Alive Skrevet 28. januar 2009 #881 Del Skrevet 28. januar 2009 Ååå, har du fått time til ultralyd? Tok det lang tid fra du sendte søknad til du fikk timen? Jeg går og venter på innkallelse selv, og tror jeg skal på samme sted som deg, nemlig Etter at jeg fikk avslag fra Ullevål, ble jeg sendt videre til Fredrikstad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #882 Del Skrevet 28. januar 2009 Legen sendte in søknad i romjula, og så fikk jeg svar i posten 2 uka i januar trur jeg. Ja, hvis du skal til Fredrikstad havner vi nok samme sted. Gleder meg veldig til å føde jeg Blir ikke skremt av medieoppslag heller, hehe. Feil gjøres overalt! Sokner du egentlig ikke til Fredrikstad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 28. januar 2009 #883 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Kanskje vi havner der samtidig . Litt synd at kanskje B7 er stengt på den tiden. Kunne tenkt meg å føde der. I papirene mine står det at jeg har termin 13. juli. Fordi legen er så sta og ikke ville ta hensyn til mine lange sykluser. Så de burde innkalle meg ganske snart hvis jeg skal ha UL i uke 17-19 etter den beregningen? Endret 28. januar 2009 av Evila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 28. januar 2009 #884 Del Skrevet 28. januar 2009 Bare innom og oppdaterer meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 29. januar 2009 #885 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har fått time til ultralyd den 13 februar jeg. Snart bare to uker igjen og jeg gleder meg vilt! Kanskje vi sees Jeg fikk brev i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #886 Del Skrevet 29. januar 2009 Kanskje vi sees Jeg fikk brev i går Regner med at du også stiller med rød nellik i knapphullet? Nå er det 15 dager til UL... *telle ned* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 29. januar 2009 #887 Del Skrevet 29. januar 2009 Tenkte jeg skulle høre med dem om det gikk an å få en omvisning i samme slengen, jeg. Vet ikke om det går an men. Har aldri vært der før, så jeg skulle gjerne blitt litt kjent med hvordan det er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #888 Del Skrevet 29. januar 2009 Så lurt. Aldri vært der jeg heller så det skulle jeg gjerne vært med på også. Har time klokka 11 jeg, kanskje vi kunne fått en felles omvisning? Må jo bli mindre forstyrrelser med en istedetfor to runder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 29. januar 2009 #889 Del Skrevet 29. januar 2009 Å, jeg har helt på slutten av dagen og vi kan ikke komme før. Har ganske lang reisevei, stakkars mannen min skal komme seg helt fra Oslo. Tenker litt med gru på det når det er snakk om fødsel... Æsj, det hadde vært lurt med en felles omvisning. Men jeg skal ringe dem og høre hvordan det der fungerer. Kanskje det er satt opp faste tider fra før av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. januar 2009 #890 Del Skrevet 29. januar 2009 Spennende med ultralyd snart da Gratulerer med 16 uker (litt på etterskudd da) Har dere satt noen dato for innflytning i huset eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strandlaken Skrevet 29. januar 2009 #891 Del Skrevet 29. januar 2009 Sykehuset har en ordning med felles omvisning for gravide før fødsel.. Ta kontakt med jordmor og hør med henne når det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #892 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Dårlig form for tida. Var på formiddagsbesøk hos ei venninne som er hjemme med barn i går, og følte meg helt utslitt når jeg dro derfra etter et par timer med småprat. Var nødt til å gjøre noen ærend etterpå og ble bare slappere og slappere. Hadde 38,8 i feber når jeg kom meg hjem og fikk lagt meg. I dag er feberen borte, og jeg har slappet av hjemme i hele dag. Måtte en tur på butikken før helga i stad og dro på Kiwi. Sto i kassakø, fredag halv sju var det jo naturligvis en del andre i butikken. Følte meg plutselig svimmel og rar. Og det neste jeg husker er at jeg ligger på gulvet, ei eldre dame og ei jente med Kiwiklær står over meg og poser med småsjokolade ligger strødd. Føler deg skikkelig høy i hatten når du ligger i den slappeste joggebuksa som fins, mannens store ullgenser som har dratt seg opp over magen, og nettopp har besvimt inn i sjokoladehylla på Kiwi asså. Noen fant en stol til meg og et glass vann. Så ble varene mine lagt på båndet, scannet og pakket i poser mens jeg kom meg litt. Før Kiwijenta hjalp meg med posene ut i bilen Kjenner på meg at det er en stund før jeg drar til den Kiwibutikken igjen ja... Skjønner ikke helt hva jeg besvimte av da, var jo hos legen og målte blodtrykk, blodsukker og masse annet rart på mandag, og alt var helt fint. Endret 30. januar 2009 av Kvist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #893 Del Skrevet 30. januar 2009 Spennende med ultralyd snart da Gratulerer med 16 uker (litt på etterskudd da) Har dere satt noen dato for innflytning i huset eller? Vi har ikke satt noen dato enda, men vi må være ute av hytta vi låner slik at de som eier den kan bruke den i påsken. Regner ikke med at vi er klare til å flytte særlig mye før det heller. Sykehuset har en ordning med felles omvisning for gravide før fødsel.. Ta kontakt med jordmor og hør med henne når det er Oki, får høre med henne. Hadde egentlig tenkt at det var sånt man gjorde senere i graviditeten, helt til Evila nevnte det... er vel derfor jeg ikke har spurt når jeg har vært der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. januar 2009 #894 Del Skrevet 30. januar 2009 Uff da, Kvisten! Ganske vanlig å besvime når man er gravid. Kan få sånne plutselige blodtrykksfall og andre kjipe greier. God bedring, håper du får en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 30. januar 2009 #895 Del Skrevet 30. januar 2009 Må være forsiktig.. Godt de tok vare på deg i butikken da i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheButterfly Skrevet 30. januar 2009 #896 Del Skrevet 30. januar 2009 Uff, jeg har også besvimt på butikken, midt i køen! Det er IKKE noe gøy! Føler med deg! PS: Jeg besvimte i køen på Mega, broren min besvimte i køen på Price Club, en ukjent dame besvimte bak meg i køen på et kjøpesenter, og nå også du i køen på Kiwi. I blame køen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 30. januar 2009 #897 Del Skrevet 30. januar 2009 Skal du føde på Fredrikstad sykehus? Jeg var på sånn svangerskapskurs i regi av disse jordmødrene der. Vil bare advare deg om at det er dønn kjedelig Kostet 750kr å være med også. Det er mulig å få omvisning uten svangerskapskurset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 30. januar 2009 #898 Del Skrevet 30. januar 2009 Stakkars Kvisten-min! Må passe på deg selv at du ikke skader deg. Så pass på å lande et mykt sted hvis du skal besvime igjen. Sjokolader er nok ikke det værste å lande på Å, jeg har helt på slutten av dagen og vi kan ikke komme før. Har ganske lang reisevei, stakkars mannen min skal komme seg helt fra Oslo. Tenker litt med gru på det når det er snakk om fødsel... Æsj, det hadde vært lurt med en felles omvisning. Men jeg skal ringe dem og høre hvordan det der fungerer. Kanskje det er satt opp faste tider fra før av. Fødselsforberendende kurs har felles omvisning fikk jeg vite når jeg ringte. Men at jeg kunne ta en egen omvisning når jeg var på ul. Så det gjorde vi. En veldig hyggelig dame som viste oss rundt og hadde fødselssamtale med oss Så sånn sett er jeg gla jeg var alene fordi da fikk man snakket fritt. Selv om du kan nok få sånn samtale utenom. Sykehuset har en ordning med felles omvisning for gravide før fødsel.. Ta kontakt med jordmor og hør med henne når det er Virka som det var bare for dem som tok disse "kursa".....men det kan jo være forandra på et år det. Hadde ringt sykehuset å hørt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 31. januar 2009 #899 Del Skrevet 31. januar 2009 Huff da, Kvist. Å besvime er skikkleig ekkelt. Vi får ringe sykehuset og høre hva de sier. Jeg skal oppdatere deg hvis jeg ringer før deg God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 31. januar 2009 #900 Del Skrevet 31. januar 2009 Uff, da, besvime er ikke noe særlig. Og i køen i matbutikken da. Skjønner at det kan være flaut å dra tilbake, selvom det garanter ikke er noen andre som ville synes det var rart enn deg selv. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå