Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren


Amadea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dropp skriften, bruk bare pennen. Det er ikke mange som ser konvolutten mer enn i 10 sekunder allikevel ;)

Nei, jeg vet jo egentlig det. Tenkte konvoluttene skulle vaere litt personlige, for invitasjonene er veldig upersonlige egentlig. Det står ikke navn inni de, vi har trykt opp like til alle sammen. Men det blir bra nok med vanlig håndskirft på konvolutten (med fin kaligrafitusj så blir det nok bra). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Jeg skrev med kalligrafipenn på konvoluttene og fikk skryt for fin skrift, men tror ikke jeg hadde giddet skrive med skikkelig kalligrafi på alle 50 liksom... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vet jo egentlig det. Tenkte konvoluttene skulle vaere litt personlige, for invitasjonene er veldig upersonlige egentlig. Det står ikke navn inni de, vi har trykt opp like til alle sammen. Men det blir bra nok med vanlig håndskirft på konvolutten (med fin kaligrafitusj så blir det nok bra). :)

Det blir nok fint :)

Hvis du kan vente en ukes tid kan forlover og jeg hjelpe deg!

En uke til søster/forlover-besøk :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hentet invitasjonene. Så nå sitter jeg her og printer ut infobrevene og så får jeg vel begynne å skrive utenpå konvoluttene. Tror dette blir veldig bra! :-D

Hvor mange invitasjoner skal dere sende?

Mange! :eeeh:

Jeg skrev med kalligrafipenn på konvoluttene og fikk skryt for fin skrift, men tror ikke jeg hadde giddet skrive med skikkelig kalligrafi på alle 50 liksom... :sjenert:

Uff, nei jeg tror det blir litt for mye. Men det blir jo fint å skrive med kaligrafitusj uansett, bare man gjör seg litt flid (trenger jo ikke å vaere skikkelig kaligrafi)

Det blir nok fint :)

Hvis du kan vente en ukes tid kan forlover og jeg hjelpe deg!

En uke til søster/forlover-besøk :juhu:

Det er jo sant! :lur:

Gleder meg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Nå har jeg förste invitasjonen klar her. Til mamma, pappa og brodern. Invitasjonen ferdig brettet, inforbrevet oppi konvolutten og kaligrafi utenpå. Det ble sååååå fint! Men jeg tror ikke det blir mange som blir slik seende ut.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt, for jeg er litt "multi" slik som deg så jeg drev med alt mulig rart samtidig. Men jeg skal uansett bare gjöre dette til de naermeste. De som må sendes i posten går uansett ikke. Blir alt for mye jobb og dessuten blir det ikke plass på konvolutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjöpt brudepikekjolene! :duskedame: Det ble den med de tre blomstene / slöyfene i livet. Håper bare jeg har kjöpt riktig stórrelse. Jeg målte jo jentene, så det bör vaere riktig. Fy sören, det var jo helt utrolig billig! $72,50 skulle de ha for de to kjolene pluss frakt. Og med dagens dollarkurs så er jo det ikkeno. Håper bare jeg slipper toll da! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert planleggingsliste

Alt under kontroll

15 - 8 måneder för (desember 2007)

Type bryllup: Formelt / halvformelt. Stort. Sommerbryllup :)

Budsjett

Sted og dato: Min kjaeres hjemsted. Kirka og selskapstelt. 8. august 2008

Gjesteliste

Forhåndsbestille catering Depositum betalt

Bestille partytelt - halvparten betalt

Bestille brudekjole - halvparten betalt

Ordne papirer - Venter på post...

Velg og snakk med forlovere og brudebarn Kjaeresten mangler sin

Bestille fotograf og video

Booke musikk Brudgommens fetter til kirken og apreitif. DJ til festen

Sende "sett av datoen"-kort

7 - 5 måndeder för (mars 2008)

Bestille bryllupsreiseBetalt 40% av cruiset. En kort ferietur rett etter bryllupet gjenstår. Bestille hotell snart.

Klaer til brudgom Han har fått seg ny dress og sko. Mansjettknapper får han låne av faren sin.

Tilbehör til bruden (sko, undertöy, smykker...) Smykker og strömpebånd i orden

Sende invitasjoner Vi har fått de og de er snart på vei i posten! :hoppe:

Ordne med overnatting til gjestene For de vi vet om i hvert fall...

Önskeliste i gang med å titte på

Bestille frisör

Pröve og velge meny :spise:

Prövetime kjole Prövetime booket

4 - 2 måneder för (juni 2008)

Ordne ferdig alle papirer

Booke eventuell transport til bryllupet

Bestille brudesuite

Klaer til brudepiker Kjempebillig og fint påButterflyxc! Må snakke med forlover om brudesvennen også :)

Bestille ringer - titte på på lördag?

Bestemme innholdet i vielsen og ha samtale med prest

Bestille blomster

Kjöpe gaver til gjestene

Ekteskapskurs

Dansekurs

Bestille / ordne trykksaker (kirkeprogram, festprogram (?), bordplan, meny og barkart. Sjekke ut takkekort i samme slengen)

Bestille time i skjönnhetssalong Noe var med i "bryllupspakka" hos frisören

2. kjolepröve

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Tror kjaeresten ble litt imponert over kaligrafien min her. Han trodde ikke på at jeg hadde gjort det på frihånd, han trodde jeg hadde brukt sjablonger. Det er litt skeivt og ujevnt og sånn altså, men tror han ble litt overraska. :ler: Jeg er ikke spesielt kunstnerisk av meg og er ikke så flink til sånnt dill. Men dette var jo litt göy! :duskedame:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet. Nå er jeg skikkelig imponert! For en liste. :dåne:

Og litt glad for at ikke jeg må gjøre alt det der!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...