Kvist Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #921 Del Skrevet 4. februar 2009 Nå er jeg helt sikker på at jeg kjenner dult og dytt fra den lille i magen. Er en helt fantastisk følelse! Kjente det helt tydelig i går kveld, og nå på formiddagen også. Helt oppe i skyene jeg nå. Sitter her og stikker babyteppe og fantaserer og tenker på den lille. Gleeeeeder meg til du kommer ut og jeg kan bli sikkelig kjent med deg! Har lest på babyverden.no og der står bl.a. dette: 17 uker Vekt: 180 g CRL: 12 cm Full lengde: 17 cm Tenk at babyen min er 17 cm lang allerede, det er rett og slett fantastisk at den lille kladden vi kunne se i mikroskopet på riksen i oktober har blitt til noe så stort. Og enda større skal den bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #922 Del Skrevet 4. februar 2009 Tippeliste kjønn Kvist Tussi! Strandlaken Cuba Ilja** Amalie_85 imli Lucky? pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 4. februar 2009 #923 Del Skrevet 4. februar 2009 Tippeliste kjønn Kvist Tussi! Strandlaken Cuba Ilja** Amalie_85 imli Lucky? pusilus Jeg tipper gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #924 Del Skrevet 4. februar 2009 Tippeliste kjønn Kvist Tussi! Strandlaken Cuba Ilja** Amalie_85 imli Lucky? pusilus SkumGummi Nå jevner det seg jammen ut her. Og det er 9 dager til vi forhåpentligvis får vite fasiten Ringte nav i dag for å høre hvordan svangerskapspengene mine lå an. Damen som svarte telefonen kunne ikke se annet enn sykepenger registrert på meg, men at sykemeldingen hadde gått ut. Så hun noterte navn og nummer og skulle ringe tilbake. Lurer på hvor lang tid det tar jeg. Er noen timer siden jeg ringte nå. Fikk 1900 kr utbetalt i januar, ikke akkurat fett månedsbetalt det nei. Begynner å trenge litt mer penger, er så kjipt å måtte bruke av sparekontoer for å kjøpe mat, betale regninger og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 4. februar 2009 #925 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg tipper gutt. Godt at dere har sparepenger i bakhånd da, 1900kr er ikke mye å leve av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #926 Del Skrevet 4. februar 2009 Navdamen ringte endelig tilbake. Hun hadde ikke funnet ut noe, annet en hvem som skulle behandle saken. Så hun satte meg over dit. Damen der hadde heller ikke registrert noe på meg, men hun kunne gå og se i posthylla. Der fant hun skjemaet mitt, så da blir jeg forhåpentligvis registrert og behandlet snart. Men når pengene kom kunne hun ikke svare på. Det navgreiene blir jeg mer og mer oppgitt over til mer jeg har med dem å gjøre. Makan til tungrodd, krøkkete system trur jeg man skal lete lenge etter. Og hva er egentlig poenget med å lagre papirer i evigheter før man tar tak i dem? Enten må de jobbe raskere slik de gjør det nå, så de får tatt unna bunkene sine. Eller så får de effektivisere måten å jobbe på, kanskje det å kutte ut noen ledd hadde vært tingen? Er jo ikke rart at flesteparten av folkene man møter der er sure, grinete og vrange. De jobber jo i et system som strider mot all fornuft. Eller er det omvendt? At alle de sure grinebiterne ødelegger et ellers godt system med å somle, være vrange og sende folk og saker hit og dit før ting endelig kan skje? Nå skal jeg dra avgårde til huset vårt, skal slipe sparklede vegger sammen med mannen min. Gleder meg til å få enda en del ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 4. februar 2009 #927 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei Jeg tipper også gutt. Helt utrolig at systemet skal være så krøkkete! Men jeg tror det er litt folkene som jobber der også da.. Har både vært borti ufattelige effektive og hjelpsomme folk som har ordnet ting på null komma svisj, og de som ikke gidder og ikke bryr seg og ikke tar/har ansvar for noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 4. februar 2009 #928 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg vil også tippe kjønn - og jeg tror det er en gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #929 Del Skrevet 4. februar 2009 Tippeliste kjønn Kvist Tussi! Strandlaken Cuba Ilja** Amalie_85 imli Lucky? pusilus SkumGummi Kykkelikokos Svipa MellonCollie Hehe, da har visst stemningen snudd her. Nå er det faktisk overvekt av guttetippere her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 4. februar 2009 #930 Del Skrevet 4. februar 2009 Hadde det ikke vært fordi at du tror litt på jente selv hadde jeg og tippa gutt Så utrolig koselig med bevegelser i magen :rødme: Lille baby lille baby!!! Vi gleder oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #931 Del Skrevet 6. februar 2009 Blir så lat av å ha så god tid! Klokka er over tolv og alt jeg har gjort er å spise frokost, kose og leke med minigrisen, stelle negler og hender og glo på elendige Tvprogrammer. Det er så kjedelig! Men har jo ikke voldsomt med energi til å finne på noe heller... Har jo et par ærend jeg skal i dag, men sitter her og utsetter å kjøre ut i snøværet Æsj! Men nå er det snart helg da, hjelper litt på hvor sakte tiden går at andre også er hjemme fra jobb. Nå er det bare 7 dager igjen til ultralyd. Og 160 dager igjen til termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odeani Skrevet 6. februar 2009 #932 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg tipper jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #933 Del Skrevet 7. februar 2009 Tippeliste kjønn Kvist Tussi! Strandlaken Cuba Ilja** Amalie_85 odeani imli Lucky? pusilus SkumGummi Kykkelikokos Svipa MellonCollie Hei hei odeani Er du den jeg tror du er? Venninna til Strandlaken? Koselig at du stikker innom! I dag har jeg strikket ferdig babyteppet mitt, og festet alle trådene. Strikket som en gal i går kveld for å bli ferdig, så jeg kunne kjøpe nytt garn til nytt prosjekt i dag. Hehe. Så nå er jeg godt på vei med en mørk lilla Warm Heart Woolies plain wrap Er så koselig å sitte med sånt, gleder meg til å bruke det jeg lager til den lille som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odeani Skrevet 7. februar 2009 #934 Del Skrevet 7. februar 2009 Hei hei odeani Er du den jeg tror du er? Venninna til Strandlaken? Koselig at du stikker innom! Hei hei:) Ja,jeg er den du tror jeg er:) Gratulerer med graviditeten forresten,spennende tid i møte. Morsomt å følge med dere her,selv om strandlaken ikke er veldig flink til og oppdatere,sånn som du. Ja ja,oppdatert blir jeg likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 7. februar 2009 #935 Del Skrevet 7. februar 2009 Flink du er da kvisten! Har du ledig tid til meg i uke 8? Jeg er hjemme nesten hver dag da (noen dager går med til eksamenslesing) Men hadde vært kost å gjort noe sammen. Kanskje mini og kan?! Vel....du skal jo være med mandag 16 og jo men bare oss (og eventuelt minni) Det er så kost syns jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #936 Del Skrevet 8. februar 2009 Nå er en bitteliten og søt bleiebukse ferdig. Ser nesten ut som dukkestørrelse Hvordan legger jeg ut bilder her? Får bare feilmeldinger om jeg prøver meg på Gallerifunksjonen... Og Amalie, selvfølgelig har jeg tid! Gjør jo ikke så mye for tida jeg, hehe. Syns forslaget om å finne på noe bare oss tre høres veldig koselig ut. Bare velg en dag du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 8. februar 2009 #937 Del Skrevet 8. februar 2009 Hurra! Skal høre med Minni når det passer for ho jeg da, og så må jeg høre med eksamensgruppa mi åssen dager dem vil jobbe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #938 Del Skrevet 9. februar 2009 Rygg og bekken er bedre etter snømåkingen min nå, det hjalp med en hel dag i sofaen... Så i dag har jeg først gått en liten tur med grisen, men han liker ikke snø og bare sklir så vi gikk fort tilbake igjen. Så ble det en lengre tur på meg alene etterpå. Strålende gnistrende sol og snø ute, fikk tatt en haug med bilder også Så nå sitter jeg her med roser i kinnene og skal straks lage meg en kopp kakao og strikke litt mer. KOS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 9. februar 2009 #939 Del Skrevet 9. februar 2009 Så flink du er til å strikk! Synes det er så mange her som er det jeg.. Tror jeg er den eneste som ikke har fått dette strikkegenet.. Er det denne uka her dere skal på ultralyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #940 Del Skrevet 11. februar 2009 Aricept: Ja, det er denne uka. Nærmere bestemt fredag klokka 11. Er så spent, grugleder meg skikkelig. Og krysser fingrene for at alt er bra og at babyen trives i magen min. I går var jeg ute og gjorde første innkjøp til det som skal bli barnerom. Kjøpte maling i en nydelig dus lys grønnfarge NCS 0907-G60Y. Rommet er kanarigult og flekkete nå, så det skal bli deilig å få shinet det opp litt. Selv om det blir en veldig enkel oppussing nå da. Planen er å ta det grundigere om noen år, for hvis vi er så heldige å få et barn til må vi gjøre om litt på romløsningene. Da passer det bedre å ta den grundige runden da. Vi har jo i grunnen nok med å være grundige i første etasje for tida Kjøpte også våtromsmaling til den delen av badet som blir uten fliser, NCS 3005-R20B, en tåkete brunlilla nyanse. Og så var det salg på sånne nettingskuffegreier, så da ble det jammen meg med en sånn en også. Den har jeg tenkt å ha håndklær eller tøybleier i på badet. Under stellebordet. Mulig det blir plass til en til, men da får jeg heller kjøpe en senere også. Det er jo så deilig at det går fremover, og så utrolig deilig å kunne få lov å planlegge litt hvordan vi skal ha det i huset vårt når vi blir en skikkelig familie. Dette har jeg drømt om lenge det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå