Edie Skrevet 1. juli 2009 #1261 Del Skrevet 1. juli 2009 Tenk, du har termin denne måneden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #1262 Del Skrevet 1. juli 2009 Legen sa ingenting om ødemene dine? Ingen utslag på urin og høyt blodtrykk? Legen var så dårlig til å stikke i mine vanskelige årer, så hun ga opp etter tre stikk uten ei bloddråpe, så da måtte jeg skynde meg til sykehuset for å rekke å ta prøve der før laben stengte. Dermed rakk jeg ikke å få med meg svaret på urinprøven jeg tok hos legen. Blodtrykket var 130/75, altså en del opp, men fortsatt ikke noe farlig. Om ødemene sa hun ikke annet enn at jeg måtte prøve å holde beina opp og i skyggen og drikke mye. I dag har vi, eller jeg da, vært og prøvekjørt stasjonsvogn. Mannen har så mye bandasje at han får ikke kjørt så han var prøvepassasjer. Veldig lyst på ny bil, men fy søren så mye det er å velge i, blir helt svimmel i varmen jeg. Kom et skikkelig øs-pøs regnskyll i sta da, jeg sto ute med armene ut til siden i forsøk på å bli litt kjøligere, men det hjalp ikke. Ble bare varm, våt og klam... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 1. juli 2009 #1263 Del Skrevet 1. juli 2009 Roomster!!! Den er kul Åssen bleier er det du har kjøpt? Jeg tenkte jeg skulle prøve å kjøpe en tøybleie til N, han har blitt så sår nå, tror det er varmen og at det blir klamt. Men jeg klarer jo ikke bestemme meg for hvilken type, jeg orker ikke sånt med ulltruse utenpå som må lanoliseres og greier. Uff, vil ha enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 2. juli 2009 #1264 Del Skrevet 2. juli 2009 Hvilke bilmerker er det dere ser på? Moro å prøvekjøre nye biler da, men kanskje ikke så moro når det er vaaarmt og du er høygravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 6. juli 2009 #1265 Del Skrevet 6. juli 2009 Måtte innom å oppdatere meg litt Nå er det ikke lenge til vesla di kommer Kjedelig at du sliter med hovn ben, kløe og greier.. Snart er det hele over og såååååååå verdt det !! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #1266 Del Skrevet 6. juli 2009 Amalie: Koselig i dag! Gutten din blir jo bare søtere og go'ere for hver gang jeg ser han. Håper han trives i lånebleiene Kjenner mer og mer kynnere i dag, og sånne stikkinger i skjeden eller hva det nå er oppi der. Kanskje vi får rett, at hun kommer i natt? Ikke godt å si... men tror vel innerst inne at det ikke skjer noe enda. Må nok vente lenge enda. Kykkelikokos: Vi har sett på VW Passat stasjonsvogn og Skoda Oktavia stasjonsvogn, men vi er like lite intressert i bil begge to så det er ikke akkurat prioritert her. Men nå har vi fått OK på lån til bil da, er jo ett skritt videre. Sunny: Ja, gleder meg. Og kan absolutt tenke meg at det er verdt alle plagene og alt styret med å klare å bli gravid når jente først er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 6. juli 2009 #1267 Del Skrevet 6. juli 2009 Spennende å følge med her! Håper ikke jenta deres har planer om å drøye altfor lenge da :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. juli 2009 #1268 Del Skrevet 6. juli 2009 Spennende tider fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 6. juli 2009 #1269 Del Skrevet 6. juli 2009 Spennende tider fremover her nå ja Håper jenta kommer om ikke så altfor lenge da, så du slipper å vente så lenge til nå Kan tenke meg du gleder deg til å treffe henne nå :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 6. juli 2009 #1270 Del Skrevet 6. juli 2009 Amalie: Koselig i dag! Gutten din blir jo bare søtere og go'ere for hver gang jeg ser han. Håper han trives i lånebleiene Kjenner mer og mer kynnere i dag, og sånne stikkinger i skjeden eller hva det nå er oppi der. Kanskje vi får rett, at hun kommer i natt? Ikke godt å si... men tror vel innerst inne at det ikke skjer noe enda. Må nok vente lenge enda. Kykkelikokos: Vi har sett på VW Passat stasjonsvogn og Skoda Oktavia stasjonsvogn, men vi er like lite intressert i bil begge to så det er ikke akkurat prioritert her. Men nå har vi fått OK på lån til bil da, er jo ett skritt videre. Sunny: Ja, gleder meg. Og kan absolutt tenke meg at det er verdt alle plagene og alt styret med å klare å bli gravid når jente først er her. Takk for i dag ja Var kjempekos å se deg igjen, føltes så lenge siden. Og du er så peeen med maaaaaagen. Lånebleia virka ok den så langt. Vi tok den av rett etter 7 og da var den skikkelig bløt og tung. Så var litt usikker på om det var for lite innlegg eller om han tilfeldigvis tissa litt mye akkurat i dag. Så nå har han fått på seg den råååååsa med 3 innlegg, så kneppa den opp så det skulle bli plass til alt Hadde vært så festlig om ho kom i natt :D :D :D Skoda er vel kjent for å ha god plass?? Jeg kan se på bil for dere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #1271 Del Skrevet 6. juli 2009 Teller kynnere jeg, har massevis av dem. Men tror ikke det er rier, for jeg glemte nemlig å telle en liten stund mens jeg spiste pizza og så på TV. Inbiller meg at rier ikke er så lette å glemme. Her er start og stopp tid siste stunden: De merka med V er de jeg må stoppe og puste meg igjennom. 1918 1919 1922 1924 v 1929 1931 1934 1935 1937 1938 1941 1942 1952 1954 v 1956 1957 1958 2001 2002 2004 v 2010 2012 2014 2015 Syns jo det er hyppig da, kanskje jeg kan håpe at dette er en sped start? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #1272 Del Skrevet 6. juli 2009 Amalie: Bleiene skal ikke være klissvåte, da må du ha mer innlegg i eller skifte oftere. Men tre-fire-tida til sju er jo ikke sååå lenge med en bleie heller. Får se om det hjelper med tre innlegg. Evt to innlegg i bambus neste gang du prøver. Hehe, ikke vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. juli 2009 #1273 Del Skrevet 6. juli 2009 38 uker - innenfor termin da Mye kynnere ja, men som regel merker man forskjell på rier og kynnere. Er kynnerne dine vonde da? Og hva slags vonde? Litt vanskelig å beskrive sikkert men. For meg er i alle fall kynnere bare at hele magen strammer seg skikkelig, føler jeg blir dratt med hele overkroppen fremover, og må liksom konsentrere meg om å puste til det er over. Rier derimot, var for meg menssmerter med smertetopp, som kom regelmessig. Men det er jo forskjellig fra person til person... Håper du slipper å gå over tida i alle fall, det er ikke noe gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #1274 Del Skrevet 6. juli 2009 Hmm, beskrive smertene ja. Det er stramt og jeg blir litt dratt forover som du sier. Det murrer som menssmerter hele tida siste to dager så det begynner jeg å bli vant til, men de kynnerene jeg har merka som vonde da kjenner jeg det stikker vondt fra begge sider av navelen omtrent og ned under og opp mot ryggen. Kjenner det godt nedover i lårene også. Kjenner også stikk og murring oppi skjeden på en måte, men det virker ikke som om det henger direkte sammen med sammentrekningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. juli 2009 #1275 Del Skrevet 6. juli 2009 Hm, ikke godt å si nei. For meg gir kynnerne ikke annet vondt enn sammentrekning, heldigvis siden jeg bare er 32 uker... Vondt nedover i låra fikk ikke jeg før det var føding på gang Stikkinger skal jo være tegn på modning da, og menssmerter like så Men så kan jo slik modning skje over lang tid også. Neimen ikke godt å si altså. Men uansett så har du snart bebisen din her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #1276 Del Skrevet 6. juli 2009 Lyst til å føde NÅÅÅÅÅÅÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #1277 Del Skrevet 6. juli 2009 Ikke telt eller notert, men har hatt mange sånne kaftige tak i kveld. Såpass vonde at å sitte i sofaen går ikke, jeg må opp og snu meg på kne og liksom henge over kanten på sofaen mens jeg puster. Merker det mer i ryggen også, men mensmurringene kjenner jeg lite til. Men noe regelmessighet kan jeg ikke skryte på meg asså. Så redd for å få forhåpningene opp her, og så bli skikkelig skuffa om/når/hvis det gir seg. Gahh, hadde jeg bare kunne fått et klart svar på om dette er begynnelsen på modning eller begynnelsen på fødsel. Blir jo helt tullerusk av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. juli 2009 #1278 Del Skrevet 6. juli 2009 Kanskje det kommer bebis snart! Må følge med videre jeg altså :happy: Masse lykke til når det endelig skjer noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 6. juli 2009 #1279 Del Skrevet 6. juli 2009 ÅÅÅÅ så spennende Vil ha baby ut nååååå :D :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 6. juli 2009 #1280 Del Skrevet 6. juli 2009 Om du føder nå veldig veldig veldig snart (les kveld/natt/tidlig morra) burde jeg nesten fått en premie for god plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå