Fru Fomle Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #41 Del Skrevet 16. mars 2007 Helena kom 9. mars ← Gratulerer så mye med Helena (nydelig navn )! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 18. mars 2007 #42 Del Skrevet 18. mars 2007 MARS Snutus - 2. mars - fikk jente 24. februar marthepia - termin 3. mars - fikk gutt 14. mars Tika -termin 5.mars - fikk jente 19. februar LilleLotte - menstermin 6. mars Xania - termin 6. mars - fikk jente 13. mars Holly Hobbie - termin 8. mars - fikk gutt 24. februar Engel-termin 10. mars abelille - termin 11.mars - fikk gutt 7. mars Burpen - termin 12. mars - fikk jente 7. mars lucky girl- termin 12.mars Shabana - termin 13. mars Kipa - termin 13 mars - fikk jente 9. mars Ronja - termin 15. mars Bayliz - 19 mars - fikk jente 10. mars Anerikke - termin 26 mars Arwen - 27. mars APRIL Minnie - termin 3. april Gafrutan - termin 3. april Rioja - termin 4. april Fru Fomle - termin 8.april Blueberry - termin 12.april Hermula - termin 18. april Mummitrollet - termin 15. april Hermione - ca termin 17.april momo- termin 18. april Scorpina- termin 20. april Vedvik86 - termin 21. april Blå - ca termin 21. april Eiline - ca termin 22.april Mink -UL termin 28. april (menstermin 7. mai) ← Gratulerer alle som har fått! Gleder med til å joine dere, men ingenting er på gang her ennå. Det er nå fremdeles 2 uker til termin, så jeg har vel god tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. mars 2007 #43 Del Skrevet 18. mars 2007 Gratulerer alle som har fått! Gleder med til å joine dere, men ingenting er på gang her ennå. Det er nå fremdeles 2 uker til termin, så jeg har vel god tid ← Jeg foedte 2 uker foer termin, og trodde som deg at jeg hadde goood tid...men plutselig meldte Theodor sin ankomst! Saa det kan skje foer du aner det! Lykke til med forestaaende foedsel i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 20. mars 2007 #44 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Arwen fikk ei jente i dag!!!! GRATULERE SÅ MASSSSSSSSSSSSSSSE!!! (pst: har oppdatert listen) Edit : I forflippelsen glemte jeg å få med viktige data: Maja ble født kl. 06:37. 49 cm lang og 3410 g tung Endret 20. mars 2007 av Scorpina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 20. mars 2007 #45 Del Skrevet 20. mars 2007 Siden den første fødselen er i gang er det på høy tid å få igang en fødeliste her!! Skriv dere opp så kan jeg oppdatere denne første også etterhvert. MARS Snutus - 2. mars - fikk jente 24. februar marthepia - termin 3. mars - fikk gutt 14. mars Tika -termin 5.mars - fikk jente 19. februar LilleLotte - menstermin 6. mars Xania - termin 6. mars - fikk jente 13. mars Holly Hobbie - termin 8. mars - fikk gutt 24. februar Engel-termin 10. mars abelille - termin 11.mars - fikk gutt 7. mars Burpen - termin 12. mars - fikk jente 7. mars lucky girl- termin 12.mars Shabana - termin 13. mars Kipa - termin 13 mars - fikk jente 9. mars Ronja - termin 15. mars Bayliz - 19 mars - fikk jente 10. mars Anerikke - termin 26 mars Arwen - 27. marsfikk jente 20. mars APRIL Minnie - termin 3. april Gafrutan - termin 3. april Rioja - termin 4. april Fru Fomle - termin 8.april Blueberry - termin 12.april Hermula - termin 18. april Mummitrollet - termin 15. april Hermione - ca termin 17.april momo- termin 18. april Scorpina- termin 20. april Vedvik86 - termin 21. april Blå - ca termin 21. april Eiline - ca termin 22.april Mink -UL termin 28. april (menstermin 7. mai) ← Nå begynner det å fylles opp på marslista! Gratulerer alle sammen! Snart er det april-gjengen sin tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #46 Del Skrevet 20. mars 2007 Snart er det april-gjengen sin tur. ← Ja, lurer på hvem som blir den første av oss! April er jo rett rundt hjørnet, så det burde ikke drøye så lenge nå.... Gratulerer med jenta til Arwen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 20. mars 2007 #47 Del Skrevet 20. mars 2007 Ja, lurer på hvem som blir den første av oss! ← Spørs om Hermione sniker laaangt frem i køen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 21. mars 2007 #48 Del Skrevet 21. mars 2007 Gratulerer til alle som har fått! Det er ikke noe på gang her enda iallefall, men jeg begynner å bli temmelig klar for å hilse på mageboeren snart! Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 22. mars 2007 #49 Del Skrevet 22. mars 2007 Du er IKKE alene om det Rioja....og jeg har enda 4 uker igjen - sånn pluss/minus! *sukk* Alt er ubehagelig. Å sitte, å ligge, å gå...blæhh.... Og beina er som tømmestokker. Jo, nå føler jeg meg rååååsexy altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #50 Del Skrevet 23. mars 2007 Da ser jeg at Ronja har fått gutten sin også!! Gratulerer så masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vedvik86 Skrevet 24. mars 2007 #51 Del Skrevet 24. mars 2007 Endelig har shabana fått jenta si... HUn kom i natt... Gratulerer med prinsessa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #52 Del Skrevet 24. mars 2007 Endelig har shabana fått jenta si... HUn kom i natt... Gratulerer med prinsessa ← Hurra! Gratulerer med jenta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 25. mars 2007 #53 Del Skrevet 25. mars 2007 Gratulerer til alle som har fått babyene sine!!! Jeg håper det snart er min tur, skal til vurdering om igangsetting på tirsdag, og håper da de vil sette meg igang i løpet av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 5. april 2007 Forfatter #54 Del Skrevet 5. april 2007 April-gjengen er i gang!!!!! Vedvik86 fikk gutten sin i dag! Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 5. april 2007 #55 Del Skrevet 5. april 2007 Gratulerer! Hermione fikk jo også jenta si for lenge siden, så i gang har vi vært lenge. Hvem blir neste ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 5. april 2007 Forfatter #56 Del Skrevet 5. april 2007 Gratulerer! Hermione fikk jo også jenta si for lenge siden, så i gang har vi vært lenge. Hvem blir neste ut? ← Det har jeg ikke fått med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 5. april 2007 #57 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Fra Hermiones dagbok: ← Endret 5. april 2007 av Blueberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 6. april 2007 Forfatter #58 Del Skrevet 6. april 2007 Takk, da er lista oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 14. april 2007 Forfatter #59 Del Skrevet 14. april 2007 Da har Blueberry fått jenta si! Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 16. april 2007 #60 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg ble mamma den 7. april til en liten gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå