Kvist Skrevet 25. november 2008 Forfatter #641 Del Skrevet 25. november 2008 Takk for trøst Nå har jeg ringt mitt nye fastlegekontor, de kunne ikke hjelpe meg siden jeg ikke er registrert der før den 1 des. Jeg har ringt alt jeg fant på nett av leger i nærheten av hytta vi låner, ingen kunne hjelpe meg der heller. Så da ble det Volvat, jeg fikk time klokka ti. Jeg har i grunnen en hel del jeg skulle ha sagt om fastlegeordninga og helsenorge :slåss: Og hvorfor er telefondamen på Volvat mye hyggeligere, mindre masete og surrete enn alle jeg har vært borti på vanlige legekontorer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. november 2008 #642 Del Skrevet 25. november 2008 Takk for trøst Nå har jeg ringt mitt nye fastlegekontor, de kunne ikke hjelpe meg siden jeg ikke er registrert der før den 1 des. Jeg har ringt alt jeg fant på nett av leger i nærheten av hytta vi låner, ingen kunne hjelpe meg der heller. Så da ble det Volvat, jeg fikk time klokka ti. Jeg har i grunnen en hel del jeg skulle ha sagt om fastlegeordninga og helsenorge :slåss: Og hvorfor er telefondamen på Volvat mye hyggeligere, mindre masete og surrete enn alle jeg har vært borti på vanlige legekontorer? Så bra du fikk time Fastlegen er noe ordentlig styr å få time hos De er visst veldig greie på volvat, men er jo dyrere da...Kanskje derfor de er så snille Hvorfor bor dere på en hytte nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 25. november 2008 Forfatter #643 Del Skrevet 25. november 2008 Vi bor på ei hytte, fordi vi totalrenoverer huset vårt. Så der er det helt ubeboelig for tida. De fikk satt inn to nye vinduer i går da, så det begynner å ta form utvendig. Men inne er det bare støv og grove vegger. Ikke noe bad, ikke noe kjøkken og ikke noe annet i 1 etasje egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 25. november 2008 #644 Del Skrevet 25. november 2008 Wow, midt oppi å være gravid og så kvalm som du er. Håper hytta er fin å bo på Lykke til hos legen i dag, Kvist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. november 2008 #645 Del Skrevet 25. november 2008 Vi bor på ei hytte, fordi vi totalrenoverer huset vårt. Så der er det helt ubeboelig for tida. De fikk satt inn to nye vinduer i går da, så det begynner å ta form utvendig. Men inne er det bare støv og grove vegger. Ikke noe bad, ikke noe kjøkken og ikke noe annet i 1 etasje egentlig. Ok Blir deilig med helt nyoppusset hus når babyen kommer da Vi har bygd hus og var ferdig april 2007. Gleder meg til å begynne å tapetsere og ordne barnerommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 25. november 2008 Forfatter #646 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg har blitt 50% sykemeldt fram til jul. Så da blir det kortere og forhåpentligvis lettere dager for meg framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 25. november 2008 #647 Del Skrevet 25. november 2008 Så bra. Det er nok det beste. Det er ikke meningen at man skal lide seg gjennom et svangerskap for en hver pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. november 2008 #648 Del Skrevet 25. november 2008 Så bra du fikk sykemelding da. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 25. november 2008 #649 Del Skrevet 25. november 2008 Godt du fikk sykemelding, det trengte du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 26. november 2008 Forfatter #650 Del Skrevet 26. november 2008 Godt med rolige morgener Hadde gjort klart Ritzkjeks og eplejuice på nattbordet, så et par kjeks og litt juice i små doser før jeg i det hele tatt satte beina på gulvet ble prøvd i dag. Og jeg kastet ikke opp! Juhu! Klarte tilomed å beholde noen eplebiter etterpå også. Føler meg mye mindre slapp allerede. Også er jeg 7 uker på vei i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. november 2008 #651 Del Skrevet 26. november 2008 litt for 7 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 26. november 2008 Forfatter #652 Del Skrevet 26. november 2008 SLITEN! Eier jo ikke arbeidskapasitet for tida... Glad jeg kan gå snart Småsvimmel, slapp og uggen, hjelper jo ikke at jeg nesten ikke spiser heller... Også er det litt koselig at graviditeten ikke er en hemmelighet lengre. Kjempestas med gratulasjoner etter som praten går og ting sprer seg. Nyyyter det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. november 2008 #653 Del Skrevet 27. november 2008 Må være deilig å ha fortalt det til de på jobben, gjør ting litt lettere da tenker jeg. Gleder meg til jeg kan fortelle det også Kjenner jeg går i et sånt lite vakum, blir fort sliten..... Hva jobber du med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 27. november 2008 #654 Del Skrevet 27. november 2008 Torsdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 27. november 2008 Forfatter #655 Del Skrevet 27. november 2008 Godt jeg nøt å være i OK form i går, for i dag er det helt elendig. Veldig kvalm, diare, føler jeg holder på å besvime hele tida. Jeg som tilomed klarte en liten brødskive til kvelds i går og var strålende fornøyd med det. Æsj! Hva jobber du med? Jobber innen grafisk design. Ikke det at jeg er veldig kreativ for tida... Torsdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 27. november 2008 Forfatter #656 Del Skrevet 27. november 2008 Uff, hva skal jeg gjøre. Sitter svimmel og surrete på jobb. Mest lyst til å bare legge meg ned og grine. Er 50% sykemeldt, men tror det burde vært 100%... Får ikke legetime hos fastlegen før tidligst torsdag/fredag neste uke. Ikke har jeg noen egenmeldinger å bruke heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. november 2008 #657 Del Skrevet 27. november 2008 Det hørtes ut som et spesielt fastlegekontor du har. Hva sa du da du ringte dem? Siden du allerede har 50% sykemelding, så burde det jo ikke være noe problem for legen å endre den til 100% uten at du trenger time engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 27. november 2008 Forfatter #658 Del Skrevet 27. november 2008 Fant denne og kjenner meg veldig igjen. Griner, er sint, sliten og lei, alt om hverandre. Hvordan takler dere andre dette? Helt utmattet jeg, for mye følelser og hormoner og altfor lite energi. Jeg må snart få i meg noe mat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 27. november 2008 #659 Del Skrevet 27. november 2008 Ringer du legekontoret og sier at du vil sykemelde deg så noterer de det. Så kan dem datere tilbake Stakkars kvisten-min Og blir du sykemeldt så kanskje du er i form til besøk en dag?!?! Etter navnefesten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 28. november 2008 Forfatter #660 Del Skrevet 28. november 2008 Ringer du legekontoret og sier at du vil sykemelde deg så noterer de det. Så kan dem datere tilbake Stakkars kvisten-min Og blir du sykemeldt så kanskje du er i form til besøk en dag?!?! Etter navnefesten da Det med å tilbakedatere spurte jeg om, da sa hun at det ikke er lov... Men i går klarte jeg å få i meg litt mat og en del å drikke, uten at det kom opp igjen med en gang. Hjelper veldig på formen. Navnefest denne lørdagen? *surreKvist* Sikkert i form til et besøk etterhvert vettu, lenge siden jeg har vært ute hos deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå