Gå til innhold

Er dett sexy/pent...?


Gjest Kashmir

Anbefalte innlegg

Au.....

Stygt eller pent?

tja... jeg vil ikke ha slike selv. Men så lenge folk er fornøyd selv kan de ha akkurat hva de vil i cup-størrelse for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silmarill

:ler: skulle til å vise den linken du viste over her på det spørsmålet om silikon i balla.

Sååå store pupper som du viser til i første innlegg er direkte stygt!

Sikkert noen menn som tenner på det men antar de er i mindretall!

Det slutter aldri å fascinere meg at det er akseptert å kritisere store pupper.

Synes jeg ser meg selv lage en tråd med bilde av en flatbrystet kvinne, og spurt om "det er sexy/pent....?"

Det Bodillen viser til er ekstremt!

Silikonpupper generelt er det vel ingen her i denne tråden som kritiserer, og heller ikke naturlig store pupper.

Om du hadde lagt ut en tråd om flatbrystede kvinner ville vært noe helt annet!

De som er flatbrystede kan ikke noe for at de er det, mens de som legger inn 2,8 kilo med silikon i brystene sine har valgt å gjøre det selv!

Ser du forskjellen?

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silmarill
ser så vondt ut! hvordan blir disse jentene i ryggen/skuldrene? sykt.

Ja enig, lurer på det jeg også! Man skal lide for skjønnheten sies det, men dette er vel ikke noe pent å lide for?

De må jo ha problemer med å sove også, ligge på ryggen som en død skapning, det må vel være den eneste sovestillingen som kan være sånn nogenlunde ok!

Hun dama det er bilde av i linken (link nr2)er vel død har jeg lest, som følge av all silikonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren så ekkelt. :sjokkert: Eg blir rett og slett dårlig av å sjå sånt! Og det gjeld både puppane og penisen/pungen. Kan virkelig ikkje fatta og begripa at det finst folk som frivillig vil ødeleggja kroppane sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg er mest overrasket over, utfra de to linkene, er at noen tør å gå ut med gulrotfarget hår og knallrød leppestift..

Endret av Kaya83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...
jeg venter fremdeles på en mann som fyller opp pikken sin med silikon for å komme i Guinnes rekordbok!

:sjarmor:

(PS: det er IKKE pent...)

Så en dokumentar om det på tv3 ... du har rett, det var alt annet enn pent! Dessuten kunne han ikke bruke den etterpå heller ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI!  :kvalm:

Tror (håper) det bare er for spesielt interesserte..

Jepp! Det er det nok... Kan til og med virke som om mannen til Lolo gikk lei til slutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...