Kvist Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #481 Del Skrevet 26. oktober 2008 Enig med deg Prada, drittvondt! Og de stikkene kjente jeg ikke noe særlig til faktisk. Det var klemmingen og romsteringen med de allerede hardt prøvede eggstokkene som var vondt. De burde ha ansatt i hvertfall en eller to sykepleiere der som faktisk har gjennomgått et forsøk eller fler, så kunne de ha fått en profesjonell til å uttale seg om hvordan det faktisk er. Greit at ting er individuellt hvordan det kjennes, men av de seks som lå på ventesengrommet da jeg var der så var det ikke én som ikke sa at det var velding vondt! 25/10 Rugedag 1: Ømme pupper, men det er vel Crinonen som gjør det... Deilig å ikke være utslått av medisiner lengre, jeg har vært med og jobbet med renoveringsprosjektet vårt i dag, og enda hatt overskudd til å lage middag og være vertinne for familien på besøk på kvelden Selvfølgelig tenker jeg mange tanker om hvor mye fysisk arbeid jeg kan gjøre nå, for å ikke riste løs de to der inne... men det er vel som legene sier at det bare er voldsomme bevegelser som er skadelige. Håper jeg. 26/10 Rugedag 2: Ømme pupper, så ille at jeg har våknet mange ganger i natt av at en pupp kom i klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. oktober 2008 #482 Del Skrevet 26. oktober 2008 Åååh, håper virkelig at dette går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #483 Del Skrevet 27. oktober 2008 26/10 Rugedag 2: Ømme pupper og en del halsbrann ut over dagen. Nå syns jeg faktisk at jeg har fått min del av kjipe bivirkninger... trenger ikke flere nå. 27/10 Rugedag 3: Tilbake på jobb i dag. Litt rart og mye å ta igjen etter å ha vært borte i tre uker. Særlig fordi det har skjedd masse her disse ukene, med oppkjøp av en konkurrent og nye maskiner og greier.... Fortsatt ømme pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 27. oktober 2008 #484 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ville bare innom med en Savner deg Skal vi ta en kopp kaffe snart kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 28. oktober 2008 #485 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tenkte jeg skulle stikke innom med et "hei" til deg, Kvist! Kjenner meg veldig igjen i mye av det du skriver, selv om situasjonen/diagnosen vår ikke er lik. Men følelsene dine angående barnløsheten er som om jeg kunne ha skrevet det selv. Mer enn tre år prøvde vi. Vi fikk ogå inn to egg, ingen på frys. Vi hadde fem befruktede av 15 egg, og fikk heller ingen forklaring på hvorfor det ikke ble flere, annet enn at "av og til bare ble det slik". Veldig avklarende! Synes du var skikkelig tøff som tok til motmæle mot legen din Jeg vil følge med her inne, og håper det som skal skje, skjer for akkurat dere denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 29. oktober 2008 #486 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvordan står det til med deg Kvist ? Jeg krysser alt jeg har for at dere lykkes denne gang !!! Etter alt dere har gått igjennom , så nå er det nok !! Denne gangen skal vi ha KVISTBABY !!!!! Jeg hopper og danser for dere, og sender masse *positive tanker* :skya: :skya: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #487 Del Skrevet 30. oktober 2008 Takk for gode ord og hilsner Det varmer! 28/10 Rugedag 4: Ømme pupper og trøtthet 29/10 Rugedag 5: Lover meg selv å ikke gå inn på noen form for terminkalkulatorer eller gravid-nettsteder før jeg har en positiv test. Men nå har jeg søren meg klart å regne ut evt. termin helt på egenhånd, mer eller mindre ubevisst. Hvis jeg er gravid nå så kan vi vente en baby ca 18 juli... Jeg er håpløs! 30/10 Rugedag 6: Tenker ikke på annet enn baby og gravid jeg nå. Slitsomt. Er fryktelig trøtt for tida, legger meg tidlig og sover som en stein. Fortsatt veldig ømme pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. oktober 2008 #488 Del Skrevet 30. oktober 2008 Å, nå synes jeg virkelig dere har gjennomgått nok. Fy for en ufølsom lege! Synes det er helt utrolig at folk som jobber med mennesker kan oppføre seg sånn. Men nå må dere vel ha brukt opp uflaksen. Krysser fingrene for positiv test og bebis i juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 30. oktober 2008 #489 Del Skrevet 30. oktober 2008 Slitsomt med alle gravidsymptomene når man ikke vet om man faktisk er det. Men det tyder på at progesteronen virker hvert fall. Ble ingen juli-baby på oss, vi må nok vente på et høstban. Men håper det er dere som får en juli-baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. oktober 2008 #490 Del Skrevet 30. oktober 2008 Må bare si meg enig med deg Kvist. Enkelte mennesker burde absolutt ikke hatt pasientkontakt !! litt på Kvisten. *krysser fingrene for dere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 1. november 2008 #491 Del Skrevet 1. november 2008 Bare innom med en Kvist.. *tenker på deg* Jeg tror dere smeller til denne gangen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 2. november 2008 #492 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg følger også spent med på deg, Kvist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 3. november 2008 Forfatter #493 Del Skrevet 3. november 2008 Moro med mange som følger med her da... har ingen formening om jeg er gravid eller ikke jeg. Tror jeg bytter mellom å håpe og å ikke tro det virker hvertfall 100 ganger om dagen. Nå er det to dager til jeg skal ta blodprøve for HCG, stemmer det at en sånn tissepinnetest vil slå ut samme dag? 31/10 Rugedag 7: Litt mindre ømme pupper i dag. Desto mer lyst på for tida... 1/11 Rugedag 8: Ikke så øm i dag heller, faktisk ganske fin form i dag, fått gjort masse rydding og vasking og hatt besøk av ei venninne og hennes kjempesøte sønn. Koser meg så veldig når jeg får holde og dulle med ham :rødme: 2/11 Rugedag 9: Blir mye til mannens store glede, hehe. Ikke er puppene ømme lengre heller... men jeg er trøtt da, veldig trøtt. Sovnet sittende på en campingstol i vår nedrevne stue i dag, skulle bare sette meg ned og ta et glass å drikke, en halvtime senere kom mannen og vekket meg. Blir litt øm i nakken av å sovne sånn... 3/11 Rugedag 10: Slitsomt å stå opp, får jo aldri sovet nok. Ni-ti timer er tydeligvis ikke tilstrekkelig for tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. november 2008 #494 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg var akkurat på samme måte med tanke på trøtthet i starten av svangerskapet med snuppa. Var syyykt trøtt heeele tiden. Kunne tilbringe hele døgnet i sengen. Bare to dager igjen til du skal teste? *krysse fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. november 2008 #495 Del Skrevet 3. november 2008 Håper håper håper det har klaffa nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 3. november 2008 #496 Del Skrevet 3. november 2008 Ser ikke akkurat ut som om N ikke liker å bli dulla med heller! Må du huske at du kan ringe meg nårsomhelst da hvis du trenger meg i løpet av uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 3. november 2008 #497 Del Skrevet 3. november 2008 Det at du så utrolig trøtt kan jo være et positivt tegn Kvist Jeg *håper håper håper* for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. november 2008 #498 Del Skrevet 3. november 2008 *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 4. november 2008 #499 Del Skrevet 4. november 2008 Blodprøve i morgen ? :klø: ååååååå, jeg er så spent, så spent Kvist !!! Håper så inderlig at det har klort seg fast en spire hos dere :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 4. november 2008 Forfatter #500 Del Skrevet 4. november 2008 Blodprøve i morgen ? :klø: ååååååå, jeg er så spent, så spent Kvist !!! Håper så inderlig at det har klort seg fast en spire hos dere :rødme: Jepp, blodprøve i morgen. Men har ikke muligheten til å ta en dag fri fra jobb for å få tatt den på Rikshospitalet, derfor blir det noen dagers ventetid på resultatet. Kjipt, jeg vet. Men har rett og slett ikke kapasitet til å få gjort jobben min på mye kortere tid for tida. Men er det ikke sånn at en vanlig test vil slå ut i morgen? 4/11 Rugedag 11: Trøtt, og tenker stort sett på babyhåpet mitt. Kjenner ingen av de typiske rett-før-mensen tegnene, så håpet er stort. Tenk om en eller to av de små klattene som ble satt inn har klart å klamre seg fast :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå