Gjest bada Skrevet 28. februar 2007 #21 Del Skrevet 28. februar 2007 Peanøtter med skall er for øvrig sunnere enn peanøtter uten skall, da de sistnevnte er saltet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 28. februar 2007 #22 Del Skrevet 28. februar 2007 Chilinøtter er da ikke rene nøtter. Det består av peanøtter som er bakt inn i en slags melblanding med masse salt og krydder og som deretter frityrstekes. Peanøttene som er inni er sunne, men laget utenpå er antakelig usunt. ← Uuups! Ja, se der. Da lærte jeg noe nytt idag Jeg liker pistasjenøtter best jeg. Mmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 28. februar 2007 #23 Del Skrevet 28. februar 2007 Peanøtter med skall er for øvrig sunnere enn peanøtter uten skall, da de sistnevnte er saltet. I praksis er de sunnere av en helt annen grunn. Man klarer ikke å spise så mange av dem fordi det tar lang tid å få dem ut av skallet. Antallet begrenser seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 28. februar 2007 #24 Del Skrevet 28. februar 2007 Sant! Det er derfor jeg aldri spiser slike peanøtter! Mye bedre med salt og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå