Kvist Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #1301 Del Skrevet 7. juli 2009 Tippeliste: imli: 9. juli Lucky?: 12. juli Ilja**: 16. juli Kvist: tør ikke tippe, men før august i hvertfall... Her inne var det spennende! Lenge siden sist nå snuppa..Virker som det er action på gang snart. Håper det! Tenkt mye på deg i det siste vet du, kan ikke ha vært lett å være gravid i denne varmen som har vært. Masse lykke til om noe skulle skje før vi sees! Stoor klem Hei vennen! Lenge siden sist nå ja. Og jeg må si jeg syns du var smart som fikk baby i januar og ikke midt på sommeren Håper alt er bra med deg og familien. Gleder meg til å se dere igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #1302 Del Skrevet 7. juli 2009 Er ømme pupper et fødselstegn? Har gått fra helt vanlige til å bli litt større og kjempeømme i løpet av dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #1303 Del Skrevet 7. juli 2009 Kjeeeeedeeeeeeliiiiiiig! Vonde kynnere som gjør at jeg hiver etter pusten... gjerne flere etterhverandre. Akkurat mange nok, vondt nok og ofte nok til at jeg tenker at nå, nå skjer det noe. Så gir det seg igjen... og jeg tenker at neida, falske forhåpninger igjen. Så da prøver jeg å slappe av, lese litt, og så kommer det en sånn vond en igjen. Kan de ikke bare holde seg her, eller holde seg borte så jeg kan gå og legge meg da? Sånn midt i mellom er jo bare fælt. Nå sitter jeg her, med føttene i velduftende fotbad, synes synd på meg selv og angrer på at jeg ikke hentet noe å drikke før jeg putta beina i vann. Æsj. Blir i dårlig humør av sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. juli 2009 #1304 Del Skrevet 8. juli 2009 Kanskje puppene dine gjør seg klar for å produsere melk? Tipper 11. juli jeg da. Teit lege. Når kommer jordmor tilbake? Håper du blir godt fulgt opp mtp. svangerskapsforgiftning. Men er det ikke noe med at når man er innenfor termin så er det sykehuset man skal ha kontakt med, og ikke legen? Hvis du er usikker på noe, eller lurer på noe, ring føden og hør med dem om du kan komme inn på sjekk. De er veldig hyggelige der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. juli 2009 #1305 Del Skrevet 8. juli 2009 Føding i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #1306 Del Skrevet 8. juli 2009 Tippeliste: imli: 9. juli Kykkelikokos: 10. juli Lucky?: 12. juli Ilja**: 16. juli Kvist: tør ikke tippe, men før august i hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 8. juli 2009 #1307 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg er skikkelig dårlig på sånne tippegreier, tør aldri det. Men håper det ikke er lenge igjen for din skyld altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 8. juli 2009 #1308 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg tipper 13.juli jeg, da.. Men håper det er før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 8. juli 2009 #1309 Del Skrevet 8. juli 2009 Kykkelikokkos tippa 11, jeg vil ha10`nde (og skulle ikke det skje da så tror jeg det blir natt til 14) Så vil jeg gjerne være sladris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #1310 Del Skrevet 8. juli 2009 Tippeliste: imli: 9. juli Amalie85: 10. juli Kykkelikokos: 11. juli Lucky?: 12. juli LadyB: 13. juli Amalies reservetipping: natt til 14. juli Ilja**: 16. juli Aricept: Om ikke lenge... Kvist: tør ikke tippe, men før august i hvertfall... Oppdatert og rettet tippelista. Skal ikke se bort i fra at det er Aricept som stikker av med seieren her :gjeiper: Bra du passer at ting går riktig for seg her Amalie Og så fint at du vil sladre da, hehe. I dag har mannen ryddet og støvsugd og tørket støv i to biler, og mamma har luket alle blomsterbedene mine, klippet plenen og beskåret div buskas som trengte en stuss. Jeg har sittet på en stol og sett på, og knepet av de visne blomstene på en liten krukke stemor... jada, her går det unna Hyggelig å få hjelp til hagen da, pleier jo å pusle der hele våren og forsommeren jeg, så det ser alltid sånn nogenlunde OK ut der, i år har jeg ikke gjort noe som helst så det var MYE gruff å ta unna for å si det sånn. Men nå ser det fint ut her igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 8. juli 2009 #1311 Del Skrevet 8. juli 2009 Gleeeeder meg jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strandlaken Skrevet 9. juli 2009 #1312 Del Skrevet 9. juli 2009 Deilig å få litt hjelp da Blir ikke akkurat lettere og smidigere nå Jeg vil også tippe! Jeg har for meg at du får til onsdag jeg.. Så da blir vel det den 15 det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. juli 2009 #1313 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg vil også tippe, aldri gjort det før Tipper den 13! Også skjer det på kvelden, nesten 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. juli 2009 #1314 Del Skrevet 9. juli 2009 Er du godt i gang eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 9. juli 2009 #1315 Del Skrevet 9. juli 2009 Hvor blir det av sladringen da, Amalie? *nysgjerrig og utlåmodig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #1316 Del Skrevet 9. juli 2009 Er du godt i gang eller? Hehe, du leder ikke enda Imli Her skjer det lite og ingenting på fødefronten... men vi har vært på tur i dag da. Mannen på jobbintervju og jeg på kjøpesenter, så var vi og så på noen biler før vi stakk innom svigermor på jobben hennes og spiste eplekake Veldig godt å komme hjem til en liten blund i senga. Blir fort sliten nå asså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #1317 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Tippeliste: imli: 9. juli Amalie85: 10. juli Kykkelikokos: 11. juli Lucky?: 12. juli LadyB: 13. juli Ida-Kristine: 13. juli Sunny: 13. juli Amalies reservetipping: natt til 14. juli Strandlaken: 15. juli Ilja**: 16. juli Aricept: Om ikke lenge... Kvist: tør ikke tippe, men før august i hvertfall... Ser ut til at den 13. er mest populær... Endret 9. juli 2009 av Kvist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 9. juli 2009 #1318 Del Skrevet 9. juli 2009 Spennende Kvist Jeg vet ikke om jeg tør å tippe jeg Er håpløs på slikt !! Men for din del håper jeg det ikke dras ut i det uendelige !! Plutselig sa det pling på 4 dager her, så om 4 dager Da blir det den 13 Masse lykke til vennen !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. juli 2009 #1319 Del Skrevet 9. juli 2009 Enda noen timer igjen av dagen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #1320 Del Skrevet 9. juli 2009 Enda noen timer igjen av dagen da Ja, jeg heier på deg jeg. Vil helst ha baby i armene og ikke i magen nå. Men det ser dårlig ut, ikke noe action enda så blir det i dag blir det styrtfødsel tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå