Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg gir dagens ROSE til Milla.

Fordi hun er så ærlige og skriver sine meninger, på godt og vondt.

Og fordi hun takler kritikken etter på.

Tusen takk Fiola!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
Dagens rose vil jeg gi til Milla for alle dine flotte beskrivelser om interiør. Jeg leser mye om interiør andre steder, men da er det jo alltid bilder man kan se på i tillegg. Men du beskriver så bra at jeg kan se det for meg alikevell.  

Takker også for kunnskapsrike tips på velvære forumet.

Tusen takk Mie!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere roser til meg også!

Tusen, tusen takk :-)

lilleblå, usikker og Adrenalin!

---

Jeg deler ut en stor rose til moderatorene som hjelper til slik at KG kan bestå :-) Og det er faktisk helt reelt, uten dem hadde jeg ikke hatt tid til å drifte resten av KG med alt det innebærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg takker for mottate roser, slikt gleder, både fra Monja og Lille blå.

Dagens rose vil jeg gi til @lfa, som en oppmuntring for planer ødelagt a vhekse-ekser. (Veldig glad jeg slipper ha noe med slike å gjøre)

I går ga jeg ikke bort noen rose. Den velger jeg å gi til en som ikke er KG-bruker, nemlig min samboer, som en gratulasjon på 20-månedersdagen vår. :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi seeee... :wink:

Gårsdagens rose gikk til Usikker, fordi det er et flott menneske bak det usikre nicket!

Dagens rose går tilbake til Tusenfryd! (takk for min!...) Fordi hun er en av grunnene til at jeg er her :wink::sjarmor:

Morgensdagens rose går til Anie, fordi hun trenger en til! :briller:

Slik, nå er jeg helt oppkuttet på hendene av alle denne roseplukkingen!

Ha en virkelig god dag alle andre også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens rose vil jeg gi til @lfa, som en oppmuntring for planer ødelagt av

hekse-ekser. (Veldig glad jeg slipper ha noe med slike å gjøre)

Tusen takk, Fredagsbarn! :P

Kjempekoselig med slike oppmuntringer.

Synes det er vanskelig å dele ut roser, jeg... Er så mange som skulle hatt... :P

Siden jeg slengte meg på denne tråden såpass "sent", deler jeg ut...

En rose til Fredagsbarn, som skriver kjempekoselig dagbok som jeg følger flittig med på. :P

En rose til Væren som har vært kjempegod å ha i opp- og nedgangstider. Og som fortsatt er kjempegod å ha. :P

En rose til Hege som er en dame det står respekt av. Og som jeg har vært så heldig å treffe noen ganger. Og flere håper jeg det blir. :P

En rose til Lionda som deler min litt bisarre humor angående diverse ulumskheter i samfunnet... :P

Og selvfølgelig får Gry en stooor bukett siden hun var så genial og startet opp dette forumet. :P

Sånn... da har jeg tatt igjen et par dager. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne gi en rose til en kjæresten min. Han pleier ikke å være på det forumet her, men kan hende han titter innom.

Jeg vil gi han denne rosen fordi han gjør at jeg føler meg elsket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En rose til Væren

:D Tusen takk, tenk at jeg også skulle få en rose! *kjempestolt og glad*

Jeg har lyst til å sende deg en vakker, rød rose tilbake, @lfa! Du var jo, som du vet, min første gode venn her på KG den gang jeg begynte å "vanke" her!

Du er ei kjempegod jente som jeg setter stor pris på! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

på tampen av dagen gir jeg en rose til Midnattsol - en av de beste vennene jeg har :)

Om alle hadde en venn som deg, sola, da hadde det neppe vært krig eller sult i verden ;)

gla i dæ, kompis! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender ei rød ROSE tilbake til Lasse jeg.........

tusen takk Lasse - for både rosen, og for de fine ordene.

Du er også et flott menneske :kysse:

Søndags-rosen sender jeg "over there" til Litago. Ei ku som jeg har fått fin kontakt med - som det går an å snakke med, og som bryr seg om andre.

8) 8) 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deler (som vanlig) ut rosa mi litt før tiden jeg...

Synes fortsatt at det er en del her inne som fortjener masse roser og det er vanskelig å velge, men det er jo mange dager i et år da.

Så i dag (eller i morgen da..) vil jeg gi en rose til:

USIKKER

Fordi hun får meg til å le :ler: og fordi hun er en utmerket spion-agent. :briller:

Jeg er SIKKER på at Kvinneguiden ikke hadde vært det samme uten deg Usikker. Og det er en fornøyelse å chatte med deg, selv om du er ute etter lekekameraten min... :evil: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på tampen av dagen gir jeg en rose til Midnattsol - en av de beste vennene jeg har :)

Om alle hadde en venn som deg, sola, da hadde det neppe vært krig eller sult i verden ;)

gla i dæ, kompis! ;)

Juuhuuu!!! :D :D *se på klokka* Må jeg vente en time til??

Næh!

Vil at du skal ha en rose også jeg, WildThing.

Gla i dæ åsså, kompis! :wink: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å sende deg en vakker, rød rose tilbake, @lfa! Du var jo, som du vet, min første gode venn her på KG den gang jeg begynte å "vanke" her!

Du er ei kjempegod jente som jeg setter stor pris på! *klem*

Tuuuusen takk!!!

*Klem til deg også!* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Tusen takk Lottemor :)

Du får en kjempe fin rød rose av meg Lottemor.....

Du fortjener vel så det... håper at du har det bedre nå, tenker masse på deg...... si i fra hvis det er noe jeg kan hjelpe deg med :)

Men siden jeg har nettopp oppdaget dette her så har jeg vel noen roser til overs!

Vil jeg gi Tusenfryd også en fin rose, for du hørte og trøstet meg når jeg gikk gjennom en veldig så vanskelig og trist situasjon!

Vil gi Xeyes en rose også.. savner deg vennen min

Vil gi *Lillian* en rose og håper at du får det du har så lyst på snart (nå tenker jeg ikke på huset)

Vil gi en rose til Lea... for du er jo bare så koselig jenta :)

Også vil jeg gi en så nydelig rød rose til mannen min.... jeg elsker deg, pus....

nå ble jeg alt for sentimental her og det er ikke bra med alle disse rare nye hormonene mine.....

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...