Gå til innhold

ukebladhoroskop...


Gjest Embla s

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s

..kjenner vi alle til. Ganske latterlig til tider!!

Men har noen av dere lest årshoroskopet i ELLE? Syntes det virket så .. fornuftig (kanskje fordi jeg ser for meg at det passer veldig bra på meg - ønsketenkning, eller hva?!).

Hva tenker dere om ukebladhoroskop generelt og dette årshoroskopet generelt?

Er det noen som har positive erfaringer med ukebladhoroskop?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke på Ukebladhoroskop. Syns det virker for enkelt at det ene horoskopet skal passe til alle. Tror i så fall, hvis en tar det med en klype salt at en alltid kan finne noe som passer på alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå glemte jeg å svare på Årshoroskop. Det tror jeg utrolig nok mere på. Har faktisk opplevd at det stemte på meg. Det kan selfølgelig også ha vært en tilfeldighet. Men jeg syns det er mer moro å lese sånne horoskop :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

kan du ikke sjekke ut Elles årshoroskop? Syns det var så bra, men det er kanskje litt tidlig å si om det har noe for seg eller ikke :wink: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Hm. (grubler) nei, tror ikke du finner det på nettet. Du får ikke kjøpt bladet lengre heller, Men du! Gå på biblioteket! Der har de Elle (blandt annet). Det var vel januar nr. om jeg ikke husker feil. Eller jeg kan sjekke horoskopet ditt for deg og gi deg et resyme? hvis du vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Skal bli! :D

(men ikke nå, nå skal jeg spise også skal jeg på #@£@* -jobben i ettermiddag/kveld (er litt lei denne jobben, derfor den stygge språkbruken)

Men - det kommer snart! Klem så lenge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

På jobben min pleier vi innimellom på morgene å gå igjennom dagens horoskop i avisen. Vi har det gøy og kommenterer dagens romanser og økonomien.

Dersom man leser et årshoroskop i ettertid vil det stort sett stemme. ( Utfra teorien om at alle har et arr på venstre kne etter en ulykke i barndommen )

Men jeg leser dem og lar meg fasinere og noen ganger - ja da stemmer de.

Har en gang bestilt personlig horoskop som var en bløff. ( En kollega av meg hadde fått likedan horoskop ). Det var nedtur og jeg ble MYE mer skeptisk etter dette. Men jeg har fortsatt lyst å få stilt et personlig horoskop fra en seriøs person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det virker så fornuftig...

Kan noen gi meg en forklaring på hva som er sammenhengen med solsysterms tilfeldige plassering i verdensrommet og dagens enkeltskjebner?

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Anonymous

Astrologi er en gammel VITENSKAP Waco.

Selv har jeg ingen som helst tro på ukeblad-horoskoper som har lite eller ingenting med ekte astrologi ¨å gjøre. De er ALTFOR generelle. Men derimot at de ymse planetene har innvirkning på oss, derav hersker det liten tvil! :)

Waco, tro det eller ei; DU er også en liten del av en stor helhet. Og alt dette påvirker oss mer enn hva vi forstår til tider.

Men må vi FORSTÅ alt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at ukebladhoroskop - uansett hvor flink astrologen er umulig kan stemme. Vi er mer enn soltegnet. Men det kan jo hende at noen av de store trekkene stemmer likevel da.

Jeg har faktisk opplevd tidligere at Norsk ukeblad hadde riktig på meg gang på gang (ikke si det til noen) men så sluttet det - og en stund senere begynte det å stemme igjen. Kanskje det har noe med tidspunkt vi er mer i soltegnet enn andre eller noe slikt?

Ivhertfall - egentlig tror jeg det er noe bull, og jeg tror at for å få et skikkelig horoskop må man til en skikkelig astrolog :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...