Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren


Amadea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva skal du skrive i infobrevet?

I infobrevet har jeg skrevet:

- Hvor stedet bryllupet holdes ligger og veibeskrivelse.

- Forslag til transport og selskaper (leiebil, tog, buss)

- Overnatting (hus som leies ut og hotell)

- Og litt diverse info, f.eks at vi ber folk om å huske å si i fra om allergier og andre spesielle behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vaert og sett på kjökken til det nye huset. Det var sååå mye fint der og mannen var kjempehyggelig. :juhu: Så nå skal de lage et forslag til et prosjekt for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vaert og sett på kjökken til det nye huset. Det var sååå mye fint der og mannen var kjempehyggelig. :juhu: Så nå skal de lage et forslag til et prosjekt for oss.

Er huset helt nytt? :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, så heldig du er som skal flytte inn i helt nytt hus. Vi har tomt, men har ikke planer om å begynne å bygge før om et par år.. :gråte: Så da får jeg klare meg på våre 54 kvadratstore leilighet med balkong på størrelse med en fyrstikkeske og et soverom som likner mer på et kott.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vaert og sett på kjökken til det nye huset. Det var sååå mye fint der og mannen var kjempehyggelig. :juhu: Så nå skal de lage et forslag til et prosjekt for oss.

:juhu:

Er jo egentlig veldig fint at huset kommer uten kjøkken, for da får dere det akkurat sånn dere vil ha det :jepp:

Gleder meg til å se :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det lenge siden jeg har vært, så nå var det jammen bra jeg fikk oppdatert meg på bryllup og hus :) Det er supermorsomt å velge nytt kjøkken, og det er enda morsommere når det nye kjøkkenet er i hus! Fresht, rent, nye fliser og bare velstand. Jeg har et ganske nytt kjøkken, men skal fliselegge over kjøkkenbenken i sommer. Det er helt utrolig hvilken forskjell det gjør. Nå er det matt, ruglete maling over benken, og alt av sprut setter seg fast og lager merker :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så herlig med nytt hus!!! Skal vi bytte? :lur:

:ler: Hm, det kommer jo an på hvordan deres hus er da, og hvor det ligger :lur:

Åååå, så heldig du er som skal flytte inn i helt nytt hus. Vi har tomt, men har ikke planer om å begynne å bygge før om et par år.. :gråte: Så da får jeg klare meg på våre 54 kvadratstore leilighet med balkong på størrelse med en fyrstikkeske og et soverom som likner mer på et kott.. :fnise:

Tomt er jo bra, da her dere planer på gang i hvert fall. Huset vårt blir ikke akkurat stort, kun 90 kvm, men det blir vårt, vi skal möblere det etter vår smak (og lommebok hehe) og det har en liten hageflekk. :juhu:

:juhu:

Er jo egentlig veldig fint at huset kommer uten kjøkken, for da får dere det akkurat sånn dere vil ha det :jepp:

Gleder meg til å se :hoppe:

Ja! kanskje vi kan titte på det når dere er her? (Tror vi får full agenda :fnise: )

Tusen takk for den fantastisk gaven!! Gleder meg villt og hemningsløst til å bruke den :juhu: :klem:

Du fortjener den! :klem:

Her er det lenge siden jeg har vært, så nå var det jammen bra jeg fikk oppdatert meg på bryllup og hus :) Det er supermorsomt å velge nytt kjøkken, og det er enda morsommere når det nye kjøkkenet er i hus! Fresht, rent, nye fliser og bare velstand. Jeg har et ganske nytt kjøkken, men skal fliselegge over kjøkkenbenken i sommer. Det er helt utrolig hvilken forskjell det gjør. Nå er det matt, ruglete maling over benken, og alt av sprut setter seg fast og lager merker :(

Fliser på kjökkenet er jo nesten et must. Vi har helt hvite fliser, så kanskje vi spriter opp med noen friske farger på möblene?

Nå kom jeg forresten på at det er år og dag siden jeg var innom dagboka di! Må ta en tur innom og se om dere har lest en bra bok i det siste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom gjerne innom :) Men lesesirkelprosjektet er lagt på is. Jeg har litt for mye å gjøre og lese til å garantere at jeg rekker å lese bøkene vi bestemmer oss for. Men du skal ikke se bort fra at vi starter på nytt etterhvert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom gjerne innom :) Men lesesirkelprosjektet er lagt på is. Jeg har litt for mye å gjøre og lese til å garantere at jeg rekker å lese bøkene vi bestemmer oss for. Men du skal ikke se bort fra at vi starter på nytt etterhvert! :)

Okei. Det var veldig göy mens det holdt på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke du vil ha huset mitt.. hehe.. både kjøkkenet og badet skriker etter oppussing!! Håper å få råd til å gjøre noe med det etter bryllupet!

Tusen takk for mailen!! Nydelig altså!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ringt fra trykkeriet og sagt at invitasjonene er ferdige, så da drar vi og henter de i morgen. :hoppe: Og jeg har endelig fått ut finger'n og kjöpt et litt finere papir til å printe ut infobrevet på. Så nå har jeg laget en pröve og det funker fint. Skal bare ta en titt på invitasjonen nå för jeg printer ut alle sammen, så jeg er sikker på at fargen og skrifttypen ikke skjaerer helt i hvert fall (om jeg ikke finner den samme).

Huff, jeg har skrytt av at jeg skal skrive utenpå konvoluttene i kaligrafi... :kaffe: Lurer på om det blir en litt for stor oppgave. Blir vel antagelig til at jeg skriver på konvoluttene med kaligrafitusjer. En liten forskjell der, hvis noen tok nyansen... hehe. Heldigvis er avsender ferdig trykket på konvolutten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ringt fra trykkeriet og sagt at invitasjonene er ferdige, så da drar vi og henter de i morgen. :hoppe: Og jeg har endelig fått ut finger'n og kjöpt et litt finere papir til å printe ut infobrevet på. Så nå har jeg laget en pröve og det funker fint. Skal bare ta en titt på invitasjonen nå för jeg printer ut alle sammen, så jeg er sikker på at fargen og skrifttypen ikke skjaerer helt i hvert fall (om jeg ikke finner den samme).

Huff, jeg har skrytt av at jeg skal skrive utenpå konvoluttene i kaligrafi... :kaffe: Lurer på om det blir en litt for stor oppgave. Blir vel antagelig til at jeg skriver på konvoluttene med kaligrafitusjer. En liten forskjell der, hvis noen tok nyansen... hehe. Heldigvis er avsender ferdig trykket på konvolutten. :)

Dropp skriften, bruk bare pennen. Det er ikke mange som ser konvolutten mer enn i 10 sekunder allikevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...