Gå til innhold

Kvistkvast - dagboka er oppgradert til babybok!

Kvist

Anbefalte innlegg

Huff da... Dette var virkelig ikke bra. Selvfølgelig burde hun holdt tett!!!!

Men jeg har lært meg en ting, og det er at det alltid er noen som forteller noen det man ikke skal fortelle og dermed er det løst. Men dette går over alle støvleskaft!! Makan!

Skjønner godt at du blir hjemme. Når personen ikke legger seg flat og sier unnskyld, og skjønner at hun har gjort noe galt, så er det rett og slett ikke håp. Og appåtill legger "skylden" på deg??? :frustrert: Skjønner deg veldig godt! Synes du var tøff som tok konfrontasjonen med henne og at du blir hjemme. Og blir spennende å høre hva unnskyldningen hennes for at du ikke kommer er ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner godt at du hadde lyst å fortelle det selv, og hun er barnslig som ikke forstår det!!

Du kunne jo like gjerne kringkastet det på facebook sånn som hun har holdt på! Dårlig gjort :hug:

Bare prøv så godt du kan å distansere deg litt fra henne! Hvertfall nå som hormonene kan være litt mer i sving. Du skal ikke gå rundt å være lei deg nå som du er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

Skjønner at du er oppgitt og skuffet over moren din, det hadde jeg også vært.

Hadde holdt meg hjemme fra besøket jeg også, håper det får i gang tankeprosessen hennes på hva hun egentlig har gjort.

Ønsker deg en fin dag Kvist

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å se at dere er enige med meg i at det var skikkelig dårlig gjort. Sitter jo med en bitte bitteliten følelse av at det egentlig er jeg som overreagerer. men vil ikke ha den følelsen, for jeg mener jo fortsatt at det var dårlig gjort av henne. Men det sitter vel igjen litt av påvirkningen hun har hatt på meg.

Over til noe annet, orker ikke tenke mer på den dama nå.

Vi hadde broren min og samboeren hans over i går, spiste laks og sjokolademousse til vi nesten rulla :) Broren min hadde en fantastisk kommentar da. Jeg står på kjøkkenet og pusler med maten, de andre sitter i stua. Så kommer det plutselig fra ham: Kvist, har du blitt hard i magen nå eller?

Jeg reagerer med å le, det gjør de andre også og da skjønner han hva han egentlig har spurt om.

Han mente selvfølgelig å spørre om magen min hadde begynnt å kjennes hard ut fra utsiden, for de har samboeren hans sin, og vi er like lang på vei. Hehe. :ler:

Ellers har jeg fått strikket litt på babypleddet mitt i jula, storkoser meg med det. Og ikke var det vanskelig heller :) Det er dette jeg ahr begynnt på. Er jo så utrolig å tenke på at jeg faktisk sitter og strikker noe babyen vår skal bruke. Dette har jeg drømt om lenge det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så lekkert Lissi. Og det så mye mer avansert ut enn det jeg holder på med. Mitt er bare rette og vrange masker det. I noen mønstre som gjentas oppover.

Skal du lage hele settet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så lekkert Lissi. Og det så mye mer avansert ut enn det jeg holder på med. Mitt er bare rette og vrange masker det. I noen mønstre som gjentas oppover.

Skal du lage hele settet?

Nei jeg tror det holder med teppe. Mamma bor i nord og jeg syns ikke det er morsomt å strikke babyklær så lenge ikke hun monterer :ler:

Men jeg kan jo sende det til henne da :)

Er litt avansert men mye lettere enn det ser ut til :) Kan det utenatt nå, så du kommer fort inn i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du ville tenke på noe annet, men må bare kommentere..:

Du overreagerer ikke! En ting er at hun ikke har klart å holde på hemmeligheten. Det er dårlig gjort i seg selv, men kan kanskje forklares med at hun er så glad for å bli bestemor. (Jeg hadde ikke tolerert det heller jeg da..) Men at hun da i tillegg ikke skjønner at hun har gjort noe galt?? Og mener at det er du som har gjort/ reagerer galt??? Nei, jeg synes du reagerer fornuftig!

Så flinke dere er til å strikke! Det må være moro å lage noe som man vet sitt eget barn skal bruke. Og den kommentaren til broren din var bra, ikke alltid man skjønner hva man faktisk sier... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke lov å glemme dette i går. Faren min ringte, egentlig for å fortelle klokka det passet å komme på middag i dag. Men jeg sa jeg ikke kom og da ble han småhissig, sa at "dette her" er bare noe jeg dikter opp og at det er fjollete av meg.

Prøvde å forklare at det som virkelig såret er at de brøt et løfte angående noe som er så vitkig for meg, og når jeg finner det ut at de ser på det som sin rett til å bryte det løftet. Hadde de innrømmet at det var dumt, og kanskje sagt at de var leie for det. Så hadde situasjonen vært en helt annen. Ja, jeg hadde fortsatt gått glipp av å fortelle det til familien, men jeg hadde i hvertfall ikke følt meg utstøtt og ledd av av nærmeste familie.

:grine::sur:

Uff, blir sikkert en lagvarig greie dette her nå. Litt derfor jeg skriver det ned her underveis, greit å ha å se tilbake på om det kommer opp igjen. Moren min har en tendens til å vri ting til det ugjenkjennelige etterhvert. Uff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet du hva Kvist !!! Nå blir jeg :frustrert: her jeg sitter !!!

Jeg hadde blitt rasende forbanna hvis noen hadde brutt et slikt løfte,. De burde vel vite hvor mye det betyr for deg !!

Nei, uff, vet ikke om du bør høre for mye på meg nå.. Jeg blir bare så sint !

Jeg sender deg hvertfall noen varme :klemmer: herfra :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i all verden??!!?? :hakeslepp: blir like overrasket hver gang du forteller om mamman din. Du har all rett til å være skuffa. I morra er det 12 uker :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 12 veker!

Håpar du klarer å komme forbi dette med mor di/foreldrene dine, eg forstår godt at du reagerer som du gjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: 12 MAGISKE UKER :danse:

Gleder meg til å se dere i morra :)

Mamman min er rar, kan hende dem ikke kommer likevel. For når dere kom kunne de jo gå i skogen likevel. For de ville egentlig det. Men de skulle tenke på det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...