Gå til innhold

Kvistkvast - dagboka er oppgradert til babybok!

Kvist

Anbefalte innlegg

Det blir spennende på fredag! Tipper at du ser ei lita :babyjente:

Så artig meg oppussing. Gleder meg til vi skal gjøre om kontoret til barnerom. Blir vel full planlegging mtp. fager etc. etter vi har vært på UL.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke noe særlig på tipping (vinner aldri jeg), men siden du tror mest på jente selv, tipper jeg :babyjente: Tror magefølelsen ofte stemmer, det gjorde min! Lykke til på UL på fredag. Jeg grugledet meg også, men alt var fint! Det er som oftest det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste kjønn

:babyjente:

Kvist

Tussi!

Strandlaken

Cuba

Ilja**

Amalie_85

odeani

effy

Harlekin

:babygutt:

imli

Lucky?

pusilus

SkumGummi

Kykkelikokos

Svipa

MellonCollie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, SkumGummi, har tenkt det samme sikkert hundre ganger i dag!

Har meldt meg og ei venninne med akkurat samme termin på gravidyoga i dag da, var bare litt usikkert om vi kom med på mars-kurset eller om vi må vente til mai...

jaja, sånn går det når man er treg med å melde seg på ;)

Gleder meg uansett til yoga da, har gått på et bittelig vanlig yogakurs for mange år siden, trivdes veldig med det, men det meste har gått i glemmeboka så det skal bli deilig å få frisket opp litt. Og når det kan kombineres med å treffe venninner og skravle er det jo helt topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sprettoy::spy::fryser:

I ettermiddag og kveld har kvalmen komme tilbake for fullt. Kombinert med halsbrann, massevis av minusgrader og elendig isolert lånehytte har dette vært en :flekke: ettermiddag.

Æsj! Er det ikke snart vår da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spent og nervøs. Klarer ikke helt å tro på at alt er bra med den lille i magen. Er rett og slett vettskremt med tanken på å få en grusomt fæl beskjed i dag. Hater å ha en sånn vond klump i halsen. Vil jo være positiv!

Sitter her og prøver å la være å tenke på kjipe ting, men tårene er faen ikke langt unna. Æsj, hvorfor må jeg være så negativ nå? Vil ikke, vil ikke, vil ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor opptur i dag. Og to små nedturer.

Babyen i magen er frisk, velproposjonert og fin :hoppe: Sparket, sprellet og styra rundt inni der. Var visst lenge mellom hver gang hun så en så aktiv baby i magen.

Men den er litt liten... så terminen ble flyttet helt til den 22 juli :( Og det vil si at de ikke regner overtid før den 5 august! August er lenge til det...

Og så er babyen veldig sjenert tydeligvis, så tippekonkurransen om kjønn er foreløpig uavgjort. Litt skuffa over det jeg, selv om det egentlig spiller veldig liten rolle. Gikk ut fra ultralyden med sterk lyst til å prøve igjen om en stund :ler:

Etterpå gikk jeg og mannen på kafé og spiste lunsj, før vi dro en tur til Sverige og tittet på babygreier. Ente opp med å bli mer vognforvirret enn jeg var, og å kjøpe madrass til stellebordet og en TummyTub. Kjøpte også 8 små og 4 store lekre håndklær til det nye badet vårt.

Min gamle vognfavoritt var TFK Joggster Twist, men vi så en del på Teutonia Spirit i dag, og de var jo omtrent like i prisen, og hadde gode ting begge to... ikke lett det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh, da rekker jeg å være med på tipping da :) Jeg tipper jente. (har bestemt meg for å tippe jente hos alle, for da MÅ jeg jo få rett et sted :fnise: )

Synd dere ble satt tilbake en del, men ungen kommer jo når den er klar. Kommer dere til å ta en ekstra UL for å se kjønn eller vil dere vente som oss?

Lett å gå seg vill i vognjungelen ja. Vi bestemte oss forholdsvis tidlig da vi var å så på vogner. Vi kikket også lenge på TFK joggster twist, men likte ikke at den ikke kan snus mot kjøreretnignen i sportsdelen. Tror forresten TFK kommer med en ny modell i mars/april som visstnok skal være bedre en Twist'en. Men dette vet jeg ikke helt sikkert.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig å bli satt tilbake, men vil heller bruke energien på å juble for at det gikk så bra på UL :hoppe::strix: Klarer dere å vente helt til h*n kommer med å vite kjønn da, eller får dere flere UL kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt så bra ut på ul da :) Deilig å få det bekreftet ;)

Uff...kan tenke meg det blir kaldt i en dårlig isolert hytte nå som det er så kaldt ja...brr...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Teutonia (Mistral S), og er veldig fornøyd i alle fall. Men dere må jo se an deres behov selvsagt :) Ellers er det godt å høre at alt var bra med babyen, selv om du ble satt tilbake litt.

(Ellers vil jeg også bare anbefale den butikken som er på Svinesund fremfor den på Nordby - har jo skjønt du bor på samme kant som meg, og regner med det er de butikkene du handler ved. Samme vognene skilte flere 100lapper når vi skulle kjøpe, og fikk ikke så god service på Nordby ang et bilsete svigers kjøpte.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme tremindato dom meg jo :hoppe:

KAnskje vi hadde samme jordmoren og hun hadde en ekstra følelse for akkurat 22. juli i går :fnise:

Men jeg har hele tiden tippet mellom 20 og 24 jeg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt står bra til! :klem:

Flyttet de termin mange dager?

Synes det er rart at de flytter på termin ved IVF. Man vet jo 100% sikkert når befruktningen har skjedd. Rart de ikka bare godtar at det er en mindre baby enn gjennomsnittet og lar terminen være. Eller er det besvis at ALLE babyer har samme størrelse i uke 18-20? Sikkert ikke noe å bry seg om, jeg bare synes det er litt rart...

Og jeg stemmer for TFK! ;) Den nye modellen som kommer nå ser jo helt konge ut! Men tviler på at jeg får mannen med på å bytte ut twisten nå...

Endret av Prada
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...