Gå til innhold

Fødeliste mars/april 2007


Fru Fomle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulere så masse med gutten din momo!!! :-D :klem:

....og nå håper jeg snart det er min tur.... :sjenert:

(liste oppdatert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare rette opp datoen... Lilja Christine kom 23. mars, ikke 24...

GRATULERER TIL ALLE SOM HAR FØDT :smilyblomst::gratulerer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!!!

Og gratulerer masse til alle som har født!!!

Håper det snart er turen til dere som går og venter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det snart er turen til dere som går og venter!!

Signerer denne jeg! :klem:

Gikk selv 8 dager over termin, og det var tøft for psyken... Heldigvis er alt glemt når en får det lille nurket i armene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Jeg er seint ute med å oppdatere!

Fikk en nydelig jente 8 april, 13 dager over termin. Hun måtte tilslutt taes med keisersnitt, og var 3390 gram og 54 cm lang. Lang og tynn, men nå nærmer hun seg allerede 4 kilo. Hun er helt perfekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååj!! 8 og 13 dager over termin!?? :overrasket:

Det var himla lenge ja. Kan tenke med du/dere var litt smådesperat på slutten.

Jeg er baaare 2 dager og kjenner allerede jeg er litt sånn "smådesp". Drømmer også så mye vanvittig om natta - blir nesten litt skremt...

Men - GRATULERE så masse med nurkene deres :hoppe:

Endret av Scorpina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 days over and counting..... *tvinner myyye tommeltotter her*

Kåmm åååånn baby...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 days over and counting..... *tvinner myyye tommeltotter her*

Kåmm åååånn baby...

Du får teste ut noen kjerringråd. Det som funket for meg var brystvortestimulering. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 days over and counting..... *tvinner myyye tommeltotter her*

Kåmm åååånn baby...

*smil* 9 dager her.

Fru Fomle: Jeg finner ut at hensikten med sex som råd for å få igang fødselen nok er laget for at vi vordende foreldre skal få piff på kjærlighetslivet før vi trer inn i foreldrerollen (for en til!). Det har i alle fall ikke funka for oss enda. Føler meg nesten som da jeg var nyforelska, og litt som en kanin. Men ... vi har det kjekt vi to, som snart forhåpentligvis er tobarnsforeldre.

Lykke til Scorpina!!! Føler med deg!!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Hermula :)

Går på 9.ende dagen her på overtid...

Har forsøkt :

-vaske rundt kjøkken

-gå turer + gå i trapper

-sex

-stimulering...både her og der :lol:

...men har noe hjulpet? Nope - not yet!

Ny kontroll i morgen på fødepol. Er offisielt på overtid f.o.m 2. mai og daaa må legene jaggu gjøre noe. Har fått beskjed om at de ikke ville sette meg i gang medisinsk, men la kroppen styre dette selv, men jeg kjenner jo ikke så mye som èn rie eller noe jo!!! *litt frustrert her*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååååj!! 8 og 13 dager over termin!?? :overrasket:

Det var himla lenge ja. Kan tenke med du/dere var litt smådesperat på slutten.

Jeg er baaare 2 dager og kjenner allerede jeg er litt sånn "smådesp". Drømmer også så mye vanvittig om natta - blir nesten litt skremt...

Takk Hermula :)

Går på 9.ende dagen her på overtid...

Har forsøkt :

-vaske rundt kjøkken

-gå turer + gå i trapper

-sex

-stimulering...både her og der :lol:

...men har noe hjulpet? Nope - not yet!

Ny kontroll i morgen på fødepol. Er offisielt på overtid f.o.m 2. mai og daaa må legene jaggu gjøre noe. Har fått beskjed om at de ikke ville sette meg i gang medisinsk, men la kroppen styre dette selv, men jeg kjenner jo ikke så mye som èn rie eller noe jo!!! *litt frustrert her*

Jeg er 11 dager på overtid i dag. Skal også på kontroll i morgen, og håper det skjer noe. I går hadde jeg virkelig en deppedag. Føler at babyen kommer til å bli der in ne for bestandig. Plutselig er fokuset flyttet fra gleden av å se nurket til desperasjonen rundt "hvorfor meg" og vil det gå bra med den lille, vil det gå bra med meg?? Enn om det skjer noe galt disse siste dagene bare fordi de ikke vil sette igang denne h****** fødselen? Jeg sjekker desperat liv og har foreløpig heldigvis fått respons. I natt måtte jeg finne meg lesestoff, ellers ble jeg bare så lei meg at tårene trilla. Det gjorde de forresten nesten hele gårdagen. Jeg som har vært så stabil hele svangerskapet!!! I dag fant jeg i garn og begynte å strikke. Er nesten ferdig med en sokk til meg selv. Kjenner at jeg ikke takler å la tankene fare avsted med "hva gjør jeg hvis...." "enn om ...", "hvor lenge ...." osv.

Ja det er jammen meg mye tøffere å gå på overtid enn jeg hadde trodd!!!

Krysser fingrene for deg Scorpio, og så håper jeg du krysser fingrene for meg!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg Scorpio, og så håper jeg du krysser fingrene for meg!!!

:klem:

Klart jeg krysser fingrene for deg Hermula!! :klem:

Hadde en ekkel drøm natt til idag. Drømte at alt fostervannet var gått ut også lå ungen inni magen uten noe næring eller noe å svømme rundt i fordi jeg hadde gått så lenge over tiden. Og den forferdelige følelsen av at vi aldri kom til å få se ungen og mange andre ugne tanker i etterkant. Usj...

Vi får håpe at vi begge får noe vettugt ut av kontrollen i morgen og at vi begge to snaaaart har hver sin baby i armene våre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg krysser fingrene for deg Hermula!! :klem:

Hadde en ekkel drøm natt til idag. Drømte at alt fostervannet var gått ut også lå ungen inni magen uten noe næring eller noe å svømme rundt i fordi jeg hadde gått så lenge over tiden. Og den forferdelige følelsen av at vi aldri kom til å få se ungen og mange andre ugne tanker i etterkant. Usj...

Vi får håpe at vi begge får noe vettugt ut av kontrollen i morgen og at vi begge to snaaaart har hver sin baby i armene våre :)

Takk takk :)

VAr på kontroll i dag. Alt så greit ut, så de gjør ikke noe enda. Måtte nesten holde igjen legen for å få stilt noen spørsmål. Fikk ialle fall vite at de vil sette igang fødselen før helga dersom det ikke skjer noe før da. Krysser fingrene for 1. mai. Svigermor har bursdag da, og det blir nok populært.

Eller har jeg også diverse drømmer. I natt drømte jeg at jeg fødte ... på skitur under et tre. Det var et misfoster som ikke var levedyktig som kom ut.... Drømte også at mannen min omkom på sjøen (Han er "kontorrotte"), og eneste gleden min var at jeg tross alt hadde en datter og forsikring slik at jeg ikke trengte å selge huset med en gang. .... Mannen min drømte også noe merkelig.

Møtte ei jeg kjenner litt på sykehuset. Hun hadde termin 10. april og hennes unge ble tatt med keisersnitt, langt på overtid. Fikk ikke med meg hvilke dato, ... men hun var der i alle fall enda. Tror det er vanlig å ligge 5 dager ved keisersnitt her.

Tvi tvi Scorpio! Håper du får gode meldinger på kontrollen i dag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til deg Hermula!

For noen drømmer du også har! Huttemegtu!!

Ja, kontrollen i dag gikk fin-fint. Alt i skjønneste orden med babyen og meg. Har nå fått innleggelsesdato, 3. mai - da blir jeg satt i gang! Får stikkpille, venter til riene starter og forhåpentligvis har ungen vett til å komme ut da :ler: Hvis ikke blir det ny stikkpille - vente nye 6 timer og hvis ikke DET hjelper, blir det drypp... og da skriver vi vel fredags formiddag eller no'. Uansett - ungen skal ut før helgen! Banna bein :lol:

Første jenta mi ble tatt med planlagt keisersnitt. Lå 6 dager inne. Ba da om å få reise hjem. Var lei sykehus og ville hjem i min egen seng. Ligger vel rundt 6-7 dager på sykehuset jeg sogner til.

Denne gangen blir jeg, hvis alt er greit, overført til pasienthotellet etterf fødsel. Veldig greit. Man får enerom og kan styre dagen selv.

Men det er no godt å vite at det er faktisk håp for oss to innen helga :) Gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...