Kvist Skrevet 21. november 2008 Forfatter #621 Del Skrevet 21. november 2008 Sliten og uggen i kroppen. Og med hektisk ettermiddag foran meg, og så julebord i kveld. Gruer meg. Må dra fra jobb, innom i huset vårt og se om jeg finner en kjole med plass til mer pupper enn normalt for meg, videre ut til hytta vi bor i nå. Lufte, mate og kose med grisen. Dusje og stelle meg, og så være klar til å hente en kollega halv sju. PuH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 21. november 2008 #622 Del Skrevet 21. november 2008 Så godt at alt er bra! Nå kan du lene deg tilbake og nyte det at du er gravid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. november 2008 #623 Del Skrevet 22. november 2008 Håper du fikk kost deg litt på julebordet selv om du var sliten i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 22. november 2008 Forfatter #624 Del Skrevet 22. november 2008 Julebordet i går var faktisk veldig hyggelig! Rakk en liten time på sofaen sammen med grisen, og det hjalp på form og humør. Var stor annonsering av kollegaens graviditet ved matbordet da, med masser av gratulasjoner. Litt festlig å sitte der med samme hemmelighet, hihi Fikk selvfølgelig mange spørsmål på hvorfor jeg kjørte bil og ikke drakk vin, og en del megetsigende blikk og kommentarer om at neste gang var det min tur. For første gang i mitt liv syns jeg sånt var hyggelig, selv om de ble besvart med unnvikende småløgner. Tenker med gru på hvordan det hadde vært å sitte der om IVFforsøket hadde vært mislykket... I dag er formen dårlig da, skikkelig dagen-derpå-etter-julebord, kaster opp og er slapp og elendig. Uten at det har sammenheng med julebordet Prøver å få gjort litt husarbeide men det går sakte i dag, mye og lange pauser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 22. november 2008 #625 Del Skrevet 22. november 2008 Hei vennen! Så koseig å høre at du kosa deg igår, deilig det :O) Ellers synes jeg jo det er godt å høre at du er i dårlig form (ikke vondt ment, hehehe) men, det er jo et godt tegn! Er sååå moro dette her! Nå nærmer det seg vel UL også? Er så spent jeg... På om det er en eller to Kvistebabyer inni der.. Ha en kjempefin lørdag vennen.. Lillemor er fortsatt syk her, dvs hun har vært det hele uken med feber og skikkelig forkjølelse stakkars. Gråter mye og er veldig sårbar. Vil helst bli løftet hele tiden også..Stakkars.. Håper vi sees snart da. Klem på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 22. november 2008 Forfatter #626 Del Skrevet 22. november 2008 Hei vennen! Så koseig å høre at du kosa deg igår, deilig det :O) Ellers synes jeg jo det er godt å høre at du er i dårlig form (ikke vondt ment, hehehe) men, det er jo et godt tegn! Er sååå moro dette her! Nå nærmer det seg vel UL også? Er så spent jeg... På om det er en eller to Kvistebabyer inni der.. Ha en kjempefin lørdag vennen.. Lillemor er fortsatt syk her, dvs hun har vært det hele uken med feber og skikkelig forkjølelse stakkars. Gråter mye og er veldig sårbar. Vil helst bli løftet hele tiden også..Stakkars.. Håper vi sees snart da. Klem på deg HEEEI! Lenge sidne du har vært her Logg deg på msn da vennen... kan vi skravle litt der, hehe (og det er bare en klump inni magen, den andre klarte seg ikke...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hegepege Skrevet 22. november 2008 #627 Del Skrevet 22. november 2008 Stikker hodet innom her for å gratulere med graviditeten Er ikke så mange dagene som skiller oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 24. november 2008 Forfatter #628 Del Skrevet 24. november 2008 Blir helt utkjørt av denne kvalmen, sitter og brekker meg ved kontorpulten og har måttet løpe på do for å kaste opp så diskret jeg klarer et par ganger allerede. Æsj. Vurderer sterkt å fortelle det til sjefen og de andre på jobb snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 24. november 2008 #629 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg bestemte meg for å gjøre det, da er det lettere å få litt forståelse. MAnge venter jo de første 12 ukene i tilfelle det skulle gå galt, men jeg har opplevd å miste en gang og ingen visste hva jeg gikk gjennom. Det ble en ensom sorg, og man trenger gjerne litt forståelse hvis det skulle skje. Derfor kan det være unødvendig med å holde det hemmelig på jobben og for de nærmeste. Så får du delt gleden også Har du forsøkt ingefær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 24. november 2008 Forfatter #630 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg bestemte meg for å gjøre det, da er det lettere å få litt forståelse. MAnge venter jo de første 12 ukene i tilfelle det skulle gå galt, men jeg har opplevd å miste en gang og ingen visste hva jeg gikk gjennom. Det ble en ensom sorg, og man trenger gjerne litt forståelse hvis det skulle skje. Derfor kan det være unødvendig med å holde det hemmelig på jobben og for de nærmeste. Så får du delt gleden også Har du forsøkt ingefær? Akkurat sånn jeg tenker også, greit å dele sorgen også... Har forsøkt ingefær, salte kjeks, epler, lakris... you name it... like kvalm uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 24. november 2008 #631 Del Skrevet 24. november 2008 Huff, stakars. Jeg er heldig som slipper *bankibordet* Jeg informerte familien i helgen, det var så fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 24. november 2008 Forfatter #632 Del Skrevet 24. november 2008 Da er sjefen informert. Ble glad på våre vegne, og selvfølgelig noe forfjamset over at to av oss fire på avdelingen er gravide, og begge har termin i midten av juli... Da gjenstår bare resten av kollegaene... selv om jeg tror mange har gjettet litt, klarte bare et lite glass juice til lunsj i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. november 2008 #633 Del Skrevet 24. november 2008 Ingen matvarer hjalp på kvalmen hos meg. Jeg hadde sånne sea-bands som jeg brukte (presser på noen punter på håndleddet). Mulig de hjalp litt, jeg er ikke sikker Du kan jo kjøpe et par sånne og prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 24. november 2008 Forfatter #634 Del Skrevet 24. november 2008 Fortsetter å spy på jobb i dag Dette her orker jeg ikke lenge kjenner jeg, blir jo helt utslitt jo... selv med forståelse fra de rundt om at jeg ikke klarer det vanlige tempoet. Lyst til å krype under dyna og bli der til kvalmen gir seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 24. november 2008 #635 Del Skrevet 24. november 2008 Da syns jeg du skal gå til legen og be om å få gjøre akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. november 2008 #636 Del Skrevet 24. november 2008 Det gjorde jeg. Endte opp med å holde sengen ganske lenge. Men jeg takler bare ikke å spy, det er det verste jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. november 2008 #637 Del Skrevet 24. november 2008 Her fant jeg dagboka di også ja Koselig å følge med her fremover. Mange sider å lese gjennom for å bli oppdatert, så det får jeg ta en annen gang Hvor lenge prøvde dere før spiren satt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 25. november 2008 Forfatter #638 Del Skrevet 25. november 2008 Her fant jeg dagboka di også ja Koselig å følge med her fremover. Mange sider å lese gjennom for å bli oppdatert, så det får jeg ta en annen gang Hvor lenge prøvde dere før spiren satt da? Skal du lese mye i denne dagbok anbefaler jeg en dag med godt humør, den er ikke særlig munter før nå i det siste... Vi har prøvd siden april 2006, først på vanlig måte, så med pergo et par ganger, skylling av eggledere, laparoskopi på eggstokkene, AIH to ganger og nå til sist IVF. Det har vært en lang og tung vei. Og nå er jeg så kvalm at jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre. Kastet opp i hele går, og begynnte rett på igjen i dag. Æsj, mye eklere å kaste opp når man ikke får i seg særlig med mat eller drikke. Får bare ringe på jobben å si i fra og så ringe legen. Har ikke flere egenmeldinger igjen heller.Men å gå på jobben sånn funker ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 25. november 2008 #639 Del Skrevet 25. november 2008 *trøste på* er ikke noe godt å være sånn. Husker jeg kasta opp så mye at det til slutt kom blod opp. Men det hadde med at halsen ble sår. Ikke noe godt det heller. *grøsse* tirsdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. november 2008 #640 Del Skrevet 25. november 2008 Skal du lese mye i denne dagbok anbefaler jeg en dag med godt humør, den er ikke særlig munter før nå i det siste... Vi har prøvd siden april 2006, først på vanlig måte, så med pergo et par ganger, skylling av eggledere, laparoskopi på eggstokkene, AIH to ganger og nå til sist IVF. Det har vært en lang og tung vei. Og nå er jeg så kvalm at jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre. Kastet opp i hele går, og begynnte rett på igjen i dag. Æsj, mye eklere å kaste opp når man ikke får i seg særlig med mat eller drikke. Får bare ringe på jobben å si i fra og så ringe legen. Har ikke flere egenmeldinger igjen heller.Men å gå på jobben sånn funker ikke i det hele tatt. Uff dere har virkelig hatt det tøft ja Gått gjennom veldig mye! Prøving er virkelig ikke så morsomt som jeg trodde det skulle bli... Vi har prøvd siden april 2007, og jeg synes det har vært en lang tid... Du må bare tenke på deg selv i disse dager og heller få en sykemelding for kvalmen. Håper kvalmen blir bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå