Gå til innhold

Kvistkvast - dagboka er oppgradert til babybok!

Kvist

Anbefalte innlegg

Jeg trodde jeg fikk mensen da jeg var prøver, men så plutselig stoppet det opp og så fikk jeg positiv test! Så jeg vet det kan gå bra med småblødninger i starten!!!

Ble så glad jeg nå! :hoppe: Gratulere så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk uventet besøk i dag :) To fantastiske jenter som hadde slått seg sammen med mannen min for å komme overaskende, hadde med seg en diger boks med masse fine gaver oppi også.

Blir helt rørt av dere jeg! Gjør godt langt inn i sjela å ha venninner som dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bittelitt kvalm i går, og kaffe har forandret smak fra god til rar.

Litt mer kvalm i dag, men det er fortsatt bare stas :)

Satt i sofaen i går og sier til mannen at jeg er kvalm, han reagerer spontant med et stort smil og sier, Åhh, så bra!

Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bittelitt kvalm i går, og kaffe har forandret smak fra god til rar.

Litt mer kvalm i dag, men det er fortsatt bare stas :)

Satt i sofaen i går og sier til mannen at jeg er kvalm, han reagerer spontant med et stort smil og sier, Åhh, så bra!

Hehe

Hehe. Det er rart hvordan de tingene man vanligvis skyr som pesten, plutselig er ganske OK å ha når man er gravid.

Kanskje baby(ene) i magen din prøver å si ifra at han/hun/de ikke har lyst på koffein? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe

Åh så herlig :rødme: :rødme:

Gleder meg til den dagen jeg blir kvalm :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så herlig :rødme: :rødme:

Gleder meg til den dagen jeg blir kvalm :lur:

Skjønner jeg godt at du gleder deg til. Syns det er helt fantastisk å få oppleve dette jeg, er jo noe jeg har drømt om i mange mange år og strevd med i de siste årene. Vet akkurat hvordan du har det og ønsker at alle sliterne her på KG får oppleve å endelig lykkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må endre tittelen på dagboka di! :lur:

Tør ikke enda ;)

For å rettferdiggjøre tittelen så er det en skikkelig sutredag i dag da. I går også forsåvidt. Kranglet med sjefen i går, hatt masse problemer med utstyr jeg er ansvarlig for og ikke minst masse styr med å få til midlertidige ting som fungerer, blitt skjelt ut av en kunde, med følgende oppvaskmøte med sjefen som jeg krangla med i går...

Stas å sitte på jobb med grineøyne og pløsete, hovent og rødt ansikt!

Snart helg er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tør ikke enda ;)

For å rettferdiggjøre tittelen så er det en skikkelig sutredag i dag da. I går også forsåvidt. Kranglet med sjefen i går, hatt masse problemer med utstyr jeg er ansvarlig for og ikke minst masse styr med å få til midlertidige ting som fungerer, blitt skjelt ut av en kunde, med følgende oppvaskmøte med sjefen som jeg krangla med i går...

Stas å sitte på jobb med grineøyne og pløsete, hovent og rødt ansikt!

Snart helg er det ikke?

uffda, det hørtes ikke ut som noen kjekk dag :sukk:

:troest: Trøste litt på..

Men...det er snart helg !!! ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet lysebrunt i går, og i dag også. Får jo helt hetta av dette jeg! Det har blitt kjempeskummelt å gå på do, så redd for at det plutselig er mer enn litt lysebrunt der. Tanker som surrer i hodet hele tiden, vekslende optimisme og følelse av uvirkelighet.

Tenker også på om jeg bør "melde meg" hos fastlegen, jordmor eller helsestasjon, eller om UL ved 8 uker på riksen er første steg. Tror jeg får lete litt rundt på nett og se om jeg finner noe informasjon der ute. Men så er jo IVF litt spesiellt også da, men vet ikke om det bare er den tidlige UL'en som er ekstra nå utover.

Men det kribler i hele meg etter å fortelle den fantastiske hemmeligheten da, og det er jo et fint tegn :) Det blir fortelling til to sett foreldre på søndag. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LETTA!

Har hatt litt uggen stemning med en venninne i det siste, og nå har vi fått snakka ut, ordna opp, sagt unnskyld og tilgitt hverandre. Føles så godt!

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så koselig å fortelle den store nyheten. Vet foreldrene deres at dere har prøvd lenge eller?

Ja de vet, vi sa det når vi skulle i gang med AIH, så de vet at vi har vært til behandling ved Rikshospitalet flere ganger siden i våres, men ingen detaljer egentlig. Jeg har ikke orka at det var mange som visste akkurat når vi fikk svar på ditt og datt. Da jeg var så dårlig i forbindelse med IVF fikk vi spørsmål om hvordan det gikk, men sa at det var for tidlig å vite noe...

Så tror egentlig at de blir mer letta enn overraska på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene mine stikker :biggrin: Og så har jeg korte perioder med svak smerte/tunghet i livmora tror jeg. Får helt angst jeg, tenker abort hver eneste gang jeg merker noe...

Hva er du så spent på Amalie?

Endret av Kvist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...