Gå til innhold

Kvistkvast - dagboka er oppgradert til babybok!

Kvist

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har så vondt i hodet at jeg tror jeg begynner å bli gal. Og eneste vi har i hus av smertestillende er Ibux. Venter på at mannen skal komme hjem med paracet til meg. Pleier ikke å ta sånt jeg, men nå er jeg helt nødt asså.

Så i dag har dagen vært sånn her :veslejenta:

Satser på at det hjelper med en paracet eller to etterpå, og at alt er bedre i morgen :) Nå er det jo februar, det nærmer seg vår. Og viktigst av alt, det nærmer seg ultralydtid. 11 dager igjen til vi får se hva som bor inni meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvordan en paracet kan hjelpe :) Fått plass nok i hodet til å kunne tenke på andre ting nå... sånn som kjønnet på babyen i magen.

Noen som har lyst til å tippe kjønn?

:babyjente:

Kvist

:babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra det hjalp med litt smertestillende. Det er jo ikke bra for kroppen og ha så vondt heller, så jeg ville ikke tenkt noe mer over det. Noen ganger må man bare ta smertestillende.

11 dager til ultralyd ja, ikke lenge! (men jeg skal ikke tippe kjønn, jeg er elendig på sånn..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet med mitt vanlige hode i dag. Føles så deilig! Så nå skal jeg snart ut å gjøre de ærendene jeg skulle ha gjort i går. Også skal jeg hente avisa, fikk melding av en venninne at hun og sønnen var omtalt i dag. Sånt er stas!

Også skal jeg innom huset vårt, det var murere der i går og jeg er spent på å se hva de har gjort. Det er så deilig at ting går fremover.

Hadde en rar drøm i natt. Jeg var hos jordmor for kontroll, og hun beklaget seg veldig, at hun ikke hadde sagt i fra tidligere. Så kom det en lang forklaring på hvorfor hun ikke hadde merket det,osv osv... og fortsatt fikk jeg ikke vite hva det var hun hadde funnet ut nå. Så kom det: jeg hadde ikke termin i juli 2009. Det måtte ha vært en misforståelse, for babyen skulle ikke komme før i april 2010. Var fortsatt gravid asså, bare veeeeeeldig langt svangerskap tydeligvis.

Så da prøvde jeg å prute med jordmor da, for det var jo hun som bestemte termin. Fikk henne tilslutt til å gå med på desember 2009. Men da syns hun jeg var teit, for da kunne jeg jo risikere å få baby i jula :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

For en fantastisk drøm.

Jeg drømte at jeg føda i natt. Husker jeg syns det var litt rart å ligge der med flat mave og føde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: tenk om det var jordmora som bestemte terminen da! Da hadde det nok vært best å vært på godfot med en jordmor, så man slapp å gå gravid i flere år :fnise:

Jeg tipper.... :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Disse jormødrene altså, best å holde seg på godfot med dem ja.

Tipper du har en liten :babygutt: i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...