Kvist Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1021 Del Skrevet 10. mars 2009 :rødme: Så koselig Kvist !! Veldig koselig! Og snaaaaaart er det din tur til å kjenne spark i magen også, det er jeg helt sikker på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. mars 2009 #1022 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg ønsker meg sol og snøsmelting jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #1023 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg ønsker meg sol og snøsmelting jeg også! Jeg også! 12-15 cm våt nysnø her i dag... I dag lå det brev fra sykehuset i postkassa. Ny undersøkelse Tirsdag 7 april klokka 10. Og attpåtil er legen som skal ta undersøkelsen den samme som jeg gikk til for å begynne utredningen for to år siden. Spennende med ny undersøkelse, håper så veldig veldig at de finner normal utvikling. *krysse fingre* Ellers har jeg vært på besøk på en gammel arbeidsplass i dag, bare for å skravle litt med gamle kollegaer og strutte litt med magen Så koselig atte! Etterpå var det en runde med malerulle og kost på det som skal bli babyrom. Litt mye rot der enda, så jeg fikk bare malt to av veggene. Men da er det i alle fall klart til at snekkeren kan liste rundt vinduet der i morgen. Og nå er badet ferdig fliset og fuget, spotter i taket er på plass og bryterene til lysstyringsanlegget er programmert. Mere lister var kommet på plass, samt den lekre skyvedøra mellom stua og gangen. Føles mer og mer som hjemmet vårt, og mindre og mindre som en byggeplass. Og i morgen kommer kjøkkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 12. mars 2009 #1024 Del Skrevet 12. mars 2009 Så koselig at ting kommer på plass! det er bra at du strutter med magen, det er obligatorisk når man møter kjentfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 14. mars 2009 #1025 Del Skrevet 14. mars 2009 Så deilig at huset begynner å bli et hjem! Du har sikkert skrevet det før, men jeg har glemt.. Når planlegger/ håper dere å være helt ferdige med huset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 15. mars 2009 #1026 Del Skrevet 15. mars 2009 haha, jeg og strutter med magen når jeg esr kjentforlk, mest for at jeg ikke bare skal se feit ut. Men da får jeg skikkelig kul, selv om en del av det bare er luft da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #1027 Del Skrevet 15. mars 2009 Så koselig at ting kommer på plass! det er bra at du strutter med magen, det er obligatorisk når man møter kjentfolk Absolutt! Strutter alt jeg kan jeg Ikke alltid så stas å møte folk når jeg har vondt i bekken, rygg og hofter og er sliten da. Føler ikke alltid at det stråler av meg akkurat Så deilig at huset begynner å bli et hjem! Du har sikkert skrevet det før, men jeg har glemt.. Når planlegger/ håper dere å være helt ferdige med huset? Vi planlegger å ha huset klart nok til å bo i innen 2 april, hvis ikke så har vi ikke noe sted å bo... Men helt ferdig? Tja, kanskje innen 2019 eller noe? Hehe, er et skikkelig langtidsprosjekt dette huset vårt. Men vi sa når vi kjøpte det for fem år siden at vi skulle bruke lang tid, gjøre ting skikkelig, og fortsette å være både bestevenner og kjærester underveis haha, jeg og strutter med magen når jeg esr kjentforlk, mest for at jeg ikke bare skal se feit ut. Men da får jeg skikkelig kul, selv om en del av det bare er luft da Luft? I uke 24? Hehe, er vel ingen som trur det vel... Sikkert bare fin babymage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #1028 Del Skrevet 16. mars 2009 Grrr! Hadde tannlegetime i dag, så plutselig at klokka var litt mer enn jeg trodde og løp rundt for å finne leppepomade, mobil osv... Finner mobilen, der er det 5 ubesvarte fra tannlegekontoret. Dama er syk og timen må flyttes. Åhh, sånt er så kjedelig. Da sto jeg opp tidlig helt unødvendig da jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #1029 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har blitt solbrent i kinnene i dag Har sittet på benk på Ikke at det er så stas å være solbrent, men det betyr at det er VÅR! Og dermed at det er på tide å bytte ut kremen med spf 15 som jeg bruker om vinteren med kraftigere saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 19. mars 2009 #1030 Del Skrevet 19. mars 2009 Det er utrolig deilig, jeg satt også ute i går og nøt varmen fra sola. Tenker det skal hjelpe oss til å få tiden i resten av svangerskapet til å bli ekstra fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. mars 2009 #1031 Del Skrevet 19. mars 2009 DET ER VÅÅÅÅÅÅÅÅR! Var deilig i sola i går ja Må snart ta en ny tur tror jeg. Når det har blitt bittelitt varmere så det er flere steder å sitte ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #1032 Del Skrevet 23. mars 2009 Vi har flyttet hjem igjen! Det er ikke helt ferdig her, så vi har ikke ting som koketopp, kjøkkenbenk, vann i springen og sånt Så det er litt campingpreget enda. Men vi har en fungerende do på badet, og varmt og kaldt vann i kjelleren. Vann i dusjen, vasken på badet og kjøkkent kommer antagelig i morgen. Også har vi vår egen seng, på vårt eget soverom. Og nå sitter jeg i bare en singlet på vår egen trapp og nyter sola. Og grisen ligger på dørmatta og slikker sol han også Dette er deilig! Kjenner motivasjonen for å stå på og jobbe med huset er mye større nå, nå som vi faktisk kan bo her samtidig. Og etterpå skal mannen og jeg ut på hytta og pakke sammen resten av tingene våre derfra. Så får vi se om det blir begynnt på utvaskinga eller om den må vente enda litt. Bekkenet er jo ikke helt med på vasking, pakking, bæring og flytting da, selv om jeg overlater alt stort og tungt til andre så vil jeg jo gjøre noe. Og i dag runder babyen i magen en ny uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 23. mars 2009 #1033 Del Skrevet 23. mars 2009 Hurra for hus Hurra for ny uka : hoppe: Hurra for sol : hoppe: Hørtes deilig ut å sitte ute. Tenkte jeg og skulle gjøre det senere. Men jeg og Lille N sov i 2 timer på sofaen så da kan jeg ikke trille han ute riktig enda Gleder meg til jeg kan ha døra oppe og vi kan sitte ute på verandaen begge to. Lurte på om jeg skulle skaffe meg en stooooor matte til å ha der ute *tenke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #1034 Del Skrevet 26. mars 2009 Snart skal jeg avgårde til jordmor for ny kontroll. Gleder meg til å få høre hjertelyden igjen Også tenkt å spørre om litt bekkenløsning og halsbrann-tips, begynner å bli sliten nå. Tungt å få søvnen forstyrret av vondter her og der i lengden. Prøver å tenke på at det ikke er så lenge igjen til babyen skal komme, men jeg vet jo egentlig med meg selv at jeg faktisk bare er litt over halvveis... Det hadde vært greit å være mer lettlurt av og til Etterpå skal jeg ut til hytta vi har lånt, mora mi kommer for å hjelpe til med å vaske der. Så da er det vinduer, kjøleskap, stekeovn, badet og gulvene igjen. Blir spennende å se hvor langt vi kommer i dag. Gleder meg veldig til å ikke skulle tilbake dit igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 26. mars 2009 #1035 Del Skrevet 26. mars 2009 Lykke til hos jordmor i dag! Og håper dere finner noen god løsning på bekkenplager og halsbrannplager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 26. mars 2009 #1036 Del Skrevet 26. mars 2009 Lykke til hos jordmor i dag! Og håper dere finner noen god løsning på bekkenplager og halsbrannplager! Det håper jeg også Kvist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 26. mars 2009 #1037 Del Skrevet 26. mars 2009 Har du prøvd Link mot halsbrann? Jeg synes de er helt supre!! En slik tablett etter måltidet har ført til at halsbrannen nesten er borte vekk! Lykke til hos jordmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #1038 Del Skrevet 26. mars 2009 Har du prøvd Link mot halsbrann? Jeg synes de er helt supre!! En slik tablett etter måltidet har ført til at halsbrannen nesten er borte vekk! Lykke til hos jordmor. Link har jeg ikke prøvd nei. Reseptfritt? Har planer om en tur på apoteket i morra, for å se om jeg finner noe som kan hjelpe der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 27. mars 2009 #1039 Del Skrevet 27. mars 2009 Både Link og Gaviscon er reseptfritt og helt trygt for gravide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 30. mars 2009 #1040 Del Skrevet 30. mars 2009 Både Link og Gaviscon er reseptfritt og helt trygt for gravide! Det fungerte kun en kort periode for meg, også var den virkningen over. Det som fungerte best var å spise mandler. Gikk med mange kilo - og har ikke spist det siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå