Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2007 #21 Skrevet 13. februar 2007 Jeg er 45 og har hatt sex med 35-40 stykker. De siste 6 årene med bare to.
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 13. februar 2007 #22 Skrevet 13. februar 2007 ja, ikke alle kan passe sammen uansett, så det er jo helt greit med forskjellige holdninger. har vært glammy-fan lenge jeg. dersom du ikke klarer å føle deg spesiell fordi dama har opplevd mye før, så er det ikke bare antall partnere du må sette regler for, men også hvor lenge tidligere forhold har vart, hvor spennende sexliv man har hatt med tidligere partner og hva de har opplevd sammen. man kan godt ha hatt kun EN seksualpartner og likevel testet ut og prøvd mye mer seksuellt en en som har hatt mange seksualpartnere. klarer man ikke føle seg spesiell uten å være den første til alt, så sliter man nok når man kommer litt opp i åra tror jeg. det er IKKE slik at de som har "pult rundt" nødvendigvis er mer erfarne en de med få seksualpartnere, så da må du ha en jomfru. ← Døh, jeg er midt i 30-årene Og jeg går ikke etter veldig unge damer. Og jeg vet alt om å ha en partner over lengre tid, det er sånn jeg har levd. Jeg snakker om å dele synet på sex, ikke om å finne en jomfru. Jeg snakker ikke om å være den første til alt, men ønsker å føle meg spesiell likevel. Jeg kunne ikke det med ei som hadde ligget med to fotballag. Skjønner du ikke det, klarer ikke jeg å forklare det bedre Det går på hva man legger i sex, for meg er det ikke aktuelt å pule noen bare for å stille en kløe. Det betyr litt mer for meg enn det. (Nå er det jo ikke så lett å bare stikke ut og finne noen heller, dog) Jeg ønsker noen som har samme innstilling til det, og det har du ikke om du har pult rundt uten kritisk sans for noe annet enn utseendet til den du måtte ha.
Gjest Bud Skrevet 13. februar 2007 #23 Skrevet 13. februar 2007 23 år. Seksuelt aktiv i 7 år. To partnere.
aline Skrevet 13. februar 2007 #24 Skrevet 13. februar 2007 Døh, jeg er midt i 30-årene Og jeg går ikke etter veldig unge damer. Og jeg vet alt om å ha en partner over lengre tid, det er sånn jeg har levd. Jeg snakker om å dele synet på sex, ikke om å finne en jomfru. Jeg snakker ikke om å være den første til alt, men ønsker å føle meg spesiell likevel. Jeg kunne ikke det med ei som hadde ligget med to fotballag. Skjønner du ikke det, klarer ikke jeg å forklare det bedre Det går på hva man legger i sex, for meg er det ikke aktuelt å pule noen bare for å stille en kløe. Det betyr litt mer for meg enn det. (Nå er det jo ikke så lett å bare stikke ut og finne noen heller, dog) Jeg ønsker noen som har samme innstilling til det, og det har du ikke om du har pult rundt uten kritisk sans for noe annet enn utseendet til den du måtte ha. ← og jeg vet at det å ha ligget med "to fottballlag" i ungdommen, ikke har NOE å si på hvor spesiell man føler en kjæreste er NÅ!! man kan fint ha "pult rundt" som ung, for så å ha endret seg og ha ett helt annet behov og SYN på det å ha sex NÅ, spesiellt når man er blitt tredve og vel så det. Ergo så kan man ha rimelig likt syn IDAG på sex, selv om man i ungdommen har levd forskjellig. er det virkelig viktigere med fortid en nåtid? det er vel den delen jeg ikke helt forstår.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2007 #25 Skrevet 13. februar 2007 Man kan jo til å med bli dronning selv om man har pult to fotballag.
aline Skrevet 13. februar 2007 #26 Skrevet 13. februar 2007 Man kan jo til å med bli dronning selv om man har pult to fotballag. ← nemlig.
Gjest "prippen" jente Skrevet 13. februar 2007 #27 Skrevet 13. februar 2007 Døh, jeg er midt i 30-årene Og jeg går ikke etter veldig unge damer. Og jeg vet alt om å ha en partner over lengre tid, det er sånn jeg har levd. Jeg snakker om å dele synet på sex, ikke om å finne en jomfru. Jeg snakker ikke om å være den første til alt, men ønsker å føle meg spesiell likevel. Jeg kunne ikke det med ei som hadde ligget med to fotballag. Skjønner du ikke det, klarer ikke jeg å forklare det bedre Det går på hva man legger i sex, for meg er det ikke aktuelt å pule noen bare for å stille en kløe. Det betyr litt mer for meg enn det. (Nå er det jo ikke så lett å bare stikke ut og finne noen heller, dog) Jeg ønsker noen som har samme innstilling til det, og det har du ikke om du har pult rundt uten kritisk sans for noe annet enn utseendet til den du måtte ha. ← og jeg vet at det å ha ligget med "to fottballlag" i ungdommen, ikke har NOE å si på hvor spesiell man føler en kjæreste er NÅ!! man kan fint ha "pult rundt" som ung, for så å ha endret seg og ha ett helt annet behov og SYN på det å ha sex NÅ, spesiellt når man er blitt tredve og vel så det. Ergo så kan man ha rimelig likt syn IDAG på sex, selv om man i ungdommen har levd forskjellig. er det virkelig viktigere med fortid en nåtid? det er vel den delen jeg ikke helt forstår. ← Veldig enig med deg jeg cronos (og også mye annet du skriver forresten). Om man har pult et par fotballag i ungdommen sier det noe vesentlig om din holdning til sex, selv om den kan endre seg senere. En gutt/mann som har hatt en så løssluppen holdning til sex vil uansett aldri kunne endre sin holdning til sex i den grad at den ville kunne matche min holdning. Isåfall måtte jo fyren ha forandra personlighet...
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 13. februar 2007 #28 Skrevet 13. februar 2007 og jeg vet at det å ha ligget med "to fottballlag" i ungdommen, ikke har NOE å si på hvor spesiell man føler en kjæreste er NÅ!! man kan fint ha "pult rundt" som ung, for så å ha endret seg og ha ett helt annet behov og SYN på det å ha sex NÅ, spesiellt når man er blitt tredve og vel så det. Ergo så kan man ha rimelig likt syn IDAG på sex, selv om man i ungdommen har levd forskjellig. er det virkelig viktigere med fortid en nåtid? det er vel den delen jeg ikke helt forstår. ← Nå synes jeg at du snevrer inn litt her, aline Jeg har da ikke nevnt "i ungdommen". Det er jo mellom 20 og 35 de fleste får lufta seg skikkelig. Jeg har jo kamerater som ikke er like vanskelig å få i bingen som meg, så har jo fått med meg det... Fortiden er alltid der, den kan ikke endres. Dette blir noen klar over tidlig, og andre litt senere. De som blir klar over det litt senere, er ofte nødt til å stille spørsmålet som du stiller, nemlig om "hva som er viktigst". Fortiden er med på å definere et menneske, (jada, vet at jeg har skrevet at ikke mine partnere har definert meg, nå snakker jeg generelt) og har man styrt og årna noe veldig, sier det litt om en person i mine øyne. Jeg kan egentlig ikke skjønne hvorfor mine synspunkter er så gale? Jeg ønsker å være spesiell for en som ikke har ligget med veldig veldig mange mennesker bare fordi hun kunne det. Er det galt av meg? Jeg har da ikke dømt noen i denne tråden, men har jo blitt litt dømt selv
aline Skrevet 13. februar 2007 #29 Skrevet 13. februar 2007 synet ditt er ikke "så gale", jeg forstår det ikke. på lik linje med at du ikke forstår mitt syn, sånn er det vel. tror ikke det for min del er noe vits i å si så mye mer i saken, da blir det bare til at jeg som har tatt andre valg må "forsvare" de valg jeg har tatt, og det gidder jeg ikke. Vi er forskjellige, og forstår tydeligvis ikke hverandres syn.
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 13. februar 2007 #30 Skrevet 13. februar 2007 synet ditt er ikke "så gale", jeg forstår det ikke. på lik linje med at du ikke forstår mitt syn, sånn er det vel. tror ikke det for min del er noe vits i å si så mye mer i saken, da blir det bare til at jeg som har tatt andre valg må "forsvare" de valg jeg har tatt, og det gidder jeg ikke. Vi er forskjellige, og forstår tydeligvis ikke hverandres syn. ← Nei, du har nok rett i det. Det er jo ikke noe å forsvare heller. Gjort er gjort, og spist er spist
Gjest Vidvandre Skrevet 13. februar 2007 #31 Skrevet 13. februar 2007 Jeg er også 20,og har ligget med to stykker. Har bare vært seksuelt aktivt i litt over et år, så syntes det er for mange sånn sett. Vil jo helst "treffe på første forsøk" for å si det sånn, har ikke akkurat som mål å ligge med mange...
Arkana Skrevet 13. februar 2007 #32 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har egentlig ikke så mye å tilføye annet enn at jeg er helt enig med Cronos. Jeg setter alltid pris på å se at det finnes menn som deler mitt syn på det området.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2007 #33 Skrevet 13. februar 2007 Enig med regine her, og med Glamourgirl. Dersom man synes selv at man har hatt sex med (for) mange bør man tenke over hvorfor, og hva man får ut av det, og vurdere om man bør endre på ting i framtiden. Når det gjelder hvor mange partnere en potensiell kjæreste har hatt, vil jeg si at det som spiller noen rolle for MEG, er hvilke holdninger han (eller hun) har til både sex og det å knytte seg til en person. Jeg ville ikke vært sammen med en som "automatisk" ønsker å gifte seg med meg fordi vå nå er kjærester, og som har hatt liknende holdninger ovenfor tidligere flammer/kjærester, og jeg ville ikke vært kjæreste med en som så på meg som en av mange, selvsagt. Sistnevnte trenger slett ikke ha med antall tidligere sexpartnere å gjøre. Jeg ville ellers aldri spurt om hvor mange kjæresten min har hatt sex med, og han vil ikke vite hvor mange/få jeg har hatt sex med - jeg hadde også løpt om det var noe han "måtte" vite, selv om jeg ikke har noe å skamme meg over. Det er bare privat, mitt eget. Jeg vet han har vært i noen (få) forhold, både han og jeg debuterte seint og har vel dermed også vært nokså modne i forhold til hvem vi har valgt som partnere, og jeg vet at vi har et noenlunde likt syn på at sex for oss er litt mer enn ons, men ikke nødvendigvis mer enn at man liker den man har sex med, og er innstilt på å behandle vedkommende skikkelig og ærlig. Jeg vet også at når han er i et forhold så er han trofast og dedikert, og det forholdet VI har virker som det kan vare leeenge. Det at han har hatt sex med andre før meg gjør ikke at jeg føler meg utilstrekkelig, tvert i mot. Kosteskaft o.l har vi uansett ikke tenkt å prøve ut.
Gjest Gjest_bettina_* Skrevet 13. februar 2007 #34 Skrevet 13. februar 2007 hmmm... Jeg får lyst til å fortelle litt om meg selv jeg. Jeg er 23, har hatt sex med 19. Vært seksuelt aktiv i 7 år, hatt èn partner i drøyt to år. Jeg føler jeg har hatt sex med "for mange", men det er fordi jeg hadde sex "mot min vilje". Dette er litt viktig; hadde jeg vært like sterk mentalt og like moden som jeg nå er, ville jeg valgt annerledes. Hadde jeg ikke vært så langt nede som jeg var i tenårene (type selvskading og sulteslanking), ville jeg valgt annerledes. Jeg aner ingenting om trådstarter, men jeg føler for å si dette fordi jeg vet MANGE ville dømme meg om de visste hvor mange jeg har hatt sex med. Jeg forteller ingen hvor mange jeg har hatt sex med, det skjønner jeg ikke hvorfor de skal vite. Men dere som får bakoversveis av "løsslupne" jenter - husk at ikke alt er svart/hvitt. Ha en fortsatt god dag! B
Pus74 Skrevet 13. februar 2007 #35 Skrevet 13. februar 2007 Hatt sex med 2 stk, aktiv siden jeg var 16, er 33 nå.
radialis Skrevet 13. februar 2007 #36 Skrevet 13. februar 2007 er 22 år. vært seksuelt aktiv siden jeg var 17 år. har hatt sex med 12 stk. akkurat passe synes jeg, ikke for mange og heller ikke for få
Scorpina Skrevet 14. februar 2007 #37 Skrevet 14. februar 2007 Tråden ryddet for unødvendige kommentarer. Scorpina (mod)
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2007 #38 Skrevet 14. februar 2007 Hvor gammel er du? 24 Hvor lenge har du vært seksuelt aktiv? 3 år (ser bort fra onanering her) Hvor mange forskjellige har du ligget med? 1 Hvor mange andre i omgangskretsen har hatt gir jeg en god dag i, men som partner har jeg en tendens til å oppsøke mennesker med tilnærmet lik holdning og livserfaring som meg selv på et par områder. Sex er et typisk slikt område. Så jeg er jevnt over enig med Cronos her
aline Skrevet 14. februar 2007 #39 Skrevet 14. februar 2007 Gjort er gjort, og spist er spist ← er det noe galt med noe jeg har gjort eller spist? skjønte ikke helt kommentaren i denne sammenheng, hadde jeg gjort noe dumt eller noe jeg angret på, så ja, men det er da ikke tilfelle.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2007 #40 Skrevet 14. februar 2007 Hva som er for mange eller for få mener jeg er veldig individuelt, og opp til en selv å bedømme. Som mange har nevnt, om du selv føler det er for mange, så er det nok det. Føler du det er greit, er det greit. Selv er jeg 19 år, og har vært seksuelt aktiv i to, med én partner, og håper det vil fortsette slik. Mange tenker vel at jeg er ung og naiv som mener at den kjæresten jeg har nå ene og alene er den jeg vil dele hele livet mitt med, og at jeg faktisk tror det er en god mulighet for at dette kommer til å skje, men det vil jeg helst ikke høre. Det som er fint med å bare ha hatt én partner (som også selv bare har hatt meg), er at vi har lært oss og funnet ut av ting sammen. Og sexen er fantastisk Selv om dette vel egentlig er umulig for meg å si, ettersom jeg ikke har noe å sammenligne med, men så lenge jeg ikke vet av annet, og er fornøyd med det jeg har, føler jeg ikke at jeg går glipp av noe som helst. Dette er altså det som fungerer for meg. Dersom mange, kanskje tilfeldige partnere fungerer for andre, flott for dem! Og jeg skal ikke påstå at jeg uansett ikke hadde gitt etter og hatt sex bare for sexens skyld dersom det (bank i bordet) hadde blitt slutt med kjæresten og jeg hadde forblitt singel og alene i lang tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå