Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde ikke tenkt å jukse( :ler: ), men nå gir jeg resten av rosen til Thea og Lillian.. sånn at den igår blir hel :wink:

Er bare 3 timer på forskudd da :D

Tusen takk Eowyn vennen og X :D

Kjempejente, gleder meg masse til å treffes :D

Var å kjøpte 2 langstilka roser på vei hjem, de er til dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha den, jeg vil ha den !!! :hoppe:

Takk for rosen Milo ...du er snill du :wink:

:D Det er jammen trivelig å få roser altså .......(eller hvilken som helst blomst igrunnen ......bare man får noen liksom ...det er det som teller ....)

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Lea !! :hoppe:

Nå kan jeg gå denne dagen (som kommer til å bli lang og fryktelig slitsom) i møte med godt mot .... :D

kommer tilbake til tråden senere i dag når jeg har bedre tid ....har noen fler å dele ut jeg også ....

ha en findag alle sammen :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal Jordbær :briller:

Fordi du er til å spise opp

:sjarmor:

@ :hoppe:

Tusen takk KATTAstrofe! :D

Du skal få en tilbake fordi du er kjempekoselig! *storbjørne(les:jordbær)klem* 8)

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil dele ut 3 roser idag:

En til *værsågod*

En til *værsågod*

En til *værsågod*

3 stk langstilkede duggfriske roser er herved overbragt - og grunnen..... joda, dere gjør KG til et mentalt interessant sted å være :P

Jeg har også en kasse med kaktuser jeg skulle ha delt ut......men, for å bevare husfreden så tror jeg at jeg står over......... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillater meg å dele ut tre roser idag jeg! (har jo ikke fått hengt meg på før i forigårs mener jeg, så jeg har noen å ta igjen...) :)

Vil gjerne gi rose til både Embla s , som takk for støtte når jeg var så sint at jeg hadde lyst til å enten stikke av fra hele KG eller blåse hele KG i lufta (om det hadde vært mulig!!)

Også vil jeg gi en rose til waco, for å ha satt meg på godlista si!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gi onsdagens rose til Milla, fordi du er en frekk og herlig dame med bein i nesa - og fordi jeg liker tipien din veldig godt.

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vanskelig fordi jeg synes så mange av dere fortjener roser, men i dag skal min gå til alle dere som prøver og sliter med å få de berømmelige to blå..........

Lykke til videre alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

I dag går rosen til Milo fordi jeg ler ofte rått av trådene dine

Vil også benytte sjangsen til å takke Lott@ for rosen som jeg fikk.

Ellers tulipaner til Jennifer og Aline fordi de jeg liker dem akkurat slik de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest *Perser*

Dagens Rose vil jeg gi til KUA mi (Litago) for at hun får meg alltid til å le på chatten, og hun er jätte snill :P

Tusen takk Xeyes for så fin rose, håper at vi kan treffes igjen snart *kleeemmmmee*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at jeg ikke ga noen rose i går, jeg, fordi jeg ikke var her i går. Derfor vil jeg gi den rosen til KID-A - rett og slett fordi jeg synes hun fortjener det!! :D

Dagens rose vil jeg gi til Fruenge, takk for at du er den du er, og for at jeg ble kjent med deg, du er ei flott dame som jeg respekterer og setter stor pris på!!! :D

Lillian

@

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Misty for rosen til alle oss som sliter med to blå.

*Lillian* takk for at jeg fikk rose av deg i dag, og det er utrolig deilig å se svart på hvitt at noen respektere meg og synes jeg er ok.

Jeg vil faktisk gi deg rose fra meg i deg i farge fersken/gul, en optimistisk farge. Og den får du ikke fordi jeg gjør gjengjeld, men fordi jeg er stolt av deg for at du har tatt det skrittet og møter opp på noe i kveld jeg vet du gruer deg sinnsyk til.

Lykke til, dette er bare begynnelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...