Amalie_85 Skrevet 28. november 2008 #661 Del Skrevet 28. november 2008 Ikke denne lørdagen nei, men neste 6 des. Hørtes rart ut at man ho mente man ikke kan datere tilbake. Det har da legen min gjort noen ganger..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. november 2008 #662 Del Skrevet 28. november 2008 Det er ikke lov, men det er en del leger som gjør det likevel. Uansett så høres det uholdbart ut at de ikke kan ta deg inn på akutt-time. Jeg hadde krevd å få komme til, hvis ikke så hadde jeg hoppet gjennom telefonen og dasket damen i andre enden. Slike legesekretærer er slitsomme å ha med å gjøre altså. Jeg er overbevist om at de må ha gått et kurs i å være vrange, vanskelige og ufine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 28. november 2008 Forfatter #663 Del Skrevet 28. november 2008 Ikke så akutt lengre i dag, fått i meg noen små lette måltider og en del å drikke. Bare vært småkvalm i dag, ikke noe oppkast i det hele tatt Blødningen min har også avtatt, bare litt farge på papiret nå. Letta og glad. Trøtthet og litt kvalme skal jeg klare meg fint med nå. Ang det med leger så er det en lang historie jeg ikke har lyst til å skrive om her, men jeg er midt i et bytte mellom to legekontorer, derfor ville ikke jeg gå til den forrige fastlegen, og den nye hadde meg ikke registrert som pasient før den 1 des. 50% sykemeldinga fikk jeg på Volvat, men det blir for dyrt å gå dit stadig vekk også... Men satser på at jeg holder ut litt til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 28. november 2008 #664 Del Skrevet 28. november 2008 Innom å ønsker deg god bedring Ikke alle dager er like gode! Men husk hva vi venter på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. november 2008 #665 Del Skrevet 29. november 2008 Håper kvalmen avtar litt og at du har en strålende fin helg med en oppvartende mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 29. november 2008 Forfatter #666 Del Skrevet 29. november 2008 Takk for hilsener Lissi og Kykkelikokos Er mye bedre nå Litt kvalm og veldig sliten, men det går bedre og bedre. Fått kjøpt noen julegaver i dag, og litt til meg selv Måtte innom å titte på babyting, så mye nydelige ting og klær. Gleder meg veldig til å innrede barnerom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #667 Del Skrevet 1. desember 2008 Ny uke... tungt å stå opp selv om jeg begynner sent på jobb. Koselig snøvær i dag da, sånn store mye snøfiller som daler sakte Gir jo litt julestemning da, selv om dette blir en rar jul. Vi orker ikke styre så fælt med å feire og pynte og sånn, blir ikke det samme i lånt hytte. Så da fokuserer vi heller på å komme oss igjennom renoveringen av huset vårt og graviditetsplagene mine så fort som mulig. Må juble litt for at jeg har sluttet å blø Og for at nå nærmer det seg UL med stormskritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 1. desember 2008 #668 Del Skrevet 1. desember 2008 oi, oi, oi ul jaaaaa.... *gledeseg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelina74 Skrevet 1. desember 2008 #669 Del Skrevet 1. desember 2008 Gratulerer Kvist Gleder meg til å følge med deg i tiden som kommer og så må du ha lykke til på ul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. desember 2008 #670 Del Skrevet 1. desember 2008 Koselig med litt snøvær i dag ja Kom jo ikke så mye, men få jo litt ekstra julestemning da Skjønner godt at du ikke orker å pynte så veldig til jul på hytta. Tenk neste jul da Da er huset ferdig og en liten baby skal oppleve sin første jul :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #671 Del Skrevet 2. desember 2008 Sitter i sofaen og er slapp, kvalm og føler meg unyttig og teit. Får altfor mye tid til å tenke nå. Skulle ønske jeg orket å gjøre noe, men så fort jeg reiser meg blir jeg kvalm og brekker meg igjen. Æsj. Mannen jobber og sliter med huset vårt, og jeg skulle så gjerne ha vært med. Han ringte i sta for å høre hvordan det sto til med meg, da hadde han akkurat tømt den første hengeren med leire fra gulvet vårt på dynga. Veid inn til 1,2 tonn. Og det er bare en liten del av det hele... Stakkars han som må gjøre alt alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 2. desember 2008 #672 Del Skrevet 2. desember 2008 Huff, ja! Det kan bli litt kjedelig. Skjønner deg veldig godt. MEN det kommer noe godt ut av det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 2. desember 2008 #673 Del Skrevet 2. desember 2008 Sitter i sofaen og er slapp, kvalm og føler meg unyttig og teit. Får altfor mye tid til å tenke nå. Skulle ønske jeg orket å gjøre noe, men så fort jeg reiser meg blir jeg kvalm og brekker meg igjen. Æsj. Mannen jobber og sliter med huset vårt, og jeg skulle så gjerne ha vært med. Han ringte i sta for å høre hvordan det sto til med meg, da hadde han akkurat tømt den første hengeren med leire fra gulvet vårt på dynga. Veid inn til 1,2 tonn. Og det er bare en liten del av det hele... Stakkars han som må gjøre alt alene. Tenk på det slik: Du gjør en 9mnd lang jobb som tærer på deg både psykisk og fysisk. Du gjør det for at du skal kunne bringe frem den største gaven i livet, nemlig et barn. Han er sikkert glad for å kunne "bidra" med sitt, når han vet hvor tungt du har det og hvor mye du har gått igjennom for å komme dere dit dere er i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. desember 2008 #674 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Uff så kjedelig å være i så dårlig form Får ikke gjort så mye om dagen jeg heller...orker rett og slett nesten ingenting... Må bare ta meg sammen i morgen å få pyntet litt til jul snart Skjønner du får dårlig samvittighet av å ikke kunne hjelpe til med huset, men sånn er det jo bare Du har en annen viktig oppgave du nå Masse lykke til i morgen da Endret 2. desember 2008 av Lucky117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheButterfly Skrevet 2. desember 2008 #675 Del Skrevet 2. desember 2008 hei! Lest gjennom hele boka di nå, og vil ønske deg lykke til i tiden fremover Dette fortjener du Skal følge med her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 2. desember 2008 #676 Del Skrevet 2. desember 2008 Skjønner godt du ikke føler deg tipp topp når du ikke klarer å gjøre noe. Men, nå er jo du en fantastisk kvinne som gjør så mye fint ellers. Så nå er det på tide at du kan slenge bena opp i sofaen og bare slappe av 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #677 Del Skrevet 3. desember 2008 Takk for hilsener. Kjempekoselig med så mye liv i dagboka mi:) Vet ikke helt om mannen deler deres syn på hvor greit det er at jeg bare ligger der men... det er jo ikke så mange alternativer. Og premien gleder vi oss veldig til. TheButterfly: Hele! Oi, kjeder deg mer enn jeg gjør du Men, nå er jo du en fantastisk kvinne som gjør så mye fint ellers. Amalie: Ligg unna likørkonfekten nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 3. desember 2008 #678 Del Skrevet 3. desember 2008 Amalie: Ligg unna likørkonfekten nå! Har ikke kjøpt noen enda. Men på torsdag....da skal jeg en tur til byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. desember 2008 #679 Del Skrevet 3. desember 2008 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 3. desember 2008 #680 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvordan gikk det på kontroll i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå