Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker


Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Da er min proeverdagbok, som forhaapentligvis snart blir en graviditetsdagbok, offisielt aapnet!

Skaal alle sammen! :perebrus:

Endret av Holly Hobbie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, paerebrus er sikkert godt det Bjornsdatter, faar ikke tak i det her men... :ler:

Takk for lykke-til-hilsen, Monja. Samme til deg! (Og til Bjornsdatter, eller?! ;) ).

Oppdaget nettopp at det er en dagbok-kategori for proevere. Men det var jo ingen der, saa da....blir her litt til, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ja ja. Men jeg var jo ikke alene her, saa da gaar det greit!

Hadde en koselig samtale med svigermor isted. Hun er helt enig i at det er lurt aa begynne aa proeve naa! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget nettopp at det er en dagbok-kategori for proevere. Men det var jo ingen der, saa da....blir her litt til, jeg.

Det var fordi den var omlag tre minutter gammel, nå flytter jeg over prøverdagbøker og "slang over" din og. Håper du trives sammen med de andre prøverne, og at du snart ber om å bli flyttet over til oss gravide igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Saa koselig med lykkeoenskninger fra dere alle sammen!

Dem setter jeg veldig pris paa!

:kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fordi den var omlag tre minutter gammel, nå flytter jeg over prøverdagbøker og "slang over" din og. Håper du trives sammen med de andre prøverne, og at du snart ber om å bli flyttet over til oss gravide igjen :)

No problem! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med ny dagbok..!! :hoppe:

Håper du snart kommer over på gravid siden ;)

Masse lykke til med prøving!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med prøverdagbok, måtte den snart bli en graviditetsdagbok! Jeg har ventet på at dere endelig skulle være igang.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med ny prøverdagbok! Håper både du og jeg snart kan hoppe "videre i rekka" og få gravid-dagbok! ;)

Lykke til med prøving!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen - tusen takk for alle hilsenene! Skal proeve aa faa besokt dere andre proevere i deres dagboeker ogsaa etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naa gleder jeg meg til aa bli ferdig med den dumme tanten! :frustrert: Haaper systemet kommer i en litt jevnere rytme fremover, saann som det er naa er det jo helt haaploest. Skal snakke med legen neste onsdag, haaper han har noe fornuftig aa si om hvordan mulighetene er for at jeg har el....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...