Gå til innhold

Kvistkvast - dagboka er oppgradert til babybok!

Kvist

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du føder nå veldig veldig veldig snart (les kveld/natt/tidlig morra) burde jeg nesten fått en premie for god plan ;)

Jepp, det bør du få da ja. Blomsterkvast, tale og diplom :blomst::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det bør du få da ja. Blomsterkvast, tale og diplom :blomst::sjarmor:

Kan ikke vente på det jeg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kviiiiiiiist? Dette er innmari dårlig gjort altså :filer:

kan ikke sitte å snakke med meg på msn så bare bli borte. Jeg er trøtt og nyfiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende var det :jepp:

Men det avtok etterhvert? tror hvertfall ikke det er lenge igjen nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ut som rier du hadde, hvis det strålte nedover. Men det kan jo være modningsrier. Får håpe du ikke trenger å gå så lenge med det i såfall, det er jo slitsomt. Kjedelig å være helt utslitt til selve fødselen.

Angående bleiene, så tror jeg at man bør skifte i hvert fall hver 3 time. I hvert fall hvis bleiene ikke er skikkelig innvasket (tar gjerne et par-tre vask før de har optimal sugeevne). Bambus suger forresten veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skjedd noe ennå hvertfall, men jeg tror virkelig ikke det er lenge igjen :)

Kvist hadde vaska bleiene noen ganger, så oppsugningsevnen var nok grei tror jeg :)

Alt var vått i natt så må nok ha fler innlegg i da ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rier eller kynnere - uansett er det modning på gang altså og kroppen din forbereder seg. Moro! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme legen ville ikke sjekke modning :sur: Hu er teit asså. Hun gjør i grunnen veldig liten den legen, gleder meg til jordmor er tilbake fra ferie.

Blodtrykket stiger, ødemene er på +2, kynnere i hele natt også, men fikk da sovet en del. Babyens hjertelyd var rask da, fra 155-196 så det ville legen følge opp med. Hun skulle sende brev til sykehuset og be om at jeg ble innkalt dit. Det må jo ta lang tid å gjøre det sånn :klø: Og jeg har gått opp halvannen kilo på 11 dager... hum hum... kommer alt nå på slutten eller?

Amalie: beklager det med forsvinninga mi. Hele nettet forsvant, og Espen fant ikke ut hvorfor engang, og da ble det plutselig natt...

Og de bambusinnleggene er nok vaska fem-seks ganger så de begynner å bli gode de. Men lommebleie med såpass lite innlegg blir nok altfor lite til natta. Tror de pleier å ha skikkelig donald-rumper på nattbleiene.

Nå skal jeg prøve å slappe litt mer av, en legetime, en fysioterapitime og en tur på Rema gjør meg utslitt med disse smertetakene som kommer hele tiden. Lei nå. Kjenner jeg gruer meg mer og mer til dager og uker med sånne smerter. Kommer til å være helt utslitt innen babyen er klar for å komme ut. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe tippeliste nei. Bare å tippe så skal jeg lage liste jeg.

Sladris... hmm... har lovet Amalie smsoppdatering underveis, kanskje hun ser seg kallet til å sladre litt her inne også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Tar en råsjangs og tipper 9. juli jeg, 09.07.09 var en sånn fin dato! Og ikke lenge til heller ;)

Tenker Amalie føler seg kallet til å sladre litt her inne også jeg... :lur: Man blir jo så engasjert i folk her inne at å gå i dagesvis uten oppdatering blir vel stressende :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippeliste:

imli: 9. juli

Lucky?: 12. juli

Kvist: tør ikke tippe, men før august i hvertfall...

Endret av Kvist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne var det spennende!

Lenge siden sist nå snuppa..Virker som det er action på gang snart. Håper det! Tenkt mye på deg i det siste vet du, kan ikke ha vært lett å være gravid i denne varmen som har vært.

Masse lykke til om noe skulle skje før vi sees!

Stoor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tippet 16. juli på flickan, men hun tyvstarta så da satser jeg på at 16. juli er din dato istedet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...