må forte meg! Skal vaske/rydde bilen sammen med mann og stesønnen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 2. mars 2007 #32 Del Skrevet 2. mars 2007 Heisann. Får håpe du får hvilt ut litt i helgen og da.Jeg har ferie jeg nå.En uke.Deilig. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 2. mars 2007 #33 Del Skrevet 2. mars 2007 Hellu! Tøff avatar du har! Blinky blink Du får slappe av i helga da vettu. Ta livet med ro og legge deg på sofan og se tv. En av mine yndlingsting her i verden Hater foredrag jeg også.. Jeg mener, jeg HATER det virkelig. Ha en flotters helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 2. mars 2007 #34 Del Skrevet 2. mars 2007 Hei hei. Innom for å ønske deg en god helg. Prøv å slappe litt av også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 2. mars 2007 #35 Del Skrevet 2. mars 2007 Får prøve på det vel og se hva det står på alle planene. Men blir ikke i helga hvertfall, svigers har kommet på besøk. Så nå slapper vi av etter middag, ble litt sent, men vi ble alle veldig trøtte. Håper du får en fin helg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #36 Del Skrevet 2. mars 2007 Hei alle sammen! Har fått gjort en hel del siden jeg satt her istad. Vært stylist for svoger, handlet, hatt skikkelig rengjøring av bilen båre inn- og utvendig! Tilogmed skura rutene fra innsiden. Vi har spist, og kosa oss. Nå sitter mannemoose med ungen i sofaen og koser litt før han skal legge seg og han min skal på jobb. Jeg skal bare slappe av og sitte litt her ikveld. Ei venninne lurte på om jeg kunne komme på vorz, men jeg er jo barnevakt. Imorgen skal heg på alternativ messe, spennende! åh, nå ligger den vakre kattungen på fanget mitt og koser... Stakkars, på søndag skal hun med fly til Stavanger! Hun skal flytte dit, langt ute på landet. Hun får det fint der heldigvis. ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ skogmusa Så deilig med ferie da, hadde det forrige uke jeg. Nyt det! Marthepia gjett om jeg skal nyte livet i helgen.. Mulig svigermor tar ungen imorgen, håper det så jeg kanskje kan finne på noe med ei venninne.. Koselig at du likte avataren min forresten, har alltid vært svak for Hello Kitty, søøøt. Ikke lenge til termin nå? Er du spent? Kan vel skje nårsomhelst? Så heldig du er! Leiababe Jeg skal absolut kose meg og nyte at det er helg. Har en date med sofaen ikveld iallfall. Hvis ikke jeg blir sittende her da... Hva skal du bruke helgen til da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #37 Del Skrevet 3. mars 2007 Amalie Så koselig med besøk da. Sen middag ja? Kjenner til det. Har akkurat spist frokost med stesønn jeg. Nå sitter vi med hver vår skjrm, han spiller og heg surfer...For en verden... Sånn har det blitt. Skal på alternativ messe idag, blir hentet om et par timer. La meg utrolig tidlig igår, rett før ti! Mannen dro da se, og jeg hadde tenkt til å stå opp igjen, men neida...Deilig å sove lenge da. Ungen våknet veldig tidlig idag, og jeg stod opp med han idag, siden mannen jobbet i natt. Han våknet rundt 07... Nå blir det dagbokrunde. :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 3. mars 2007 #38 Del Skrevet 3. mars 2007 Leiababe Jeg skal absolut kose meg og nyte at det er helg. Har en date med sofaen ikveld iallfall. Hvis ikke jeg blir sittende her da... Hva skal du bruke helgen til da? ← Jeg brukte helgen i går til å slappe av, og det var utroolig deilig. I dag får jeg ei venninne på besøk, og vi skal drikke litt(masse???) vin og ta en tur ut. Lenge siden sist, så det blir nok moro.. Kos deg videre i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #39 Del Skrevet 3. mars 2007 Ja Leiababe, vi må forte oss å gjøre sånt nå før vi blir på tjokka vettu! Kos deg ikveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 3. mars 2007 #40 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg så plakaten om messa. Hadde sikkert vært gøy å sett på det, men vi skal på handletur i dag vi Må kjøpe kakemix for vi skal feire bursdag her i dag :D så mamma kommer også. Det blir litt koselig! Ha det gøy på messa da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå