Wildy Skrevet 6. februar 2007 #21 Del Skrevet 6. februar 2007 Au..... Stygt eller pent? tja... jeg vil ikke ha slike selv. Men så lenge folk er fornøyd selv kan de ha akkurat hva de vil i cup-størrelse for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 6. februar 2007 #22 Del Skrevet 6. februar 2007 jeg venter fremdeles på en mann som fyller opp pikken sin med silikon for å komme i Guinnes rekordbok! (PS: det er IKKE pent...) ← Jammen det har vi jo her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=250622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 6. februar 2007 #23 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) skulle til å vise den linken du viste over her på det spørsmålet om silikon i balla. Sååå store pupper som du viser til i første innlegg er direkte stygt! Sikkert noen menn som tenner på det men antar de er i mindretall! Det slutter aldri å fascinere meg at det er akseptert å kritisere store pupper. Synes jeg ser meg selv lage en tråd med bilde av en flatbrystet kvinne, og spurt om "det er sexy/pent....?" ← Det Bodillen viser til er ekstremt! Silikonpupper generelt er det vel ingen her i denne tråden som kritiserer, og heller ikke naturlig store pupper. Om du hadde lagt ut en tråd om flatbrystede kvinner ville vært noe helt annet! De som er flatbrystede kan ikke noe for at de er det, mens de som legger inn 2,8 kilo med silikon i brystene sine har valgt å gjøre det selv! Ser du forskjellen? Endret 6. februar 2007 av Silmarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffomann Skrevet 6. februar 2007 #24 Del Skrevet 6. februar 2007 Lekkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 1 Skrevet 6. februar 2007 #25 Del Skrevet 6. februar 2007 http://www.onlinemagasinet.no/artikkel.php...D=12&ArtID=1910 http://www.onlinemagasinet.no/artikkel.php...D=12&ArtID=2982 ← Ja, veldig pent. Jeg tror de fleste kvinner og menn vil svare at de synes bildene er veldig pene og at alle kvinner burde gjøre det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikari Skrevet 6. februar 2007 #26 Del Skrevet 6. februar 2007 ser så vondt ut! hvordan blir disse jentene i ryggen/skuldrene? sykt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikari Skrevet 6. februar 2007 #27 Del Skrevet 6. februar 2007 ser så vondt ut! hvordan blir disse jentene i ryggen/skuldrene? sykt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 6. februar 2007 #28 Del Skrevet 6. februar 2007 ser så vondt ut! hvordan blir disse jentene i ryggen/skuldrene? sykt. ← Ja enig, lurer på det jeg også! Man skal lide for skjønnheten sies det, men dette er vel ikke noe pent å lide for? De må jo ha problemer med å sove også, ligge på ryggen som en død skapning, det må vel være den eneste sovestillingen som kan være sånn nogenlunde ok! Hun dama det er bilde av i linken (link nr2)er vel død har jeg lest, som følge av all silikonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JallaJalla Skrevet 6. februar 2007 #29 Del Skrevet 6. februar 2007 Uffameg ser ikke godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. februar 2007 #30 Del Skrevet 6. februar 2007 Fy søren så ekkelt. Eg blir rett og slett dårlig av å sjå sånt! Og det gjeld både puppane og penisen/pungen. Kan virkelig ikkje fatta og begripa at det finst folk som frivillig vil ødeleggja kroppane sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 7. februar 2007 #31 Del Skrevet 7. februar 2007 For et spørsmål. Nei såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget J Skrevet 11. februar 2007 #32 Del Skrevet 11. februar 2007 Au. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gizmoo Skrevet 13. februar 2007 #33 Del Skrevet 13. februar 2007 Skikkelig pent.......HVIS MAN ER PERVERS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 13. februar 2007 #34 Del Skrevet 13. februar 2007 Huff,nei... Ser så jæ... vondt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. februar 2007 #35 Del Skrevet 13. februar 2007 motbydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaya83 Skrevet 15. februar 2007 #36 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Det jeg er mest overrasket over, utfra de to linkene, er at noen tør å gå ut med gulrotfarget hår og knallrød leppestift.. Endret 15. februar 2007 av Kaya83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 15. februar 2007 #37 Del Skrevet 15. februar 2007 Ser for meg at huden revner på et eller annet tidspunkt og de faller i bakken med et super-splæsj!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbazoo Skrevet 16. februar 2007 #38 Del Skrevet 16. februar 2007 Grøss & Gru! Ufattelig at noen bruker en formue på å se så fæl ut..... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. mars 2007 #39 Del Skrevet 9. mars 2007 jeg venter fremdeles på en mann som fyller opp pikken sin med silikon for å komme i Guinnes rekordbok! (PS: det er IKKE pent...) ← Så en dokumentar om det på tv3 ... du har rett, det var alt annet enn pent! Dessuten kunne han ikke bruke den etterpå heller ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 9. mars 2007 #40 Del Skrevet 9. mars 2007 NEI! Tror (håper) det bare er for spesielt interesserte.. ← Jepp! Det er det nok... Kan til og med virke som om mannen til Lolo gikk lei til slutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå