pusilus Skrevet 30. desember 2008 #781 Del Skrevet 30. desember 2008 12 uker HURRA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #782 Del Skrevet 30. desember 2008 Her var det mange hoppere og dansere Jeg og mannen har kost oss på kafé i dag, deilig å komme seg litt ut, spist en deilig lang og sen toretters lunsj. Og etterpå fikk jeg byttet to julegaver og shoppet litt. Byttet en parfyme jeg fikk til jul på Cubus, så da endte jeg opp med å kjøpe mitt første babytøy for de pengene, hehe. To bodyer og en sånn søt myk velurdress. Alt i nøytrale farger og stil sånn kjønnsmessig. Så moro da! Har gått og tittet litt tidligere, men ikke turt. Og så fikk jeg kjøpt meg ny vinterjakke, for den fine kåpa mi som jeg så så slank ut i, var ikke fullt så fin når jeg ikke får den igjen rundt magen. Hehe, fra i forgårs til i dag har jeg blitt merkbart større rundt magen. Og etter litt leting i dag fant jeg en jakke som går utover fra puppene. De hadde selvfølgelig litt dårlig med størrelser igjen, så det ble en størrelse større enn den kunne ha vært trur jeg, men det går. Plass til masse mage i den i hvertfall. 12 MAGISKE UKER Gleder meg til å se dere i morra Mamman min er rar, kan hende dem ikke kommer likevel. For når dere kom kunne de jo gå i skogen likevel. For de ville egentlig det. Men de skulle tenke på det Haha, litt rar hun ja Men for oss spiller det jo ingen rolle, blir sikkert veldig hyggelig både med og uten dem. Mannen gleder seg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. desember 2008 #783 Del Skrevet 30. desember 2008 12 uker Høres ut som om du og sambo har hatt en koselig dag i dag da Moro å begynne å shoppe litt til den lille Ønsker dere et riktig godt nytt år. Dette blir et supert år for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 30. desember 2008 #784 Del Skrevet 30. desember 2008 Så spennende med det første babytøyet :rødme: Da er det bestemt, mamma og stepp kommer de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. desember 2008 #785 Del Skrevet 31. desember 2008 GODT NYTT ÅR Kvist Håper du får en flott kveld i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 31. desember 2008 #786 Del Skrevet 31. desember 2008 Gratulerer med overstått 1. trimester!! Og godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 31. desember 2008 #787 Del Skrevet 31. desember 2008 Godt nytt år Kvist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 1. januar 2009 #788 Del Skrevet 1. januar 2009 Takk for i går! Var veldig koselig å ha dere her Imponert over at du holdt ut så lenge. Trodde du var trøtt og sliten. Men med ettermiddagslur hjelper det jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #789 Del Skrevet 1. januar 2009 Takk for i går! Var veldig koselig å ha dere her Imponert over at du holdt ut så lenge. Trodde du var trøtt og sliten. Men med ettermiddagslur hjelper det jo Det var jo så koselig Men kjenner det godt i dag da, føles virkelig som om jeg har vært oppe og festet hele natta. Haha. Jeg har blitt gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #790 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg kjeder meg i dag. Litt for fin form til å holde sofaen hele dagen, og litt for dårlig for til å få gjort noe som helst. Bare å ta ut av oppvaskmaskina gjør meg helt utmattet. Æsj. Er så kjipt når det er sånn, ender opp med å sitte og surfe, se på elendige TVprogrammer og tenke og gruble. Funnet fram til noen babygreier jeg har lyst på da, men syns det er litt tidlig å kjøpe sånt. Og så er det jo egentlig bare teit å måtte oppbevare det her, og så flytte det hjem til huset vårt etterpå... men fristende? Jepp! Og jeg trenger jo hverken TummyTub, bæresjal eller tøybleier på flere måneder enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. januar 2009 #791 Del Skrevet 1. januar 2009 Men om 28 uker så anbefales alle tre tingene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. januar 2009 #792 Del Skrevet 1. januar 2009 Gratulerer med vel overstått første trimester, og godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 2. januar 2009 #793 Del Skrevet 2. januar 2009 Godt nytt år! Gratulerer med første milepæl! 12 uker skal jo være den magiske grensa.. Føler du deg mye tryggere? Moro å se på babyting. Selv om det er tidlig å kjøpe enda, er det jo praktisk å vite hva som finnes. Da har du oversikten den dagen dere faktisk skal kjøpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 2. januar 2009 #794 Del Skrevet 2. januar 2009 Godt nyttår vennen min! Koselig at du kosa deg hos vår felles venninne Gratulerer med overståtte 12 uker også, håper du får det bedre mht den kvalmen snart nå altså, misunner deg virkelig ikke den! *trøste* Vi må absolut få til en jentekveld nå i januar synes jeg. Hadde vært koselig det altså. Kan godt ha det her ho meg og, med litt planlegging pga Emilie da selvsagt. Hun skal jo ei sove på kvelden..Det er litt strevsomt, men jeg har sjekket ut noen tips og råd og har funnet en "oppskrift" på nettet, som jeg tenkte jeg skulle begynne med en av dagene nå. Blir tøft, men veldig nødvendig!!! Blir jo ganske så trøtt og utafor når hun bestemmer seg for å være våken fra 03-05 slik som i natt...*gjesp* Men, det skal visst funke relativt fort når man detter igang, så jeg håper Håper du får en fin kveld idag da, koser med i go´stolen med fyr i peisen og pledd jeg, nå er det jaggu kaldt! Også vi som har så veldig godt isolert hus i tillegg..Kremt...Hehe... Glad i deg snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 3. januar 2009 #795 Del Skrevet 3. januar 2009 Litt sent ute, men GODT NYTTÅR, Kvist! Håper du har det bra. Er du ikke inne i andre trimester nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #796 Del Skrevet 5. januar 2009 Tilbake på jobb i dag. Og hadde byttet med en kollega så jeg skulle begynne klokka 8. Var ikke bare lett å stå opp tidlig da, særlig siden jeg nå trenger en del tid til å ta det med ro om morgenen for å ikke bli dårlig. Men det gikk faktisk overraskende bra. Nå har jeg kommet meg tilbake til hytta, og her var det veldig koselig nå. -11 grader ute og +11 grader inne. BRRRR Glad vi har propanovn som blir kjapt varm her nå. Nå skal jeg løsne litt på bukseknappen og kose meg på sofaen med en nylånt bok fra bibiloteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #797 Del Skrevet 7. januar 2009 Trudde kvalmen skulle gi seg rundt om kring på denne tida jeg. Og det har det forsåvidt gjort også. Jeg er nesten ikke kvalm lengre. Men jeg kaster opp fortsatt da, sånn helt plutselig bare brekker jeg meg og får ikke stoppet før det er helt tomt. Hvorfor er det sånn? Syns nesten det var bedre å være kvalm jeg, da visste jeg i alle fall om det på en måte. I dag sto jeg på badet og hadde smurt halve ansiktet med krem da brekningene bare kom. Andre ganger er det lengre å løpe. Slitsomt å ha det sånn. I går fikk jeg bestillt en stor startpakke med tøybleier da, gleder meg til å få dem i posten. Gleder meg enda mer til å vaske dem og legge dem klare på det nye badet som ikke er bygget enda. Og gleder meg enda mer enn det til å ta dem i bruk. :rødme: Hadde egentlig ikke trodd at bleier skulle være så lystbetont, hehe. I dag skal jeg bruke gravidbukse på jobb for første gang, den er litt stor enda, og jeg må dra den litt opp av og til. Men alle de andre er så trange nå at det er ubehagelig, så da blir det stor bukse i dag. Blir stas å få tydelig mage, nå ser jeg bare ut som om jeg har spist masse i jula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #798 Del Skrevet 7. januar 2009 Nå vil jeg hjem! Sliten, trøtt, surrete i hodet, hodepine og murrete ekle smerter i korsryggen. LEI NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 8. januar 2009 #799 Del Skrevet 8. januar 2009 Du har begynt å bruke gravidbukser ja Ja,nå blir du bare tjukkere for hver dag Sånn gravidtjukk altså !! :duskedame: Kanskje jeg skal begynne å henge mer her inne Blir så godt humør jeg Så kjenner jeg det "rykker" litt i egga mine liksom :ler: Håper kvalmen din gir seg snart vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 8. januar 2009 #800 Del Skrevet 8. januar 2009 Nå vil jeg hjem! Sliten, trøtt, surrete i hodet, hodepine og murrete ekle smerter i korsryggen. LEI NÅ! uff, det hørtes fælt ut.. Å så legger jeg igjen DEN positive meldingen her oppe.. (det var ikke meningen) .. Du må ta vare på kroppen din Kvist !!! Legg deg rett ned å slapp av hvis du er dårlig. Synes ikke du skal løp rundt på jobb sånn jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå