Gjest Aurora Vaniljesaus Skrevet 20. februar 2007 #61 Skrevet 20. februar 2007 (endret) Endret. Sak avsluttet. Endret 22. februar 2007 av Aurora Vaniljesaus
Skyfri Skrevet 20. februar 2007 #62 Skrevet 20. februar 2007 jeg hadde faktisk tenkt å lese boka da jeg først hørte om den - fordi jeg syntes konseptet hørtes morsomt ut og fordi jeg har sansen for Lindmo. Men etter å ha sett de på Skavlan ombestemte jeg meg med en gang - makan til negativitet! spesielt fra hun lyse berta. jeg måtte le når de la ut om hvor rosenrødt alt burde vært men som det ikke var - jeg skjønner at de må smøre på for å få solgt, men det der ble bare patetisk. Og stakkars Gro Nylander holdt jo på å ramle av stolen flere ganger. Det må skjære henne dypt inn i hjerterota når noen regelrett harselerer med de tingene hun anser som viktigst i verden: nemlig ta vare på forstre og barn så godt det lar seg gjøre. Tenk hvor mye hun har jobbet for dette, og hvor lett de to kakkelhønene tar på det. (Jada, jeg vet Nylander forherliger amming, og hun kunne godt ha skrevet litt for de hvor amming av en eller annen årsak ikke fungerer) Ellers er jeg enig i at vi godt kan senke skuldrene litt av og til (men IKKE ved å drikke alkohol når man er gravid!)
Gjest Aurora Vaniljesaus Skrevet 20. februar 2007 #63 Skrevet 20. februar 2007 (endret) Endret. Sak avsluttet. Endret 22. februar 2007 av Aurora Vaniljesaus
Cathie Skrevet 20. februar 2007 #64 Skrevet 20. februar 2007 Nå var det heller ikke "små mengder" i mine øyne disse to fremmet akkurat, et glass øl, vet ikke om det var et lite kjøkkenglass, men et glass øl er som regel 0,4/0,5l og det i tillegg til vin. Smakte selv en slurk og to mens jeg var gravid, og en slurk tror jeg nok ikke kan gjøre noe som helst skade.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå