Gjest Hindenburg Skrevet 15. mars 2016 #5541 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) Jeg gir en rose til KG's smarteste, morsomste og vakreste bruker. @incognita Endret 15. mars 2016 av Hindenburg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 15. mars 2016 #5542 Del Skrevet 15. mars 2016 5 minutter siden, Hindenburg skrev: Jeg gir en rose til KG's smarteste, morsomste og vakreste bruker. @incognita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 15. mars 2016 #5543 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) 9 timer siden, Jacklost skrev: Jeg gir en til @The Lost Dreamer Fordi hun er en flott bruker og kommer med mange kloke innlegg Åhh, så hyggelig! Tusen takk! Gir en til deg også! Endret 15. mars 2016 av The Lost Dreamer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. mars 2016 #5544 Del Skrevet 17. mars 2016 Jeg gir dagens til @ClosedParadise fordi hun er en fantastisk person og jeg bryr meg om henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 18. mars 2016 #5545 Del Skrevet 18. mars 2016 @Linaria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 21. mars 2016 #5546 Del Skrevet 21. mars 2016 Jeg gir dagens rose til @Lafemmemauvaise Fordi hun er et fantastisk menneske og fordi jeg vet hun ikke har det så bra nå, jeg sender mange varme tanker til deg Du betyr mye for meg og alle på kg, aldri glem det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fox Mulder Skrevet 22. mars 2016 #5547 Del Skrevet 22. mars 2016 AnonymBruker får en i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 29. mars 2016 #5548 Del Skrevet 29. mars 2016 Jeg gir dagens rose til @AnonGangerTo fordi hun er kul, snill, klok og en fantastisk bruker Og jeg leste om bilulykken (Så du nevnte den i spørretråden) trist å høre Du fortjener å ha det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 29. mars 2016 #5549 Del Skrevet 29. mars 2016 16 minutter siden, Jacklost skrev: Jeg gir dagens rose til @AnonGangerTo fordi hun er kul, snill, klok og en fantastisk bruker Og jeg leste om bilulykken (Så du nevnte den i spørretråden) trist å høre Du fortjener å ha det bra Aww. Så snill du er @Jacklost! Tusen hjertelig takk! Jeg har hatt sååå mye motgang og mange skuffelser siden ulykken, at jeg synes jeg fortjener litt mer solskinn i mitt liv, som f.eks. en jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 29. mars 2016 #5550 Del Skrevet 29. mars 2016 til AB'ene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 29. mars 2016 #5551 Del Skrevet 29. mars 2016 Dagens rose fra meg går til @minister-mio Fordi hun fortjener en oppmuntring! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 30. mars 2016 #5552 Del Skrevet 30. mars 2016 Jeg dedikerer dagens rose til @Salka fordi jeg vet at hun går igjennom noe ganske vondt og jeg vil at hun skal vite hvor mye jeg setter pris på å ha henne her på kg. Salka, du er en fantastisk kvinne, du er en av de hyggeligste og kuleste personen jeg noen gang har hatt gleden av å ha kontakt med på nettet Jeg har lært meg å like deg veldig godt og jeg bryr meg om deg, jeg ønsker veldig at tiden framover skal bringe deg glede og lykke fordi det fortjener du virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 30. mars 2016 #5553 Del Skrevet 30. mars 2016 33 minutter siden, Jacklost skrev: Jeg dedikerer dagens rose til @Salka fordi jeg vet at hun går igjennom noe ganske vondt og jeg vil at hun skal vite hvor mye jeg setter pris på å ha henne her på kg. Salka, du er en fantastisk kvinne, du er en av de hyggeligste og kuleste personen jeg noen gang har hatt gleden av å ha kontakt med på nettet Jeg har lært meg å like deg veldig godt og jeg bryr meg om deg, jeg ønsker veldig at tiden framover skal bringe deg glede og lykke fordi det fortjener du virkelig! Åååååh, så koselig! Tusen takk! Nå ble jeg både glad og rørt! Ja, jeg har opplevd to ubeskrivelig vonde ting på tre måneder og er i dyp sorg, så da var det ekstra koselig å få en sånn melding. Du er så god og omsorgsfull du og jenta som får deg er heldig! Jeg dedikerer dagens rose til deg, @Jacklost fordi du er den du er. Du kjempehyggelig og skriver mye bra. Forumet er et mye bedre sted når du er her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. mars 2016 #5554 Del Skrevet 30. mars 2016 Der kom du meg i forkjøpet gitt, men jeg høyner og sender til @Jacklost som er en omsorgsfull, snill og tvers igjennom hyggelig kar. Heldige er de som får han som venn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 30. mars 2016 #5555 Del Skrevet 30. mars 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Der kom du meg i forkjøpet gitt, men jeg høyner og sender til @Jacklost som er en omsorgsfull, snill og tvers igjennom hyggelig kar. Heldige er de som får han som venn! Jeg sender morgendagens rose til deg Hoppe Og takk :D Sender også i samme slengen overmorgens rose til @Perelandra En fantastisk klok og hyggelig kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 30. mars 2016 #5556 Del Skrevet 30. mars 2016 17 minutter siden, Jacklost skrev: Sender også i samme slengen overmorgens rose til @Perelandra En fantastisk klok og hyggelig kvinne Tusen takk for det! Her er en rose igjen til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 2. april 2016 #5557 Del Skrevet 2. april 2016 Den 29.3.2016 at 0.46, Perelandra skrev: Dagens rose fra meg går til @minister-mio Fordi hun fortjener en oppmuntring! Hvorfor har jeg ikke sett dette før nå? Tusen tusen takk snille deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fox Mulder Skrevet 9. mai 2016 #5558 Del Skrevet 9. mai 2016 Ikke bare en rose, men en hel til @Fox Mulder ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 15. september 2016 #5559 Del Skrevet 15. september 2016 Jeg dedikerer dagens rose til @minister-mio fordi hun er en fantastisk bruker og hun virker som et varmt og godt menneske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 15. september 2016 #5560 Del Skrevet 15. september 2016 Et øyeblikk siden, Jacklost skrev: Jeg dedikerer dagens rose til @minister-mio fordi hun er en fantastisk bruker og hun virker som et varmt og godt menneske Wow, tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå