Gå til innhold

DAGENS ROSE

Fremhevede innlegg

Skrevet
15 minutter siden, NonJuan skrev:

Dagens Rose @Sola de

ChomikImage.gif

Så fin! Takk vennen :hug:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Sola de skrev:

Så fin! Takk vennen :hug:

Åhhh :takke: pytt pytt ;)  Ha en fantastisk natt

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, NonJuan skrev:

Åhhh :takke: pytt pytt ;)  Ha en fantastisk natt

Takk, du og :blomst:

• Liker 3
Gjest Winza
Skrevet

@bella_ får dagens :dagens-rose: fordi hun virker som en veldig hyggelig person :) Jeg er glad for at hun valgte å komme tilbake til kg 😄

Skrevet
På 14.7.2018 den 20.14, Winza skrev:

@bella_ får dagens :dagens-rose: fordi hun virker som en veldig hyggelig person :) Jeg er glad for at hun valgte å komme tilbake til kg 😄

Hei Winza! Tusen takk! Beklager sent svar. Setter stor pris på rosen, du virker også som en veldig hyggelig person, så jeg gir dagens rose til deg 😄 :dagens-rose:

• Liker 2
Gjest Winza
Skrevet

Gir dagens :dagens-rose: til @ilsep Utrolig trist å høre hva som har hendt henne :( Hun var en veldig positiv og hyggelig bruker, hun vil bli savnet :hjerte: 

Gjest Winza
Skrevet

@fiole får dagens :dagens-rose: fordi hun har bursdag i dag og fordi hun fortjener all den ros hun kan få :) Hun har bidratt til mye positivitet på kg siden hun ble medlem og jeg håper hun blir her i mange flere år 😄 

Skrevet
20 minutter siden, Winza skrev:

@fiole får dagens :dagens-rose: fordi hun har bursdag i dag og fordi hun fortjener all den ros hun kan få :) Hun har bidratt til mye positivitet på kg siden hun ble medlem og jeg håper hun blir her i mange flere år 😄 

:sjenert::hjerte:

• Liker 2
Skrevet

@Winza 

Dagens rose til Winza, fordi du er hyggelig 😊

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet
3 minutter siden, EvaLena skrev:

@Winza 

Dagens rose til Winza, fordi du er hyggelig 😊

Det var veldig hyggelig å høre 😄 Du virker som en veldig hyggelig person selv, jeg er glad der er slike som deg på kg :)

Skrevet
6 timer siden, Winza skrev:

Det var veldig hyggelig å høre 😄 Du virker som en veldig hyggelig person selv, jeg er glad der er slike som deg på kg :)

Takker 😊

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Vet ikke hvem som skrev denne; 

Men her er dagens rose

giphy.gif

• Liker 1
Skrevet

@Bonusmammaen får dagens :dagens-rose: fordi hun har bursdag :bursdag: Hun er en veldig hyggelig og kjekk bruker, håper vi har henne her i lang tid framover 😄 

Skrevet
2 timer siden, Winza skrev:

@Bonusmammaen får dagens :dagens-rose: fordi hun har bursdag :bursdag: Hun er en veldig hyggelig og kjekk bruker, håper vi har henne her i lang tid framover 😄 

Hipp hipp hurra! @Bonusmammaen

• Liker 1
Skrevet

Gir dagens :dagens-rose: til @FrankDrebin fordi han virker som en hyggelig og artig kar som bidrar med mye latter og glede på kg, håper han blir her i mange år framover 😄 

Skrevet
2 minutter siden, Winza skrev:

Gir dagens :dagens-rose: til @FrankDrebin fordi han virker som en hyggelig og artig kar som bidrar med mye latter og glede på kg, håper han blir her i mange år framover 😄 

Tusen mange takk! :biggrin: Det var hyggelig å høre, blir nok en god stund, ja. :) 

• Liker 2
Skrevet

Jeg gir dagens rose til @Bonusmammaen fordi du er hyggelig og god mot oss brukere og fordi du gjør så mye godt for humlene og biene og store og små generelt :klemmer:

highmagic.jpg

• Liker 1
Gjest Lexie Grey
Skrevet

Dagens rose får du, @Winza 😊 Det er fordi du enkelt og greit fortjener det veldig mye. Du er bare snill og god, har utrolig gode verdier som mange flere menn og gutter skulle hatt. Og mange flere gode ting har du ved deg selv! Værsågod :lillesky2: 

Skrevet
36 minutter siden, Moondance skrev:

Dagens rose får du, @Winza 😊 Det er fordi du enkelt og greit fortjener det veldig mye. Du er bare snill og god, har utrolig gode verdier som mange flere menn og gutter skulle hatt. Og mange flere gode ting har du ved deg selv! Værsågod :lillesky2: 

Tusen takk! Jeg kan si det samme om deg :klem1: Du er så utrolig hyggelig å prate med, jeg føler jeg kan prate med deg alt :) Det er pågrunn av folk som deg at nettet har sine hyggelige sider, du er et godt menneske :) 

Gjest Lexie Grey
Skrevet
2 timer siden, Winza skrev:

Tusen takk! Jeg kan si det samme om deg :klem1: Du er så utrolig hyggelig å prate med, jeg føler jeg kan prate med deg alt :) Det er pågrunn av folk som deg at nettet har sine hyggelige sider, du er et godt menneske :) 

Tusen takk, og i like måte :klemmer: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...