Amalie_85 Skrevet 4. november 2008 #501 Del Skrevet 4. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 4. november 2008 #502 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) En vanlig test vil nok slå ut i morgen. Men ikke stol 100% på den dersom den er nagavtiv, du fortsatt kan være gravid men ha litt for lite hcg til at det slår ut. Kan være en dag eller to for tidlig. Jeg har alltid testet samme morgen, og for meg har det alltid stemt. Både den gangen den var positiv, og alle de negative gangene. Liker å være litt forbredt når jeg skal ringe... Lykke til! Endret 4. november 2008 av Prada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 5. november 2008 #503 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) åh.... dette er så vanvittig spennende ... Skulle tro jeg skulle tisse på pinnen selv... *krysser alt jeg har * TO BLÅ TO BLÅ TO BLÅ TO BLÅ Endret 5. november 2008 av Ann78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 5. november 2008 Forfatter #504 Del Skrevet 5. november 2008 5/11 Rugedag 12, blodprøvedag: Prøven er tatt, og de skulle sende den til Rikshospitalet for analyse. Så blir vel ikke noe svar på den før fredag, men kommer nok til å ringe i morgen også jeg Tenkte jeg skulle kjøpe en test på vei fra jobb. Av symptomer i dag kan jeg notere økt mengde utflod, har egentlig økt litt de tre siste dagene. Vet ikke om det skyldes at mensen er på vei, eller crinonen eller om det kan være noe annet og morsommere som er grunnen jeg. Håper det siste :pls: :pls: :pls: :pls: :pls: Kjenner at jeg gruer meg voldsomt til å teste, redd for å få negativt, redd for hvordan jeg kommer til å takle det... IKKE lyst til å havne helt i kjelleren psykisk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 5. november 2008 Forfatter #505 Del Skrevet 5. november 2008 Noen dager er lengre enn andre... *titte på klokka og tromme utolmodig med fingrene* Jeg vil hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. november 2008 #506 Del Skrevet 5. november 2008 Å, herlighet så spennende! Håper virkelig spira sitter nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 5. november 2008 #507 Del Skrevet 5. november 2008 Håper du går tidlig hjem fra jobb i dag.. Jeg er så spent på den testen din altså.. Krysser fingrer og tær for at det har klamret seg fast en liten spire, eller kanskje TO (?!!). Tenk om! Lykke til med testing, Kvisten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 5. november 2008 #508 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg har vondt i magen jeg nå Kvist Redd og spent Tørr ikke tenke på åssen din mage er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 5. november 2008 #509 Del Skrevet 5. november 2008 Krysser alt jeg kan for deg og håååååper så veldig du er gravid!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 5. november 2008 Forfatter #510 Del Skrevet 5. november 2008 JAAA!!! :rødme: til deg eller dere som er inni magen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 5. november 2008 #511 Del Skrevet 5. november 2008 Næ? Er det sant????? Gratulerer!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 5. november 2008 #512 Del Skrevet 5. november 2008 Nå rørte du en snikleser til tårer GRATULERER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 5. november 2008 Forfatter #513 Del Skrevet 5. november 2008 Næ? Er det sant????? Gratulerer!!!!! Testen viste klart og tydelig ordet Gravid, så da er det vel sant da. Selv om jeg ikke har fått svar på blodprøven fra Rikshospitalet. Og takk for gratulasjon Litt stas å være "på denne siden av" graviditetsgratulasjoner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. november 2008 #514 Del Skrevet 5. november 2008 Nå rørte du en snikleser til tårer GRATULERER!! Samme her Jeg har fulgt spent med de siste dagene, og når jeg nå så du kom inn i boka her ble jeg sittende og oppdatere siden i spenning for å se om du skrev noe Nå ble jeg utrolig glad på deres vegne. Gratulerer så mye Kvist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 5. november 2008 #515 Del Skrevet 5. november 2008 Da er det nok rett da ja!!! herrlighet så artig! nå MÅ vi bare få til msn en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoghurt Skrevet 5. november 2008 #516 Del Skrevet 5. november 2008 Åherregud, så herlig. Har ikke følgt deg lenge men ble likavel helt varm og god her. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. november 2008 #517 Del Skrevet 5. november 2008 GRATULERER SÅ MYE KVIST Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 5. november 2008 #518 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg griner enda jeg......klarer ikke slutte jeg nå! Jeg er bare så gla. Nå må det bare bli et fantastisk svangerskap :klem: :klem: *så gråte litt til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 5. november 2008 #519 Del Skrevet 5. november 2008 Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå HELLE MÅNE !!!!!!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Gratulerer så masse !!!!!! Endelig Kvist !!!! En Kvistbaby på vei :rødme: må visst :hoppe: litt til jeg !!!! *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 5. november 2008 #520 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg jubler og hopper av glede! Er så inderlig glad nå, dette har du fortjent snuppa mi! Kjempe, kjempe kjempemoro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå