Toblerone Skrevet 6. november 2008 #521 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Sorry at jeg ble borte på msn... Det ringte en telefon jeg måtte ta (sånt skjer dessverre ofte for tiden) og så var du borte innen jeg var tilbake... Bedre lykke neste gang! Ha en super gravid dag Endret 6. november 2008 av Toblerone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. november 2008 Forfatter #522 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg spotter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 6. november 2008 #523 Del Skrevet 6. november 2008 Det er ikke noe..... *hoppeglarundt* :amalieoptimist: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. november 2008 Forfatter #524 Del Skrevet 6. november 2008 Utrolig hvor redd man blir... gått på do for å sjekke mange ganger hittil i dag. Livredd for at dette skal gå galt. Fælt å sitte på jobb med gråten i halsen og tårer i øyekroken *krysse fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. november 2008 #525 Del Skrevet 6. november 2008 Å ja!!!! Endelig - gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. november 2008 #526 Del Skrevet 6. november 2008 Gratulerer med positiv graviditetstest! Dette kommer til å gå bra! :klemme: Litt spotting trenger ikke bety noe. *Optimist* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. november 2008 Forfatter #527 Del Skrevet 6. november 2008 Positiv blodprøve også Skal ringe inn i morgen og få time til tidlig ultralyd. Blir spennende tider fremover nå :strix: :strix: :strix: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :skya: :skya: :skya: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 6. november 2008 #528 Del Skrevet 6. november 2008 Gratulerer så mye!!! Så utrolig bra at dere lykkes, også på første IVF forsøk! Spennende å se hvor mange som er der inne nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. november 2008 Forfatter #529 Del Skrevet 6. november 2008 Her svinger humøret ja. Var på do og oppdaget mørk brun utflod Skikkelig ekkelt sammen med Crinone-rester. Er ikke noe frisk blod da, så håpet er der fortsatt. Dumme meg søkte på spotting/brun utflod tidlig i svangerskapet, det skulle jeg ikke ha gjort Sitter alene på jobb, skulle ha jobbet og fått unna litt av ordrebunkene her, men klarer bare ikke å konsentrere meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. november 2008 #530 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg søkte litt på babyverden, og det virket det som om jordmor var ganske positiv og mente at brun utflod ikke trengte å bety noe. Håper det er tilfelle hos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 6. november 2008 #531 Del Skrevet 6. november 2008 vi satser på at alt er som det skal like vel Mange som spotter og blør og alt og er likevel gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 6. november 2008 #532 Del Skrevet 6. november 2008 Her har jeg faktisk ikke vært inne før. Men ser det er gode nyheter. Vil bare gratulere. Skjønner at dette har vært ønsket lenge. Ikke være redd for spotting, sannsynligvis er det bare skjøre slimhinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 7. november 2008 Forfatter #533 Del Skrevet 7. november 2008 Positiv test i dag morges også. Prøver å se lyst på ting og tenke positivt. Men det er ikke så lett. Føles som om jeg sitter helt maktesløs nå, er jo ingenting jeg kan gjøre for å forhindre at dette går galt. Annet enn å leve sunt og sånn da, men det er jo en selvfølge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 7. november 2008 #534 Del Skrevet 7. november 2008 Gratulerer så mye, Kvist! Jeg krysser fingrene for at du får et fint svangerskap. Spotting trenger ikke å bety noe, det er ganske vanlig såvidt jeg har forstått. Men jeg ville gått til legen likevel, for sikkerhets skyld. I hvert fall hvis du er veldig bekymret. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 7. november 2008 Forfatter #535 Del Skrevet 7. november 2008 Oppdatert ticker, jeg hadde bomma med en dag Og riktig vei tilogmed, så i dag er jeg 4+2 Fått time til ultralyd den 3 desember, gleder meg veldig! Fikk verdien på blodprøven også, HCG var på 66, og det er jo bra. Glad i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 7. november 2008 #536 Del Skrevet 7. november 2008 Tenk om det er to..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 8. november 2008 #537 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg spottet/små blødde den første uka. Ble baby allikevel. Kan gå bra selv med små blødninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 8. november 2008 #538 Del Skrevet 8. november 2008 Bare innom å ønsker deg God helg Kvist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 8. november 2008 #539 Del Skrevet 8. november 2008 Tenk om det er to..! ååååå....det hadde vært kos....to små kvistebabyer. Men er kost med bare en og. Kost uansett egentlig Og arver mammas fine hår.... jjaaaaaa. Kviste baby, med kviste hår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 8. november 2008 #540 Del Skrevet 8. november 2008 Nå kom jeg til å tenke på Knerten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå