Spiralis Skrevet 9. mars 2007 #41 Del Skrevet 9. mars 2007 Etter å ha tenkt litt over det kommer jeg vel til den konklusjon at de er puppene er omtrentlig like sexy som gebiss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 9. mars 2007 #42 Del Skrevet 9. mars 2007 Etter å ha tenkt litt over det kommer jeg vel til den konklusjon at de er puppene er omtrentlig like sexy som gebiss. ← Fantastisk svar! Fikk merkelige bilder i hodet her; av monsterpupper i følge med skranglegebiss ... ikke pent, ikke pent.....Tror jeg har for livlig fantasi... Takk for dagens latter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 10. mars 2007 #43 Del Skrevet 10. mars 2007 Assa, 95% av damene (eller er det kanskje menn?) på onlinemagasinet ser jo ut som avdanka *sensur* hele gjengen. Hva skjedde med stil og klasse lizm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. mars 2007 #44 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg skal ikke bedømme de som synes det er kult, det har jeg rett og slett ikke noen rett til. Folk må få like det som tenner dem. For min del så har jeg ikke store nok hender til slike spyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå