Gjest Dallandra Skrevet 24. juli 2008 #981 Del Skrevet 24. juli 2008 Rompa mi med DDE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingse Skrevet 24. juli 2008 #982 Del Skrevet 24. juli 2008 Innom med og og mot forkjølelse, gærne tanter og stress Det var det jeg rakk nå. Føler meg litt som kaninen i Alice i eventyrland for tiden, og må bare hoppe videre, men kommer sterkere tilbake senere Flinke, flinke søta mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. juli 2008 #983 Del Skrevet 24. juli 2008 Kan ikke noe om sanger eller noe, jeg. Men hjelp, så mye du må tenke på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. juli 2008 #984 Del Skrevet 24. juli 2008 Hva med Trang Fødsel eller Postgirobygget? Odd Nordstoga? Kommer helt ann på hva slags musikk dere vil ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 25. juli 2008 #985 Del Skrevet 25. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #986 Del Skrevet 28. juli 2008 Rödt, oransje og svart er det vi har igjen: Uke 27 Få bekreftet hvem som kommer - Ordne eventeull transport for tilreisende - Ordne transport til / fra bryllupet selve dagen hvis nödvendig / önskelig - Ordne overnatting for de som mangler - Ordne med aktivitet dagen etter Be om å få låne hårpynt fra brudesalongen for å ta med til prövetime Snakke med presten så vi får ordnet de siste papirene og han kan gi oss salmeforslag slik han lovte Ordne med dansekurs!!! Utdrikningslag nr to? (Har hört rykter ) Uke 28 Prövetime frisör og sminke - Bestille time til forlover, mamma, söster, venninne + ? Prövetime kjolen (enda flere tilpasninger! :dåne: ) - Ordne med strömper, BH & truse + hårpynt Bekrefte blomster - Brudebukett (60 € for en bukett med rosa calla) - Oppsats til kirken (120 € for en stor oppsats med hvite calla til alteret - Leie planter til å ha rundt teltet. Beholde noe til hagen? - Blomster til borddekorasjoner? Holder de seg friske slik jeg har tenkt? Må kanskje bruke falske eller törkede blomster… - Blomster til den ene brudepiken? (Bruke roseblader fra hagen deres?) - Brystbuketter? (Kjaeresten vil ikke ha…) Pröve ut spray tan? Vi skal i bryllup denne helga! Snappe opp noen ideer? Uke 29 Si i fra til cateringen omtrent hvor mange vi blir - Snakke med de om spesielle behov (allergier, barn…) - Avtale tidspunkt med catering og telt Planlegge bordplassering Hvilket kjöretöy skal vi bruke til fotograferingen? Pynte? Bestemme innholdet i vielsen - Inngang: Arie fra suite nr 3 (JS Bach) ved organisten for anledningen (kjaerestens fetter) - Inngangsord ved presten - Tekstlesning: Höys 2,8-10.14.16a;8,6-7a ved forlovere, evt min forlover og hans kusine - Salme 33, Ledet av hans svigerinne + alle synger refrengene - Tekstlesning: Mar 10,6-9 ved presten - Preken ved presten - Ekteskapsinngåelse - Solosang: Mitt hjerte er ditt ved min söster + to kusiner - Forbönn ved ¨våre sösken - Fadervår: Alle - Velsingnelse ved presten - Utgang: Perfect day (L Reed) ved brudgommens fetter Hente gavene til damene (Vifter laget ved et senter for psykisk utviklingshemmede) Kjöpe inn / bestille sigarer? Hudpleie til oss begge (kjaeresten må huske å bestille time) Uke 30 Trykksaker - Kirkeprogram - Menyer - Bord”kort” (et per bord) - Bordplan - Barkart? - Allsang Frisörtime stussing og farge Hente cava i Barcelona Kjöpe inn vin Musikkliste? Undertöy til bryllupsnatten? Kjöpe gaver til barna. Tegnesaker og godteri? Uke 31 Bekrefte alle avtaler med leverandörer - Prest - Catering - Teltutleie - Låne doer på baren ved siden av (betale noen for å holde det rent og ryddig) - Fotograf - Blomster - Piano - DJ - Reise - Overnatting gjester - Aktivitet dagen etter - Höytaler og mikrofon som vi låner av kommunen - Tillatelse til å sette opp teltet fra kommunen (en formalitet) SPA? Mamma, pappa, söster, svoger og bror kommer Bekrefte endelig antall kuverter til cateringen Tale? Lage kjöreplan og dele med toastmastere, forlovere, foreldre, sösken, catering og fotograf Påskjönning til forlovere og gode hjelpere? Uke 32 Ordne husene för gjestene kommer (Kjöpe inn litt drikke, frokost, etc) Hva gjör vi med gaveoppakning? Spraytan Hårfjerning Hente gavene til barna Hente brudekjolen og sjekke alt utstyret - Ha med forlover, söster, mamma, svigermor, de som vil… slik at de kan laere å sette på slöret Manikyr & pedikyr Pakke til bryllupsnatta og bryllupsreisen Gi kaketoppen til cateringen Teltet settes opp dagen för - ordne borddekorasjoner Planter og blomster komme samme dag (på morgenen) - hvem ordner? Puste dypt og drikke vann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. juli 2008 #987 Del Skrevet 28. juli 2008 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. juli 2008 #988 Del Skrevet 28. juli 2008 :dåne: Helt enig. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 29. juli 2008 #989 Del Skrevet 29. juli 2008 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 29. juli 2008 #990 Del Skrevet 29. juli 2008 Oppakking av gaver: Jeg er vant med at noen tanter av brudeparet får dette ærefulle oppdraget. Noen pakker opp og noen skriver liste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. juli 2008 #991 Del Skrevet 29. juli 2008 Husk å kjøpe små klistrelapper til å nummerere gave og kort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #992 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg vil ikke ha gavebord inne i partyteltet, så jeg tror ikke jeg gidder å be noen pakke opp gaver mens de kunne vaert på fest. Vet ikke hvor mye gaver det blir egentlig, det blir nok en del pengegaver og noe som kommer på forhånd. Tenkte vi kunne sette gaver og kort på et bord hos svigers (selskapsteltet blir rett bak huset deres) og pakke opp de gavene som kommer selve dagen dagen etter. Så kan folk komme innom og titte om de har lyst. Flesteparten overnatter i naerheten. Hva synes dere? Notisblokk er nok lurt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juli 2008 #993 Del Skrevet 30. juli 2008 Bare innom for å ønske deg lykke til på den store store Dagen! :-D Tror ikke jeg får tid til å komme innom før bryllupet vårt også reiser vi jo etterpå! Jeg gleder meg veldig til å få lese referat fra deres store dag og ikke minst se bilder! Stoooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. juli 2008 #994 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg ville hatt noen til å åpne. Hva med noen fra jobben som ikke er invitert? Så kan gjestene gå og se hva dere har fått om det er dødtid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. juli 2008 #995 Del Skrevet 30. juli 2008 :dåne: Også helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 1. august 2008 Forfatter #996 Del Skrevet 1. august 2008 I dag ringte kjaeresten til blomstermannen. Vi syntes det var litt rart at han ikke svarte på den siste mailen. Også viste det seg at han var död! Huff, han etterlater seg en baby på bare 1 - 2 måneder og en treåring. Stakkars! De visste ingenting om bestillingen vår, men det virker som om de oidner opp. (Det höres jo litt ufölsomt ut, men det er såpass naerme nå, så vi må nesten vite om de tar det eller om vi må finne en annen forhandler.) Vi skal dit i morgen og prate med de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 1. august 2008 Forfatter #997 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg ville hatt noen til å åpne. Hva med noen fra jobben som ikke er invitert? Så kan gjestene gå og se hva dere har fått om det er dødtid.. Vi kan jo ikke ha folk som flyr ut og inn av huset til svigers mens de selv er på fest! De som vil får komme innom dagen etter for å se på gavene. Jeg regner med at folk har forståelse for at ting gjöres litt annerledes når en er i et annet land. I dag har jeg kjöpt kart og reiseguide til bryllupsreisen, jeg har bestilt fine ark til å printe kirkeprogram og allsang på, jeg har kjöpt CD med vals (nå må vi endelig få bestemt en!), jeg har prövd å finne ut av de få gjestene som enda var usikre (!), barnemeny, barnestoler (vi trenger to eller tre), jeg har vaert innom for å höre om en röd löper, jeg har laget utkast til kjöreplan, oooog jeg har vaert sammen med mamma og pappa! (I tillegg har jeg jobba i dag, så nå föler jeg meg som superwoman :-D ) Kjaeresten på sin side har ringt rundt til hele verden (telt, catering, fotograf, blomsterforretning / gartneri). Nå skal jeg sende en mail til blomsterforretning / gartneri (lurer på hvordan jeg skal formulere meg...), printe ut norsk kirkeprogram, sende en mail med reiseinfo til venninne og finne ut med kjaeresten om vi kjöper den röde löperen eller ikke. Puh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 1. august 2008 Forfatter #998 Del Skrevet 1. august 2008 Vi har forresten fått vår förste gave i dag! Den var fra jobben. Jeg har ikke pakket opp enda, men regner med det er en vinkaraffel og glass. Det er nemlig det alle får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 1. august 2008 #999 Del Skrevet 1. august 2008 Nå er det neimen ikke lenge igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. august 2008 #1000 Del Skrevet 1. august 2008 Om en uke er du frue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå