Gå til innhold

hei


sissy1

Anbefalte innlegg

heisann..eg tok ein pause fra p pillene i slutten av januar i år,har pcos so ting tar tid og lage barn :grine: mannen min har og dårlig sædkvalitet,var til gynekolog i november i fjor of fikk påvist pcos har vert plaget med cyster på eggstokken,fjernet også ein stor cyste og ene eggstokken i november 2005..går nå på metformin i håp om og gå litt ned i vekt,er litt overvektig..Men det eg lurer på er at i forje uke fikk eg urinveis infeksjon,fikk utskrevet antibiotika som eg skal gå på i en uke og i går fikk eg sopp infeksjon?Men eg lure på kan noe av det vere eit graviditets tegn?Har en datter på 4 år,før eg visste at eg var gravid med ho hadde eg urinveis infeksjon og soppinfeksjon,uken etter var eg gravid..rart?hehe dette her hørest sikkert helt teit ut,men måtte berre lufte tankene litt.. :) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest =tentacle=

En antibiotikakur lager gode forhold for soppvekst i underlivet. Når det gjelder om du kan være gravidi vet jeg ikke noe du ikke vet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En antibiotikakur lager gode forhold for soppvekst i underlivet. Når det gjelder om du kan være gravidi vet jeg ikke noe du ikke vet ;)

enig. og økt østrogennivå i kroppen ved graviditet feks, kan utløse soppinfeksjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...