Gå til innhold

Rioja -den vordende mor


Rioja

Anbefalte innlegg

Da starter jeg opp dagbok igjen! :)

Greit å ha et sted hvor en noterer det en gjerne vil huske i løpet av svangerskapet.

Jeg fant akkurat den gamle dagboka mi fra 2003/2004 som fortsatt ligger her. Det var moro å lese, utrolig mye jeg hadde glemt...

Vel, testet på mandag 31.07 og fikk positiv test.

"BULLSEYE!!!" var mannens første kommentar. :sjarmor:

Han er jo så søt og omsorgsfull da. Han spør stadig vekk om det er noe jeg trenger/vil ha. Lurer på om han er mer ivrig enn meg denne gangen? :ler: Sist tok det ganske lang tid før han faktisk forsto hva som var på gang, men denne gangen vet han vel hva han går til...

I går la han dattern vår, laget kveldsmat til meg og ga meg fotmasasje etterpå... Jeg lå på sofaen og sløvet nesten hele kvelden!

Må passe meg så jeg ikke blir lat ;)

I flg. babyverden er antatt termindato: 4. april, 2007

Dette blir spennende!

:smilbla:

Endret av Rioja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsninger!

Jeg sitter på jobb i varmen , og har veldig vanskelig for å konsentrere meg... Når det da i tillegg er rolig på jobb (fortsatt ferie for mange), får en tid til å la tankene fly litt også. Jeg er litt opptatt av andre ting for tida...

Men om en time skal jeg avslutte for dagen. Da reiser mannen, lille-tupp og jeg på hytta :)

Gleder meg stort, mamma er der ute, og jeg skal fortelle henne at hun skal bli mormor for 2 gang! Regner med det blir stas!

Ellers er formen på topp, fortsatt ingen graviditets-symptomer :klø: , men det er vel bra det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gleder meg til å følge med i dagboken din. Regner med at du er flinkere til å oppdatere en meg.. :sjenert:

God helg. Håper dere får en flott hyttetur med passe varmt vær.

Hilsen Rannva, som skal sitte på jobb og pese i varmen hele helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av ren nysgjerrighet: Hvor gammel er den kommende storesøster?

Goood helg! :briller2:

Hallois! Jenta mi er 2 år :hjerte:

Da er helga vel overstått, og vi er vel hjemme fra hytta, uten jenta vår som skal være ei uke til sammen mormor der ute. Ååå, savner henne vanvittig allerede, men jeg vet jo at hun har det bra, det blir uansett rart...

Mannen har skrevet lang liste over alt vi skal gjøre denne uka; beise ferdig hus (vi mangler rundt vinduer og dører), prøvekjøre ny bil, -nå blir det stasjonsvogn! Vi skal rydde garasjen, klippe plen, pusse vinduer m.m.

Så uka går vel den... :ler:

Han har også funnet ut at vi ikke skal lage middag en eneste dag denne uka, vi skal bare spise ute!

Mamma ble kjempeglad for å høre at nr. 2 er på vei, hun skjønte det før jeg rakk og si noe da hun så en 6 pk. med Munkholm vi hadde med...

Jeg har også ringt legen, skal dit på onsdag kl. 12:45!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var legebesøket vel overstått. Alt sto bra til med den lille. :)

Mannen synes vi kan kalle den "søta bror" da han har funnet ut at den ble laget i sverige...

Jeg fikk også fortalt det til sjefen. "Fornuftig" sa han... :sjarmor:

Han mener at barn bør ha søsken og at de ikke bør være for stor aldersforskjell. Han har 4 barn i alderen 7 - 13...

Så da er det unnagjort!

Skal på ny legekontroll 22 sept. for å følge med blodtrykket mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at alt står bra til med søta bror!

Jeg ønsker meg også en sånn sjef. Det har så mye å si hvordan man blir behandlet på jobb. Håper de følger opp og gjør svangerskapet ditt lettest mulig jobbmessig.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi hatt bursdagsfeiring for lille frøken snupp som ble 2 år i dag! :bursdag:

Masse folk, pakker, kake, søl og bråk. Men hovedpersonen selv strålte som ei sol og var så fornøyd, og da er alt ok... ;)

I morgen skal jeg tidlig opp, skal ut å reise gjennom jobb, og flyet mitt går 06:15... Det er jo midt på natta jo... :sjokkert:

Returnerer på torsdag, da lander flyet mitt 00:25, det er jo natta da også jo... :sjokkbla:

Skal være hjemme på fredag, da er det planleggingsdag i barnehagen. Jeg håper lille prinsessa ikke er grinete, for det er sikkert jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Gikk det fint med nattreising? Sikker ikke optimalt dersom du er ekstra trett for tiden.:Gjesp:

Hadde planer om å sende gratulasjons-sms på 2årsdagen, men jammen glemte jeg det helt!

:bursdag: Gratulerer med vel overstått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er syk!!!! :frustrert:

Skikkelig forkjøla, tett i nesen, vond hals og alt som hører med. Jeg tror ikke jeg har pustet gjennom nesen på ei uke!!!

Har vært hjemme fra jobb i to dager nå, og sovet, sovet, sovet... Og nå tror jeg (krysser fingrene) det holder på å løsne! :)

Skal i teateret sammen med mamma i kveld, så da får jeg vel bare bunkre opp med Kleenx og fisherman Friends, og prøve å unngå og forstyrre publikum så alt for mye...

GLEDER MEG! Skal se Les Miserable...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Ikke skøy å være syk! Håper ellers alt står bra til med deg og spiren!

Jeg har også kjempelyst til å se les Miserables, men det blir vel ikke.

Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg på topp!!! :)

Har hatt ei super helg på hytta, med masse søvn, avslapping, kos og ikke minst

GOD MAT!!! -Og sjokolade og potetgull... :rodme:

Det gjorde godt for en sliten og trøtt kropp, så nå håper jeg overskuddet varer. ;)

Ellers har jeg kjøpt ny mobiltelefon. En rød Nokia 6131 som er kjempefin! Jeg har alltid hatt fornuftige telefoner, men denne gangen hadde jeg så lyst på en snerten en, så da ble det denne! Den gamle har nå offisielt avgått med døden... :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ja her har det vært flittig skrevet... :ler:

Er vist litt mer avslappet denne gang enn jeg var med nr. 1

Jaja, nå er jeg faktisk 16+4 og gleder meg til UL 31 oktober. Vi har bestemt oss for at vi vil vite kjønn. Mannen tror jente, mens jeg har absolutt ingen følelse for hva det kan bli. Sist "visste" jeg at det ble jente...

Og nå er det helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke sikkert dere får vite kjønn da. ;) Jeg og mannen var veldig nysgjerrige på det, men knøttet ville bare vise oss ryggen sin. Så vi får en ekstra overraskelse når knøttet kommer ut.

Nå er det jammen helg igjen! Tida går fort nå... Du får ha en riktig god helg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI FÅR EN LITEN GUTT!!! -Det var ingen tvil...

Ååå, det er så fantastisk med UL! :)

Alt så kjempe-bra ut, så nå gleder jeg meg om mulig enda mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...